El Chiringuito: Cristiano Ronaldo vil væk fra Real Madrid

6 år 4 måneder siden #13 af Sahinovic

Dios skrev:

Nord skrev: Tværtimod Steen. Jeg tror, at du er stort set den eneste fan, der er ligeglad med om Ronaldo bliver eller ej.


Nej jeg mener det samme som Steen. Bortset fra jeg mener man skal skifte ham ud til sommer!


+1

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #14 af Nord

Dios skrev:

Nord skrev: Tværtimod Steen. Jeg tror, at du er stort set den eneste fan, der er ligeglad med om Ronaldo bliver eller ej.


Nej jeg mener det samme som Steen. Bortset fra jeg mener man skal skifte ham ud til sommer!


Det er jo heller ingen overraskelse, når det kommer fra dig, Dios. Men nu har du jo også afskrevet Ronaldo så mange gange før, og han har modbevist dig - og resten af det samme slæng - gang på gang.
Hvad skulle være anderledes denne gang? :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #15 af Forever-madrisimo
Uanset hvad man må mene, så er det da nu vi skal af med Ronaldo. Vi skal have total udskiftning i den offensiv der er gået totalt død. Ronaldo er en rutineret spiller så han vil sltid score mål, men vi skal have nytænkning og det ville være utrolig lækkert med en total udskiftning af BBC.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #16 af Sahinovic

Forever-madrisimo skrev: Uanset hvad man må mene, så er det da nu vi skal af med Ronaldo. Vi skal have total udskiftning i den offensiv der er gået totalt død. Ronaldo er en rutineret spiller så han vil sltid score mål, men vi skal have nytænkning og det ville være utrolig lækkert med en total udskiftning af BBC.


Nu synes jeg ikke, at nogle fra BBC er imponerende og føler også tiden er kommet hvor minimum to af dem skal skiftes ud her til sommer - men hvem skal egentligt hentes?

Jeg læser ofte herinde, at Griezmann, Dybala og Hazard er de rigtige afløsere, men har de overhovedet imponeret i denne sæson? Jeg selv har været fortaler for dem alle tre, men når de ikke engang spiller på et højt verdensklasse niveau for deres respektive hold lige nu, så tror jeg heller ikke de lige pludseligt kommer til at gøre det i Real Madrid. Kan man hente Neymar, og sende hele BBC afsted, så ville det være perfekt, for så har man ham til at bygge noget op omkring, men at hente ham til sommer kunne jeg ikke forestille mig i min vildeste fantasi.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #17 af Doc.juego

Sahinovic skrev:

Dios skrev:

Nord skrev: Tværtimod Steen. Jeg tror, at du er stort set den eneste fan, der er ligeglad med om Ronaldo bliver eller ej.


Nej jeg mener det samme som Steen. Bortset fra jeg mener man skal skifte ham ud til sommer!


+1


Så mener i jo heller ikke det samme. I er ikke ligeglade om han bliver eller smutter.
Pointen er at der er stort set ingen Madridista der er ligeglade om han bliver eller ej, da de fleste er enten pro eller mod Ronaldo.
Hvis nogen i vores offensiv har fortjent tiltro så er det Ronaldo . Han spiller egentlig OK i en del af kampene IMO, omend han ikke får målene. Men hele offensiven er jo desværre tam, og han er jo ikke den type spiller der afdribler 5 mand og scorer. Han har i højere grad brug for nogle at spille med.
Men benzema er for tiden utrolig ringe, Kroos og modric har været en skygge af dem selv og det samme med vores backs, så er der Isco som ofte spiller OK, men nogle gange går der lidt for meget piuette og boldvarmeri i den, samtidig med at der ikke er så mange at spille sammen med.
Jeg håber og tror det hele nok kan komme til at hænge sammen igen, det er jo den samme trup der slog Barca og man U i preseason.. men savner godt nok noget bedre bredde

Anyhow, en Mbappe ville jeg være vild med, de kampe jeg har set med ham har han næsten hele pakken, speed, målnæse, han dribler godt, har X-Factor og er kun 18!! :O
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, El Siete, AmorMadrid, Nord

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #18 af mohbar
quote="Forever-madrisimo" post=98733]Uanset hvad man må mene, så er det da nu vi skal af med Ronaldo. Vi skal have total udskiftning i den offensiv der er gået totalt død. Ronaldo er en rutineret spiller så han vil sltid score mål, men vi skal have nytænkning og det ville være utrolig lækkert med en total udskiftning af BBC.[/quote]

Nytænkning?! det lyder som om at du forveksler os med 1 virksmhed der lige har fået besøg af konsulenthuset MCKinsey....

Dey er fint du erkender at han altid vil være god til at score mål. Alene det er argument nok til at han SKAL blive i RM indtil vi har presset den sidste saft og kraft ud af ham.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #19 af Dios

Nord skrev:

Dios skrev:

Nord skrev: Tværtimod Steen. Jeg tror, at du er stort set den eneste fan, der er ligeglad med om Ronaldo bliver eller ej.


Nej jeg mener det samme som Steen. Bortset fra jeg mener man skal skifte ham ud til sommer!


Det er jo heller ingen overraskelse, når det kommer fra dig, Dios. Men nu har du jo også afskrevet Ronaldo så mange gange før, og han har modbevist dig - og resten af det samme slæng - gang på gang.
Hvad skulle være anderledes denne gang? :-)


Jeg har vel ikke afskrevet Ronaldo siden Bale's ankomst? Selvfølgelig kan du tage fejl, og det er jeg ret sikker på du også gør i denne her sammenhæng ;) Jeg har mange gange før sat spørgsmålstegn ved ham, men ikke om han kunne blive ved med at scorer mål, men om han egentlig gør holdet bedre med hans tilstedeværelse, for vi har jo 10 spillere som kun søger Ronaldo.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #20 af Forever-madrisimo

mohbar skrev: quote="Forever-madrisimo" post=98733]Uanset hvad man må mene, så er det da nu vi skal af med Ronaldo. Vi skal have total udskiftning i den offensiv der er gået totalt død. Ronaldo er en rutineret spiller så han vil sltid score mål, men vi skal have nytænkning og det ville være utrolig lækkert med en total udskiftning af BBC.


Nytænkning?! det lyder som om at du forveksler os med 1 virksmhed der lige har fået besøg af konsulenthuset MCKinsey....

Dey er fint du erkender at han altid vil være god til at score mål. Alene det er argument nok til at han SKAL blive i RM indtil vi har presset den sidste saft og kraft ud af ham.[/quote]

Der skal da nytænkning til og samtlige spillere er på vej ned af bakke, det er der ikke råd til at se på i en meget længere periode. Jeg tænkte i sommers at en stor del af udskiftningen allerede burde ha været sket. Morata skulle overtage sammen med Mariano, ny spillestil med Isco og Asensio samt Kovacic og indkøb af en god målmand og evt en fløj.

Det kan mærkes på resultaterne, spillestilen at Real madrid er gået totalt i stå og det har de mest kritiske brugere forventet. Selvom nogle har råbt vagt i gevær for længere tid siden, så er det vel fordi, at man har vist at denne tid ville komme! Den er kommet nu, lidt senere end forventet, men så meget senere var det nu heller ikke!

Ronaldo scorer ikke længere nok mål til at være den afgørende faktor i hver kamp. Det stod vores forsvar for i en stor del af tiden sidste sæson.

The time has come!
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #21 af Kristian S

Dios skrev:

Nord skrev: Tværtimod Steen. Jeg tror, at du er stort set den eneste fan, der er ligeglad med om Ronaldo bliver eller ej.


Nej jeg mener det samme som Steen. Bortset fra jeg mener man skal skifte ham ud til sommer!


Øh, du syntes ikke selv at du lige modsagde dig selv der?
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Kristian S.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce