Morata meldes nu tæt på Chelsea

6 år 8 måneder siden #25 af Petroleum
DET ER SÅ FEDT! Nu skal den unge franskmand bare hentes!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Pejs
  • Gæst
  • Gæst
6 år 8 måneder siden #26 af Pejs
Besvaret af Pejs på emne Morata meldes nu tæt på Chelsea
1. Hvordan er det jeg citerer dit/andres indlæg så man kan se, hvad jeg svarer på?

2. Fængsel, hahahahahahaha, kanon kommentar! :D

3. Du har sgu nok ret i at med så mange kampe vil der uden tvivl blive plads til Mbappé. At jeg så ikke har den samme fidus til ham som resten af fodbold europa må stå for sig selv.

4. Benzema har været træls og ugidelig at se på lige siden han ankom fra Lyon. Den transfer har jeg aldrig været fan af. Jeg synes der har været langt bedre alternativer. Han har ganske vist været god til at sætte Ronaldo op, men det var vel dårligt nok det, der var tanken da han blev indkøbt. Jeg synes lige netop en lejeaftale kunne være ideel for så at købe Mbappé om 1-2 sæsoner hvor/hvis han virkelig beviser at han kan præstere mere end bare en enkelt god kollektiv sæson i Monaco.

Alt andet lige så kan der ikke være tvivl om at der nu skal ud og findes et alternativ til Morata. Om det bliver lejeaftale, sats på egne talenter (håber jeg virkelig ikke) eller et stort indkøb bliver spændende at se.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #27 af El_Juan
Yes! Endelig! Jeg synes Morata, Chelsea og Premier League virker som et godt match. Og det virker som den optimale løsning for alle parter. Al held og lykke til Morata, som alt andet end lige har leveret en hæderlig indsats i Real Madrid. Desværre kunne det ikke blive til mere for ham i Real Madrid, men sådan er det. Livet går videre og det er en god løsning for alle.

BVB har også slået fast, at Aubameyang bliver i klubben. Derfor virkede det mere sandsynligt. Og Conte har netop skrevet under på en forbedret kontrakt med Chelsea. Det ville han nok ikke have gjort, hvis ikke han havde fået vished om, at han endelig ville få sin afløser for Diego Costa.

Og så kan Mbappé-handlen blive lukket! Det er pudsigt, at al snak om Mbappé stort set forstummede efter Lukakus skifte til Manchester United. Lur mig om det ikke begynder igen nu. PSG ser endvidere ud til at have droppet deres interesse i franskmanden. Den er i hvert fald kølnet gevaldigt.

Derudover mener jeg nu også, at klubben kraftigt bør overveje et salg af Lucas (eller at leje Ceballos ud). Jeg synes det lugter af, at Zidane permanent går væk fra 4-3-3'eren og over i noget der ligner 4-3-1-2 (4-1-2-1-2) / 4-3-2-1: Navas/Casilla; Carvajal/Tejero, Varane/Nacho, Ramos/Vallejo, Marcelo/Theo; Casemiro/Llorente, Modric/Kovacic, Kroos/Ceballos; Bale/Isco, Ronaldo/Asensio; Benzema/Mbappé (med Lucas som 24. mand hvis han ønsker det). Eller Navas/Casilla; Carvajal/Tejero, Varane/Nacho, Ramos/Vallejo, Marcelo/Theo; Casemiro/Llorente, Modric/Kovacic, Kroos/Ceballos; Isco/Asensio; Bale/Benzema, Ronaldo/Mbappé (igen med Lucas som 24. mand i truppen, hvor han så både kan agere som et alternativ til højrebacken (wingback) eller som angriber). Under alle omstændigheder ser jeg Lucas som det store taber i dette puslespil, særligt hvis Ceballos (og Marcos Llorente) bliver. Det der kan spille til Lucas' fordel er hans alsidig, hvor han i et tilfælde af et Danilo-salg måske kan bruges som wingback. Og han kan vel egentlig ret beset også spille angriber i en 4-3-1-2 (4-1-2-1-2 med en smal diamant), såvel som han kan spille wingback.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #28 af madrid2000
Vi har dermed solgt Morata, James, Mariano, Pepe og med stor sandsynlighed også Danilo. Lidt bekymrende synes jeg, hvis man ikke henter Mbappe.
Man skal huske Morata, James og Pepe spillede ret godt og man kunne ikke mærke forskel fra ideal 11 når de blev sparet mod de mindre hold. Jeg ved ikke om de nye spillere(Theo, Vallejo, Ceballos, Llorente) vil kunne slå til med det samme eller skal bruge 1 eller 2 sæsoner på at bidrage på et fornuftigt niveau.

Vi skal bare hente Mbappe når nu Morata er solgt. Det er helt sikkert råd til det. Morata+James frigør løn og så fik vi indraget cirka 110-120 mio euro for dem. omkring 130-150 burde være nok for Mbappe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #29 af Steen
Ifølge AS henter vi ikke en erstatning for Morata. Ret skuffende hvis det er sandt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #30 af Dios
Har vi seriøst solgt Morata for plus €100? Haha :D Pengene fra Juve er selvfølgelig medregnet.

Er du dum et salg :D Men tak for alt Morata. Indstillingen var der, men det var niveauet bare ikke rigtig.

@Pelle.

Måske har vi allerede en aftale med Mbappé? Omend jeg ikke ser et salg af Morata give bolden til Monaco. Har de en spiller som vil væk, så kommer han væk. Prisen på ham er skyhøj uanset hvilke scenarie man går udfra :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #31 af Pelle

Dios skrev: Har vi seriøst solgt Morata for plus €100? Haha :D Pengene fra Juve er selvfølgelig medregnet.

Er du dum et salg :D Men tak for alt Morata. Indstillingen var der, men det var niveauet bare ikke rigtig.

@Pelle.

Måske har vi allerede en aftale med Mbappé? Omend jeg ikke ser et salg af Morata give bolden til Monaco. Har de en spiller som vil væk, så kommer han væk. Prisen på ham er skyhøj uanset hvilke scenarie man går udfra :)


Du har ret, der kan være mange scenarier. Uanset hvad skal der hentes et eller andet IMO - det andet er simpelthen for tyndt besat.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #32 af Daniel
Med salgene af James, Morata og snart Danilo er det vel næsten muligt at finansiere Neymars frikøbsklausul ;-)

Så kan Mbappé altid støde til i 2018/19-sæsonen. Det ville være et sprødt scenarie!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #33 af RGBlanco

Steen skrev: Ifølge AS henter vi ikke en erstatning for Morata. Ret skuffende hvis det er sandt.


Måske er ideen her at man endegyldigt vil køre Ronni i stilling som ni'er, og så hente en wing i stedet. Det var lidt det scenarie jeg håbede inden vinduet åbnede. (Godt nok med et salg af Benz i stedet for Morata).

Ved dog ikke helt hvem, andre end Mbappe der er i kikkerten. Mest centralt er det vel, at afløseren hentes hurtigst muligt, så tilpasningen og overgangen bliver så gnidningsfri som muligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #34 af Daniel

RGBlanco skrev:

Steen skrev: Ifølge AS henter vi ikke en erstatning for Morata. Ret skuffende hvis det er sandt.


Måske er ideen her at man endegyldigt vil køre Ronni i stilling som ni'er, og så hente en wing i stedet. Det var lidt det scenarie jeg håbede inden vinduet åbnede. (Godt nok med et salg af Benz i stedet for Morata).

Ved dog ikke helt hvem, andre end Mbappe der er i kikkerten. Mest centralt er det vel, at afløseren hentes hurtigst muligt, så tilpasningen og overgangen bliver så gnidningsfri som muligt.


Alexis Sanchez har ambitioner om et Champions League-trofæ ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #35 af Kassow-Rossing

Daniel skrev:

RGBlanco skrev:

Steen skrev: Ifølge AS henter vi ikke en erstatning for Morata. Ret skuffende hvis det er sandt.


Måske er ideen her at man endegyldigt vil køre Ronni i stilling som ni'er, og så hente en wing i stedet. Det var lidt det scenarie jeg håbede inden vinduet åbnede. (Godt nok med et salg af Benz i stedet for Morata).

Ved dog ikke helt hvem, andre end Mbappe der er i kikkerten. Mest centralt er det vel, at afløseren hentes hurtigst muligt, så tilpasningen og overgangen bliver så gnidningsfri som muligt.


Alexis Sanchez har ambitioner om et Champions League-trofæ ;-)


Men Real Madrid har ambitioner om bedre spillere. (Joke) ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #36 af Sahinovic
Florentino, kom nu bare med Neymar! Det ville være århundredets vildeste transfer, som man meget sent vil glemme - især som FC Barcelona tilhænger.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum