Pedrerol: Neymar har frikøbs-klausul på 222 millioner €

6 år 4 måneder siden #25 af Steen
En mundtlig frikøbsklausul kan ingen forhindre. Om PSG så vil overholde dette, er en anden sag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #26 af Kingkongkong
Jeg ser på ingen måde PSG gå med til den pris, som der rygtes og jeg ser dem ikke sælge ham generelt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #27 af Nord

Kingkongkong skrev: Jeg ser på ingen måde PSG gå med til den pris, som der rygtes og jeg ser dem ikke sælge ham generelt.


Hvilket er fint, men du kunne vel i det mindste bakke dine påstande op?
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Nord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #28 af Forever-madrisimo

Nord skrev:

Kingkongkong skrev: Jeg ser på ingen måde PSG gå med til den pris, som der rygtes og jeg ser dem ikke sælge ham generelt.


Hvilket er fint, men du kunne vel i det mindste bakke dine påstande op?


Det er der ingen grund til. Real Madrid købte ikke Mbappe fordi hans pris var enorm høj. Hvorfor skulle Real Madrid pludselig poste 220 millioner euro i en spiller som Neymar ?

Real Madrid står foran flere store udskiftninger de næste sæsoner (Ramos, Navas, Ronaldo, Benzema, Modric, Bale), da de er oppe i alderen. Der kan 220 millioner bruges bedre.

Selvfølgelig sælger PSG ikke Neymar efter 1 sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #29 af Nord

Forever-madrisimo skrev:

Nord skrev:

Kingkongkong skrev: Jeg ser på ingen måde PSG gå med til den pris, som der rygtes og jeg ser dem ikke sælge ham generelt.


Hvilket er fint, men du kunne vel i det mindste bakke dine påstande op?


Det er der ingen grund til. Real Madrid købte ikke Mbappe fordi hans pris var enorm høj. Hvorfor skulle Real Madrid pludselig poste 220 millioner euro i en spiller som Neymar ?

Real Madrid står foran flere store udskiftninger de næste sæsoner (Ramos, Navas, Ronaldo, Benzema, Modric, Bale), da de er oppe i alderen. Der kan 220 millioner bruges bedre.

Selvfølgelig sælger PSG ikke Neymar efter 1 sæson.


Og der står nogle gode spillere klar til at tage over? Eller mener du at alle ovenstående skal skiftes i samme transfervindue?

Real Madrid har stort set ikke brugt penge de seneste to sæsoner. Kender man Perez ret, kan det kun betyde én ting. Der er lagt op til en stor signing.

Og nu er der også forskel på en 18-årig franskmand med én god sæson og så verdens 2. Eller 3. Bedste spiller med 4 enormt gode sæsoner bag sig på klub - og landshold.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Nord.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #30 af Forever-madrisimo
Det er netop ikke det som det til tegner op til. Klubben har en alt for høj gæld som vi skal af med.

Vi får altså max et overskud på 40-45 millioner om året på trods af store indtjeninger. Der står nogle folk sikkert og banker på døren hos Real Madrid og vil have deres penge tilbage!

Erstatningerne er der nok ikke for dem, men de kan gå ned med skibet eller vi kan sørge for at ordne det sportslige bare en lille smule.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #31 af Kingkongkong
Det har jeg gjort Nord, hvis du gad og læse mit første indlæg.
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Kingkongkong.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #32 af Nord

Kingkongkong skrev: Det har jeg gjort Nord, hvis du gad og læse mit første indlæg.


Og der havde jeg så argumenteret min sag, hvorpå du så kommer med noget, du anser som værende faktuelt :-) Du ser ikke PSG sælge, og jeg ser dem tvunget til at gøre noget for ikke at bryde FFP :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #33 af Kingkongkong
Du kommer først med din argumentation efter jeg har skrevet det mit sidste indlæg, så det giver ingen mening det du skriver

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #34 af BBB
Optimistisk snak.

Har I overvejet, at Neymars lønkrav vil smadre lønstrukturen i klubben? Han tjener allerede væsentligt mere end Ronaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #35 af Dios

BBB skrev: Optimistisk snak.

Har I overvejet, at Neymars lønkrav vil smadre lønstrukturen i klubben? Han tjener allerede væsentligt mere end Ronaldo.


Har Ronaldo ikke allerede smadret lønstrukturen? Kommer Neymar, så er det klart, at han skal være den dyreste spiller i truppen. Afgår BBC, så er der vel lønninger til Neymar og vores kommende angriber, og mon ikke Neymar kommer til at gå lidt ned i løn? Det tror jeg ihvertfald :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #36 af Kimbo
Ingen troede virkeligt på at Neymar ville forlade barca, men det gjorde han. Alt er muligt, jeg håber personligt han ankommer til sommer og overtager tronen fra Ronaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce