Bedømmelse af truppen mod Atlético

6 år 4 måneder siden #73 af Sahinovic

Siempre fiel skrev:

ABC skrev: Jeg ved ikke, hvor du ser de tal - men statistik er også smuk på den måde, at man altid kan få dem til at vise, det man gerne vil. Jeg er ikke her for at tale Benzemas sag - jeg er sådan set ligeglad. Hvis fyren ikke leverer (til den løn), skal vi (sjovt nok alle os som ikke har en skid at skulle have sagt omkring RM og deres dagligdag) selvfølgelig kommentere på det.. Men jeg oplever IKKE at han ikke leverer på holdet. Jeg ser derimod OFTE spillere ikke se hans fremdrift og løb.. Og MASSER af gange ser vi bolden løbe ud i ingenting fordi Kroos eller Isco drøner af sted fra midten - hvilket er fint - men på siderne - eller foran mål har man Ronaldo eller Benzema - som er LØBET MED - men som aldrig ser bolden, fordi midtbanespilleren gerne selv vil score! Efter kampen er det så angribernes skyld at RM ikke scorede - men som jeg husker det, fik fx Benzema ikke ET forsøg på mål i den kamp, du omtaler!


Jeg er sådan set bare imponeret over at du har set Benzema løbe - jeg har allerhøjest set ham gå hurtigt..


Er vi ikke derude hvor nedgørelsen af Benzema er ved at blive enormt plat?

Det, at Benzema er doven og aldrig løber er før blevet bevist for at være en falsk påstand(af Marca), så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor man har en trang til at konstant at fortsætte med denne falske påstand.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #74 af Siempre fiel

Sahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

ABC skrev: Jeg ved ikke, hvor du ser de tal - men statistik er også smuk på den måde, at man altid kan få dem til at vise, det man gerne vil. Jeg er ikke her for at tale Benzemas sag - jeg er sådan set ligeglad. Hvis fyren ikke leverer (til den løn), skal vi (sjovt nok alle os som ikke har en skid at skulle have sagt omkring RM og deres dagligdag) selvfølgelig kommentere på det.. Men jeg oplever IKKE at han ikke leverer på holdet. Jeg ser derimod OFTE spillere ikke se hans fremdrift og løb.. Og MASSER af gange ser vi bolden løbe ud i ingenting fordi Kroos eller Isco drøner af sted fra midten - hvilket er fint - men på siderne - eller foran mål har man Ronaldo eller Benzema - som er LØBET MED - men som aldrig ser bolden, fordi midtbanespilleren gerne selv vil score! Efter kampen er det så angribernes skyld at RM ikke scorede - men som jeg husker det, fik fx Benzema ikke ET forsøg på mål i den kamp, du omtaler!


Jeg er sådan set bare imponeret over at du har set Benzema løbe - jeg har allerhøjest set ham gå hurtigt..


Er vi ikke derude hvor nedgørelsen af Benzema er ved at blive enormt plat?

Det, at Benzema er doven og aldrig løber er før blevet bevist for at være en falsk påstand(af Marca), så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor man har en trang til at konstant at fortsætte med denne falske påstand.


Haha, du tager det simpelthen tungt og personligt når man laver sjov :-D Smil lidt - det forlænger livet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #75 af Nord

Sahinovic skrev:

Siempre fiel skrev:

ABC skrev: Jeg ved ikke, hvor du ser de tal - men statistik er også smuk på den måde, at man altid kan få dem til at vise, det man gerne vil. Jeg er ikke her for at tale Benzemas sag - jeg er sådan set ligeglad. Hvis fyren ikke leverer (til den løn), skal vi (sjovt nok alle os som ikke har en skid at skulle have sagt omkring RM og deres dagligdag) selvfølgelig kommentere på det.. Men jeg oplever IKKE at han ikke leverer på holdet. Jeg ser derimod OFTE spillere ikke se hans fremdrift og løb.. Og MASSER af gange ser vi bolden løbe ud i ingenting fordi Kroos eller Isco drøner af sted fra midten - hvilket er fint - men på siderne - eller foran mål har man Ronaldo eller Benzema - som er LØBET MED - men som aldrig ser bolden, fordi midtbanespilleren gerne selv vil score! Efter kampen er det så angribernes skyld at RM ikke scorede - men som jeg husker det, fik fx Benzema ikke ET forsøg på mål i den kamp, du omtaler!


Jeg er sådan set bare imponeret over at du har set Benzema løbe - jeg har allerhøjest set ham gå hurtigt..


Er vi ikke derude hvor nedgørelsen af Benzema er ved at blive enormt plat?

Det, at Benzema er doven og aldrig løber er før blevet bevist for at være en falsk påstand(af Marca), så jeg forstår ikke rigtigt hvorfor man har en trang til at konstant at fortsætte med denne falske påstand.


Så kunne vi samtidig tage myten om, at Ronaldo aldrig jubler med sine holdkammerater og lægge den i graven.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, R7CR7GB11, Vanbasten181

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #76 af Vinícius
Skal vi starte den her.. Benzema scorer kun mod små hold! :D

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Forever-madrisimo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #77 af Forever-madrisimo

Kratmus skrev: Skal vi starte den her.. Benzema scorer kun mod små hold! :D


Nu fik jeg kiks galt i halsen
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Forever-madrisimo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #78 af mohbar
Den assist fra Ronaldo....Wow. hvor uselvisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce