Bedømmelse af truppen mod Barcelona

9 år 4 uger siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (63 brugere)

2.9 Keylor Navas
2.6 Carvajal
3.1 Marcelo
3.7 Ramos
4.0 Varane
4.4 Asensio
3.3 Casemiro
4.0 Isco
3.6 Mateo Kovačić
2.7 Toni Kroos
1.9 Bale
2.0 Benzema
4.2 Cristiano Ronaldo
3.2 Lucas Vázquez
Hele holdet 3.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 uger siden #2 af el gordo
Hvorhenne afgiver jeg mine stemmer ??

9 år 4 uger siden #3 af 2:18
Log ind, så har du mulighed for at afgive karakterer - der hvor der står gennemsnit
Sidste redigering: 9 år 4 uger siden ved 2:18.

9 år 3 uger siden #4 af unicum
www.reddit.com/r/soccer/comments/6thw8k/...e_super_cup_1st_leg/

Synes igen folk har set rødt overfor Benz, inden kampen allerede er startet. Han havde så mange gode aktioner, hans link up play er i en klasse for sig, og rollen som pivot er han genial til.

Ikke for at tage noget for asensio eller Ronaldo, men Barcelona havde kastet alt frem og blev ramt af kontra maskinen. Som selv pep beskriver som verdens bedste.

9 år 3 uger siden #5 af BBB

unicum skrev: www.reddit.com/r/soccer/comments/6thw8k/...e_super_cup_1st_leg/

Synes igen folk har set rødt overfor Benz, inden kampen allerede er startet. Han havde så mange gode aktioner, hans link up play er i en klasse for sig, og rollen som pivot er han genial til.

Ikke for at tage noget for asensio eller Ronaldo, men Barcelona havde kastet alt frem og blev ramt af kontra maskinen. Som selv pep beskriver som verdens bedste.

I en del af de lave bedømmelser bliver der henvist til samme situation med Pique. Jeg tror, at du skal finde andre situationer frem, hvis du vil overbevise kritikerne ;-)

9 år 3 uger siden #6 af Zyconith
@Steen

Hvad afholder dig fra at give Navas et 1-tal?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 3 uger siden #7 af -#7-
Navas sejlede som sædvanligt rundt inde i målet. Opspillet til Barcelonas straffe starter kun fordi Navas for gud ved hvilken gang slår en farlig retur direkte ud i feltet istedet for ud til siden, som man vel lærer på junior niveau at man skal gøre. Jeg kan slet ikke forstå at man i Real Madrid vil have de bedste spillere og de største talenter på alle pladser, bortset fra målmanden. Navas er bestemt en sympatisk fyr, og han har helt sikkert også leveret nogle vanvittige mirakelredninger, som selv Casilllas ville være misundelig på. Men man føler sig aldrig for alvor sikker med ham på mål.

Derudover er Carvajal ikke kommet helt tilbage fra sommerferie endnu, men hans uhyggelige topniveau kender vi, og det skal han nok ramme igen indenfor kort tid.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

9 år 3 uger siden #8 af Dios

Prøv lige engang og læs debatten om karaktererne herinde! Det er netop brugere som dig vi helst vil undgå. Benzema til et 5-tal burde være til et ban alene! Kan vi forhelvede ikke snart prøve at få noget saglighed herinde?
Du skal måske tage det lidt personligt, men mere et opråb til folk herinde. Tag jer nu sammen, eller bedøm spillerne inde på facebook i stedet for. Der sidder et par gutter og prøver at udrette noget for vores skyld, som de bruger jeg ved ikke hvor mange timer på at udrette, og så takker du af og ødelægger alt med den latterlige bedømmelse.
Fint, hvis du syntes Benzema spillede godt. Men du kårer ham til MOM. Det er jo decideret tåbeligt.

Sorry mit udbrud, men nok må simpelthen være nok!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 3 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: unicum, Macon, Madrid1998, mat_hattrick

9 år 3 uger siden #9 af AmorMadrid
Jeg lagde lige mærke til, at nogen brugere har valgt at inkludere Ronaldos skub til dommeren i deres bedømmelse. Der er selvfølgelig ikke nogen klare retningslinjer i forhold til hvordan man skal bedømme den enkelte spiller, men ummidelbart ville det være fedt, hvis man holdte sig til at bedømme udfra spillet på banen. Ronaldos røde kort må helt klart gerne indgå i bedømmelsen, da det faktisk hæmmer holdet i den kamp, men at han derefter skubber til dommeren gør hverken hans præstation værre eller bedre.

Det gælder selvfølgelig ikke kun lige den her situation, men også generelt hvis en spiller eksempelvis har en forkert attitude eller lignende. Alt der ikke direkte har noget med spillet at gøre, må meget gerne blive undladt i bedømmelserne, og istedet kan man jo skrive det som en kommentar, eller skrive et indlæg i tråden hvor man påpeger det.

Og som Dios også påpeger, så vil så meget saglighed som muligt i den grad også blive værdsat. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, mat_hattrick

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 uger siden #10 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelse af truppen mod Barcelona

AmorMadrid skrev:
Det gælder selvfølgelig ikke kun lige den her situation, men også generelt hvis en spiller eksempelvis har en forkert attitude eller lignende. Alt der ikke direkte har noget med spillet at gøre, må meget gerne blive undladt i bedømmelserne, og istedet kan man jo skrive det som en kommentar, eller skrive et indlæg i tråden hvor man påpeger det.

Enig i det, jeg har fjernet fra din indlæg, og jeg går ind og ændrer lidt lige med det samme.

Men en forkert attitude bør man vel have med i sin vurdering, for det har jo også noget med præstationen at gøre. En forfærdelig attitude svækker holdet, ligesom det at trække et rødt kort også svækker holdet og derfor trækker ned. Eksempelvis har Suarez' attitude i går jo ikke ligefrem hjulpet sit hold og specielt Deulofeu som han nåede at give 7-8 svinere og dermed virkelig må have pillet ham langt ned. Sådan noget er jo også en del af spillerens præstation overall, for det handler ikke bare om at se godt ud når man spiller, men også at tage ansvar, hjælpe holdet og bidrage så meget som muligt til at vinde kampen.

Det var bare lige et indspark til din reprimande, hvor jeg synes du rammer en del ved siden af.

9 år 3 uger siden #11 af unicum

Dios skrev:

Prøv lige engang og læs debatten om karaktererne herinde! Det er netop brugere som dig vi helst vil undgå. Benzema til et 5-tal burde være til et ban alene! Kan vi forhelvede ikke snart prøve at få noget saglighed herinde?
Du skal måske tage det lidt personligt, men mere et opråb til folk herinde. Tag jer nu sammen, eller bedøm spillerne inde på facebook i stedet for. Der sidder et par gutter og prøver at udrette noget for vores skyld, som de bruger jeg ved ikke hvor mange timer på at udrette, og så takker du af og ødelægger alt med den latterlige bedømmelse.
Fint, hvis du syntes Benzema spillede godt. Men du kårer ham til MOM. Det er jo decideret tåbeligt.

Sorry mit udbrud, men nok må simpelthen være nok!

Super dejligt med den konstruktive feedback :D. At jeg giver ham 5 er ikke så meget for at give ham MOM, men for at hive hans gennemsnit op hvor det hører til. Kan godt se det statistisk er ude at ramle, men hvor seriøst er det også lige med denne hetz på madridista.dk, når han på flere andre internationale sider/fora bliver hyldet for sin rolle og bidragelse til vores spil.
Skal nok trække mig tilbage med min vurdering af kampens spiller, gud forbyde man ikke er enige på et forum. Haha.
Hopper over og taler engelsk med ligesinde mennesker, der har for måde at tale pænt :P

9 år 3 uger siden #12 af AmorMadrid

Brylle skrev:

AmorMadrid skrev:

Enig i det, jeg har fjernet fra din indlæg, og jeg går ind og ændrer lidt lige med det samme.

Men en forkert attitude bør man vel have med i sin vurdering, for det har jo også noget med præstationen at gøre. En forfærdelig attitude svækker holdet, ligesom det at trække et rødt kort også svækker holdet og derfor trækker ned. Eksempelvis har Suarez' attitude i går jo ikke ligefrem hjulpet sit hold og specielt Deulofeu som han nåede at give 7-8 svinere og dermed virkelig må have pillet ham langt ned. Sådan noget er jo også en del af spillerens præstation overall, for det handler ikke bare om at se godt ud når man spiller, men også at tage ansvar, hjælpe holdet og bidrage så meget som muligt til at vinde kampen.

Det var bare lige et indspark til din reprimande, hvor jeg synes du rammer en del ved siden af.

Ja, der er selvfølgelig forskellige grader af det. Hvis det påvirker holdet eller spillerens præstation skal det tælle med, det er klart. Det var nok ikke det bedste eksempel jeg kom med. Det var mere for at sige, at bedømmelserne helst skal reflektere spillet og ikke noget andet. Men ja, jeg ramte nok lidt ved siden af. :)

Leveret af Kunena Forum