Marca og AS enige: Danilo skifter til Manchester City i dag

6 år 7 måneder siden #13 af Higuain99
Ift. Llorente, så tror jeg ikke, at der er nogen tvivl om at han inden længe får sit nummer. Har store forventninger til ham denne sæson. Jeg tror virkelig at han bliver en god aflastning for Casemiro, herunder særligt i La Liga sammenhæng. Mon ikke han får sit nummer efter USA-turen.

Apropos USA-turen, så tag lige at se Llorentes Insta fra idag. Det er sku noget af et ungdomshold vi har fået samlet os snart!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #14 af JesperThomsen
Hvis/når Carvajal skal have en pause og Nacho skal dække af, så er RM ret tynde besat i midterforsvaret i tilfælde af skader/karantæner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #15 af nono

JesperThomsen skrev: Hvis/når Carvajal skal have en pause og Nacho skal dække af, så er RM ret tynde besat i midterforsvaret i tilfælde af skader/karantæner.


Ikke enig. Salget af Danilo sikrer at netop Nacho og ikke mindst supertalenterne Theo og Vallejo nok skal få rigelig spilletid over sæsonen. Det er godt dispositioneret af Zidane og jeg ville ønske at han udviste den samme ømhed overfor sine offensive esser (Kovacevic, Cebello, Isco og Asensio). En afgang af Bale ville hjælpe på tingene længere fremme af banen :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #16 af Daniel
Jeg mener, at såvel Hakimi som Tejero har alle forudsætningerne for at være backup til Carvajal. Men jeg mener så heller ikke, at Danilo nogensinde har vist et acceptabelt niveau. Jeg er lykkelig over, at han bliver solgt. Virkelig lykkelig!

Og 30-35 millioner euro for en taktisk mangelfuld højreback er virkelig et kup. Jeg kan slet ikke se, hvad Guardiola vil med ham. Han har ingenlunde de tekniske færdigheder, som spanieren forlanger af sine backs. Offensivt er han OK, men det er det.

Jeg har fuld tiltro til, at Zidane/Perez har styr på sagerne, hvor man enten har valgt at gå med et La Fábrica-produkt eller henter et bedre supplement, hvad end det er centralt eller på backen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Higuain99, Jonas, Mølbat, Neye, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #17 af raul7=kongen
Enig med Daniel. Læg dertil at man også har snakket om at omskole Lucas. Vi vil givetvis se en 3-5-2 forsøgt i næste sæson. Jeg synes det giver god mening at sparke Danilo afsted, da man er fint besat uden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #18 af Brylle

Daniel skrev: Jeg mener, at såvel Hakimi som Tejero har alle forudsætningerne for at være backup til Carvajal. Men jeg mener så heller ikke, at Danilo nogensinde har vist et acceptabelt niveau. Jeg er lykkelig over, at han bliver solgt. Virkelig lykkelig!

Og 30-35 millioner euro for en taktisk mangelfuld højreback er virkelig et kup. Jeg kan slet ikke se, hvad Guardiola vil med ham. Han har ingenlunde de tekniske færdigheder, som spanieren forlanger af sine backs. Offensivt er han OK, men det er det.

Jeg har fuld tiltro til, at Zidane/Perez har styr på sagerne, hvor man enten har valgt at gå med et La Fábrica-produkt eller henter et bedre supplement, hvad end det er centralt eller på backen.

Helt enig. I Hakimis tilfælde, så har han jo også en alder, hvor han kan registreres for Castilla og samtidig være med omkring førsteholdet. Jeg er lidt i tvivl om hvor grænsen går mht alder, så er der nogen, der kan svare på, om det samme gælder for Tejero?
Samtidig er kombinationen af Nacho og Hakimi/Tejero rigtig fin. Nacho er næsten umulig at bryde ned defensivt og han er også udmærket fremad, mens jeg i hvert fald har set en del spændende offensivt fra Tejero. Derfor er man godt dækket ind i både de store og små opgør i tilfælde af, at Carvajal er ude.

Problemet er også at finde den rette spiller, hvis man går ud og henter en topspiller, for man finder ikke en bedre, og Carvajal bør holde sig på toppen de næste 7 år. Derfor henter man en spiller med udsigt til at blive 2.valg i de store kampe. Så er man måske ude i at kigge efter nogle dygtige spillere i den europæiske subtop. Det er den sikre løsning, for vi ved ikke hvordan et ungt talent kan gøre det i en svær kamp, hvor der skal angribes.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #19 af REAList
City vinder Chl i år.
#GrandeDanilo
#3ChampionsLeaguePå3år

¡Hasta la Victoria Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #20 af El_Juan
Jeg havde egentlig foretrukket, at Danilo var blevet, men hvis klubben kan få €30 mio. (plus add-ons) for ham, så synes jeg det er en god handel som klubben selvfølgelig skal takke ja til. Også selv om jeg synes det er for tidligt at slippe ham. Men sådan er det.

Jeg mener han bør erstattes med Tejero. Alternativt kan Lucas og Nacho dække pladsen. Som jeg skrev i mit Morata-indlæg og som jeg tidligere har været inde på her på forum, så mener jeg sagtens man kan omskole Lucas til wingback. Han har en stor løbekapacitet og han arbejder stenhårdt (begge veje), så det vil passe fint. Det vil også være hans livlinie, for ellers ser jeg ham stå som 23.-24. mand i truppen. Og så er vi derude hvor klubben bør overveje hans fremtid. Så enten giver man Tejero en plads i truppen og lader ham, Lucas (og Nacho) gardere for Carvajal. Eller også nøjes man med Lucas og Nacho (og Vallejo).

Hvad Achraf Hakimi angår, så er jeg af den klare holdning, at han skal lejes ud eller sælges med en tilbagekøbsklausul. Han skal ikke afløse Danilo nu. I min optik er han det naturlige alternativ og den naturlige afløser for Carvajal på sigt, men her og nu mener jeg han skal have lov at udvikle sig og få fast spilletid andetsteds (akkurat som man har gjort med Carvajal, Asensio, Lucas, Vallejo mv.).

Jeg mener ikke det er nødvendigt, at hente en erstatning ind udefra. Selv om bl.a. Álvaro Odriozola og Thomas Meunier mv. har været nævnt. Henter man en erstatning udefra, så fred være med det, men så må Lucas sælges.

Og om vi vil se 3-5-2 forsøgt i den kommende sæson? I doubt it. Det må efterhånden være klart, at 4-3-2-1 / 4-3-1-2 (4-1-2-1-2 med en smal diamant) er den optimale løsning. Så må 4-3-3 og 3-5-2 være mulige alternativer. Med kun fire centerbacks (og Marcos Llorente som et alternativ), så mener jeg heller ikke truppen er til 3-5-2, i hvert fald ikke som andet end et yderste alternativ. Det er dog rart, at Zidane har flere taktiske muligheder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce