Det sagde de efter Deportivo-kampen

6 år 7 måneder siden #1 af Daniel

Vi bringer de vigtigste udtalelser fra kampen mod Deportivo, hvor I blandt andet kan læse om Ramos' syn på sin udvisning og Zidanes tanker omkring sin nuværende trup.

Zinedine Zidane, Real Madrid:

- Vi er tilfredse med den måde vi spillede kampen på. Deportivo er et hold, der kan skabe problemer, hvorfor det er en svær udebane at spille på; de havde da også et par store chancer i starten af kampen. . Derfor synes jeg godt, at vi kan være glade for de tre point. 

- Jeg ovenud tilfreds med den trup, jeg har til rådighed. Jeg har en stærk gruppe spillere, og for mit vedkommende er der ikke behov for at ændre dette. Alt kan dog ske ind til d. 31. august. 

 - Jeg er ikke tilfreds med Sergios udvisning, men jeg vil ikke snakke om det, da jeg ikke ved om det røde kort var fair eller ej. Det vil jeg se på senere.

Marcelo, Real Madrid:

- Det vigtige var sejren, ikke den nuværende førsteplads, der er ganske ubetydelig på nuværende tidspunkt af sæsonen. Der er mange kampe tilbage, men det var dejligt at komme godt fra land. Vi startede kampen godt og træneren appellerede til, at vi skulle holde bolden i egne rækker og stå godt defensivt. Jeg synes, at vi spillede godt med og uden bolden. 

- Det er ikke min opgave at fortælle Real Madrids kaptajn om hændelsen op til det røde kort var rigtig eller forkert. Det var en hård kamp og disse ting sker i fodbold. 

Nacho, Real Madrid:

- Vi spillede en klog kamp, om end vi nødvendigvis ikke spillede vores bedste fodbold. Det var tre vigtige point. Holdet er altid godt forberedt og træneren forstår at rotere alle sine spillere, hvorfor alle føler sig vigtige og en del af denne gruppe. Jeg var personligt glad for at være tilbage i startopstillingen.

Casemiro, Real Madrid:

- Vi er kommet godt fra land med tre point, hvilket er en god start på en lang sæson. Vi spiller bedre og bedre som selvtilliden kommer til os via sejre. Dette hold har ingen øvre grænse, særligt in mente det hårde arbejde vi ligger for dagen og den ydmyghed vi går ind til kampene med.

Sergio Ramos, Real Madrid:

- Det var godt at vi lagde fra land med en sejr. Der var nogle kontroversielle episoder, og når man ender kampen med at blive udvist, efter en hård advarsel, lærer man af sine fejl. Vi vil ikke snakke mere om det. Dommerne fortolker tingene forskelligt og det må man respektere - i Champions League og i internationale kampe generelt er dommerne mere tolerante. 

- Min intention ved den første advarsel var blot at adskille parterne. I forhold til den anden advarsel var intentionen ligeledes ikke at skade modstanderen. Jeg hoppede højere end ham og lænede ind over hans skulder. 

Emilio Butragueño, Real Madrid:

- Vi havde kontrol over kampen og styrede midtbanen. Vi viste, at vi er teknisk godt hold og et hold med mange ressourcer, hvor særligt midtbanen har en utrolig evne til at styre kampene - den er fabelagtig. 

- Den anden advarsel til Sergio var hård. Det var en normal hovedstødsduel. Vi vil nu vurdere, om vi vil anke udvisningen. Han er en super vigtig spiller for os og den næste kamp er mod Valencia. 

Pepe Mel, Deportivo:

- Vi vidste allerede inden kampen, at Real Madrid ville være mere på bolden end os. Vi havde de to største chancer ved 0-0, og forskellen blev udnyttelsen af disse. Real Madrid har ikke brug for fire til fem store chancer for at score eksempelvis. Jeg er meget tilfreds med min trup. Vi spillede mod verdens bedste hold og leverede en fin indsats, men det første mål skadede os. 

Pedro Mosquera, Deportivo:

- Vi manglede en smule effektivitet. Vi havde flere muligheder for at scorede, men formåede det ikke. De scorede på deres første chance og der fra var det en svær kamp. Vi spillede en god kamp og vi skal bare forsætte med at arbejde. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #2 af DarioGomez
Folk burde tjekke linket her:


Så kan de se uduelige Bales og uduelige Benzemas manglende indsats, arbejde og overblik ifm. scoringerne !

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 7 måneder siden #3 af Zyconith

DarioGomez skrev: Folk burde tjekke linket her:



Så kan de se uduelige Bales og uduelige Benzemas manglende indsats, arbejde og overblik ifm. scoringerne !


Bale og Benz har været i mesterlig mesterlære hos Ronaldo. Deres positioneringsevne og slangelignende hug er verdensklasse.

At de derudover har været 'tvunget' til at skulle skabe opspillet før målet gør dem jo kun endnu bedre.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 7 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce