Inden Dortmund - Real Madrid, 2. spillerunde CL

6 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Vi er klar med vores optakt til morgendagens brag på Signal Iduna Park i Dortmund.

Dine forventninger til kampen:
Christian: Et svært opgør, særligt som Madrid er kørende pt. Men også en mulighed for at vende den dårlige sæsonstart og sikre noget ro. Jeg håber på et top-tunet hold, der vil bevise, at man fortsat er kongerne af Europa.
Jan: Jeg forventer en tæt og spændende kamp. Samtidig forventer jeg en åben kamp mellem to mandskaber som kan og vil spille fodbold. Ja jeg forventer rent ud sagt en brandkamp! Ikke mindst fra Real Madrids side af! Den fantastiske udebaneform fra LaLiga skal tages med over i Champions League. Og så har holdet for vane at steppe op i de store kampe. Det forventer jeg ligeledes de gør mod et formstærkt BVB-mandskab. Så forventer jeg en målrig kamp hvor Bale og ikke mindst Cristiano finder tilbage på målsporet.
Søren: Actionpræget kamp med plads til overraskelser - kampene mod Dortmund er aldrig kedelige!

Hvad skal der holdes særligt øje med hos modstanderen:
Christian: Dortmund har særdeles mange spændende unge profiler, men Aubameyang vil nok gerne vise sig frem, efter han i flere omgange har udtalt sig positivt om Madrid. Han kan blive et farligt bekendtskab. 8 mål i 6 kampe fortæller noget om kvaliteten.
Jan: De så ikke alt for skarpe ud mod Tottenham, men til gengæld har de været flyvende i indledningen af Bundesligaen, hvor de står med 16 points for fem sejre og en uafgjort og en målscore på 19-1 efter de første seks kampe. Især deres offensiv, navnligt Aubameyang og et af sommerens nyindkøb, Maximilian Philipp, er godt kørende for tiden og det er primært dem Real Madrid skal holde øje med. Og så skal der lukkes ned for et andet af deres nyindkøb, Mahmoud Dahoud, hvis han vel at mærke starter inde. Han har været flittigt assisterende i de seneste par kampe.
Søren: Aubameyang! Hvordan kan man lade være med at købe ham og beholde Benzema?!

Dit råd til Zinedine Zidane:
Christian: Vind kampen om midtbanen, hold i bolden og frustrer et ungt Dortmund-hold. Og nå ja, hvis de spiller, så gå efter at få Bale sat over for Bartrá.
Jan: Jeg er enig i at midtbane-slaget skal vindes. Og Real Madrid bør kunne kontrollere midtbanen, men i det hele taget ser jeg gerne, at Zidane sætter sine tropper op til at komme aggressivt og viljestærkt fra start. De skal sidde på kampen. Så er Dortmunds forsvar til at tale med og det skal udnyttes til fulde med Bale og Cristiano oppe foran.
Søren: Hold hovedet koldt! Vi har haft problemer mod mindre hold i La Liga, men nu taler vi altså om en modstander af en helt anden kaliber.


Dortmunds forventede hold: Weidenfeller, Piszczek, Sokratis, Toprak, Toljan, Dahoud, Weigl, Götze, Pulisic, Philipp, Aubameyang.
Skader: Schmelzer, Reus, Durm, Rode, Guerreiro, Schürrle.
Karantæner: Ingen.

Real Madrids forventede hold: Navas, Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Casemiro, Kroos, Modric, Asensio, Bale, Cristiano Ronaldo.
Skader: Theo, Marcelo, Vallejo, Kovacic, Benzema.
Karantæner: Ingen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #2 af Zyconith
Forventninger:

Puha, to sårede giganter. Det bliver et tæt opgør, hvor Real Madrid skal have styr på forsvaret og midtbanen, og hvor Casemiro får en essentiel opgave i at bryde deres midtbane og offensiv ned (og gerne på det groveste).

Modstanderen:

Dortmund vil uden tvivl komme frem til en del chancer. Især deres højrekant er farlig, og Nacho kommer uden tvivl på en svær opgave. Piszchek, Castro og Pulisic skal man ikke fucke med. Varane skal virkelig finde de hurtige støvler frem i dag, da det nok er bedre at han tager sig af Aubemeyang end at Ramos skal til at forsøge sig med håndbremsen.

Råd til Zidane:

Jeg tænker at vi er bedst stillet med et hermetisk lukket forsvar og så skal vi køre på kontraerne. Nacho gjorde det fint på venstrebacken mod Alaves, men han skal have hjælp fra Ramos, Casemiro og måske Bale? Så kan Carvajal (om end han nok er den for tiden der har brug for mest støtte), Varane, Casemiro, Modric og (gerne) Isco tage sig af Gotze, Zagadou og Philipp.

Lad for alt i verden Asensio starte ude i denne her kamp, han er dårligt kørende og Isco er bedre til at stå defensivt og kompakt.

Smid Ronaldo på toppen og lad ham rotere i offensiven sammen med Bale og Isco, der begge skal bidrage en del mere i det defensive arbejde.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #3 af Real HWL

Zyconith skrev: Forventninger:

Puha, to sårede giganter. Det bliver et tæt opgør, hvor Real Madrid skal have styr på forsvaret og midtbanen, og hvor Casemiro får en essentiel opgave i at bryde deres midtbane og offensiv ned (og gerne på det groveste).

Modstanderen:

Dortmund vil uden tvivl komme frem til en del chancer. Især deres højrekant er farlig, og Nacho kommer uden tvivl på en svær opgave. Piszchek, Castro og Pulisic skal man ikke fucke med. Varane skal virkelig finde de hurtige støvler frem i dag, da det nok er bedre at han tager sig af Aubemeyang end at Ramos skal til at forsøge sig med håndbremsen.

Råd til Zidane:

Jeg tænker at vi er bedst stillet med et hermetisk lukket forsvar og så skal vi køre på kontraerne. Nacho gjorde det fint på venstrebacken mod Alaves, men han skal have hjælp fra Ramos, Casemiro og måske Bale? Så kan Carvajal (om end han nok er den for tiden der har brug for mest støtte), Varane, Casemiro, Modric og (gerne) Isco tage sig af Gotze, Zagadou og Philipp.

Lad for alt i verden Asensio starte ude i denne her kamp, han er dårligt kørende og Isco er bedre til at stå defensivt og kompakt.

Smid Ronaldo på toppen og lad ham rotere i offensiven sammen med Bale og Isco, der begge skal bidrage en del mere i det defensive arbejde.


To sårede giganter? Dortmund ligger nr. 1 i Tyskland med en målscore på 19-1 efter 6 kampe, og de er til med ubesejrede. Real har fået en sløj start i ligaen, men efter kampen igår syntes jeg ikke vi ser så såret ud længere. Vi har haft lidt pokal tømmermænd, det er meget normalt. Det ser ud som om vi er ved at komme os over det :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #4 af Zyconith

Real HWL skrev:

Zyconith skrev: Forventninger:

Puha, to sårede giganter. Det bliver et tæt opgør, hvor Real Madrid skal have styr på forsvaret og midtbanen, og hvor Casemiro får en essentiel opgave i at bryde deres midtbane og offensiv ned (og gerne på det groveste).

Modstanderen:

Dortmund vil uden tvivl komme frem til en del chancer. Især deres højrekant er farlig, og Nacho kommer uden tvivl på en svær opgave. Piszchek, Castro og Pulisic skal man ikke fucke med. Varane skal virkelig finde de hurtige støvler frem i dag, da det nok er bedre at han tager sig af Aubemeyang end at Ramos skal til at forsøge sig med håndbremsen.

Råd til Zidane:

Jeg tænker at vi er bedst stillet med et hermetisk lukket forsvar og så skal vi køre på kontraerne. Nacho gjorde det fint på venstrebacken mod Alaves, men han skal have hjælp fra Ramos, Casemiro og måske Bale? Så kan Carvajal (om end han nok er den for tiden der har brug for mest støtte), Varane, Casemiro, Modric og (gerne) Isco tage sig af Gotze, Zagadou og Philipp.

Lad for alt i verden Asensio starte ude i denne her kamp, han er dårligt kørende og Isco er bedre til at stå defensivt og kompakt.

Smid Ronaldo på toppen og lad ham rotere i offensiven sammen med Bale og Isco, der begge skal bidrage en del mere i det defensive arbejde.


To sårede giganter? Dortmund ligger nr. 1 i Tyskland med en målscore på 19-1 efter 6 kampe, og de er til med ubesejrede. Real har fået en sløj start i ligaen, men efter kampen igår syntes jeg ikke vi ser så såret ud længere. Vi har haft lidt pokal tømmermænd, det er meget normalt. Det ser ud som om vi er ved at komme os over det :)


Jeg tænkte mere på at begge mandskaber havde en del skadede spillere.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 6 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 6 måneder siden #5 af Real HWL

Zyconith skrev:

Real HWL skrev:

Zyconith skrev: Forventninger:

Puha, to sårede giganter. Det bliver et tæt opgør, hvor Real Madrid skal have styr på forsvaret og midtbanen, og hvor Casemiro får en essentiel opgave i at bryde deres midtbane og offensiv ned (og gerne på det groveste).

Modstanderen:

Dortmund vil uden tvivl komme frem til en del chancer. Især deres højrekant er farlig, og Nacho kommer uden tvivl på en svær opgave. Piszchek, Castro og Pulisic skal man ikke fucke med. Varane skal virkelig finde de hurtige støvler frem i dag, da det nok er bedre at han tager sig af Aubemeyang end at Ramos skal til at forsøge sig med håndbremsen.

Råd til Zidane:

Jeg tænker at vi er bedst stillet med et hermetisk lukket forsvar og så skal vi køre på kontraerne. Nacho gjorde det fint på venstrebacken mod Alaves, men han skal have hjælp fra Ramos, Casemiro og måske Bale? Så kan Carvajal (om end han nok er den for tiden der har brug for mest støtte), Varane, Casemiro, Modric og (gerne) Isco tage sig af Gotze, Zagadou og Philipp.

Lad for alt i verden Asensio starte ude i denne her kamp, han er dårligt kørende og Isco er bedre til at stå defensivt og kompakt.

Smid Ronaldo på toppen og lad ham rotere i offensiven sammen med Bale og Isco, der begge skal bidrage en del mere i det defensive arbejde.


To sårede giganter? Dortmund ligger nr. 1 i Tyskland med en målscore på 19-1 efter 6 kampe, og de er til med ubesejrede. Real har fået en sløj start i ligaen, men efter kampen igår syntes jeg ikke vi ser så såret ud længere. Vi har haft lidt pokal tømmermænd, det er meget normalt. Det ser ud som om vi er ved at komme os over det :)


Jeg tænkte mere på at begge mandskaber havde en del skadede spillere.


Sorry, så har jeg misforstået dig :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce