Det madrilenske skadeshelvede: Kroos er ikke med mod Real Sociedad

6 år 6 måneder siden #1 af Daniel

Kroos er nyeste mand på den madrilenske skadesliste.

Real Madrid var forskånet for skader i landskampspausen, hvor alle spillere vendte hjem uden større problemer, men efterfølgende er skaderne ellers haglet ned over Real Madrid.

Nu er Kroos også ude af spillet for en stund. Det bekræftede Zidane i dag på pressemødet forud for morgendagens svære udebanekamp mod Real Sociedad:

- Kroos oplever lidt ubehag, og vi ønsker ikke at tage unødvendige risici, siger Zidane ifølge realmadrid.com.

Foruden Kroos mangler Real Madrid også Vallejo, Kovacic, Marcelo, Benzema og Ronaldo til morgendagens vitale kamp på Aneota. I den mere opmuntrende afdeling mener spansk presse at vide, at Asensio er tilbage i startopstillingen i morgen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af ChrillRM14
Nu er det jo ingen "skam" at tabe på Anoeta, for det er der mange af storholdene, der gør, men det bliver sværere og sværere...

Sociedad skulle formentlig også mangle nogle nøglespillere, men hvor RM sidste år spillede "bedre" og mere flydende uden Gallaholdet, så ser det liiiiiidt sort ud nu...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #3 af Mathiaska
Nornalt ville jeg være vildt nervøs grundet vores fravær, men jeg føler en trøst og ro i kroppen over, at Isco er med trods alt. Thats a first.

Lucas Casemiro Modric Asensio
Isco
Bale

Helt skidt ser det ikke ud, trods alt.

Jeg har tilgengæld en vis bekymring om Carvajals form. Jeg synes ikke han er startet sæson specielt godt. Mange dårlige touches og mindre succesfulde aktioner. Jeg håber han kan holde sit niveau på toppen uden Danilo pustende ham i nakken.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce