Engelsk, Paris eller Pepe

6 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Der mangler fortsat en spillerunde i Champions League, men det ligger fast at Real Madrid er videre fra andenpladsen og det betyder, at man skal møde et hold på førstepladsen.

 

Som det ser ud lige nu er Tottenham og Barcelona udelukket, fordi man ikke i ottendedelsfinalen kan møde hold fra samme land eller det hold, som man var i gruppespil med, men det giver nogle spændende muligheder alligevel.

 

De engelske hold klarer sig overraskende godt og lige nu ligger alle 5 hold på førstepladsen og det giver muligheden for et møde med Manchester City, Manchester United, Chelsea eller Liverpool, mens også Paris SG og tyrkiske Besiktas er en mulighed.

 

Meget kan nå at ændre sig i sidste spillerunde, men det ligger fast at Real Madrid starter hjemme i ottendedels-finalen til foråret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #2 af Il Duce
Besvaret af Il Duce på emne Engelsk, Paris eller Pepe
Jeg er klar på "fish'n'chips" og Döner Kebab, men fri mig fra Pep og de blå Emirater eller Qatar-trio fra Paris! Av,av De ser skræmmende ud. De to hold har nok verdens bedste bænk - kæft en brede!
Hala Madrid!

"Hvis du ikke er nørd inden for et eller andet i livet, så er der noget galt med dig"
- En spansk barejer og glødende Real Madrid fan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #3 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Engelsk, Paris eller Pepe

Il Duce skrev: Jeg er klar på "fish'n'chips" og Döner Kebab, men fri mig fra Pep og de blå Emirater eller Qatar-trio fra Paris! Av,av De ser skræmmende ud. De to hold har nok verdens bedste bænk - kæft en brede!
Hala Madrid!


Som sagt så tror jeg at vi til februar er klar til at levere. City vil være udkørte efter en lang vinter og PSG, ja... Det kunne være fedt at nakke nogle af de store favoritter i knockoutkampene.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #4 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Engelsk, Paris eller Pepe
Helt enig. Kom gerne med favoritterne tak. Og sp kan Neymar for alvor efterfølgende spekulere i at skifte til os så han kan vinde den ballon!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Engelsk, Paris eller Pepe
Jeg håber på Liverpool af lidt forskellige årsager. Primært så kampen kan ses på 3+ og så man igen kan nyde at høre en grædende Jan Mølby. Derudover kunne det være fint at få Liverpool sendt ud af turneringen, så det hele ikke skal handle om dem i viasats optakt til Champions League.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11, El Siete, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #6 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Engelsk, Paris eller Pepe

Brylle skrev: Jeg håber på Liverpool af lidt forskellige årsager. Primært så kampen kan ses på 3+ og så man igen kan nyde at høre en grædende Jan Mølby. Derudover kunne det være fint at få Liverpool sendt ud af turneringen, så det hele ikke skal handle om dem i viasats optakt til Champions League.


Jeg synes vi Madridistas skulle gå sammen i en kampagne om at få fjernet det læs lort fra sendefladen. Hold fast hvor er det forfærdeligt. Også Werge og til tider ham deres skabcule Jonas Schwarts. Frimann og Elkjær er efterhånden de eneste der er bare lidt sobre at høre på.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #7 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Engelsk, Paris eller Pepe
Chl uden Liverpool vil uden tvivl være dejligt. Det er sygt, hvor meget de danske kommentatorer røvslikker dem, og de andre engelske også. Lige udover Elkjær, som hælder Mere til italiensk/spansk. Kunne egentlg også lige Morten Bruun, han ville også være god at have med

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #8 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Engelsk, Paris eller Pepe

Madrid1998 skrev: Chl uden Liverpool vil uden tvivl være dejligt. Det er sygt, hvor meget de danske kommentatorer røvslikker dem, og de andre engelske også. Lige udover Elkjær, som hælder Mere til italiensk/spansk. Kunne egentlg også lige Morten Bruun, han ville også være god at have med


Niels Christian Frederiksen vil til evig tid være gud på kommentatorfronten.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 4 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #9 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Engelsk, Paris eller Pepe

Brylle skrev: Jeg håber på Liverpool af lidt forskellige årsager. Primært så kampen kan ses på 3+ og så man igen kan nyde at høre en grædende Jan Mølby. Derudover kunne det være fint at få Liverpool sendt ud af turneringen, så det hele ikke skal handle om dem i viasats optakt til Champions League.


Bare rolig, de skal nok finde en måde at få det drejet over på de engelske hold.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #10 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Engelsk, Paris eller Pepe
Fri mig for PSG og City, ellers er jeg ret ligeglad. Kunne dog give en dejlig varm følelse i maven af flå Liverpool eller United fra hinanden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #11 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Engelsk, Paris eller Pepe
Forhaabentlig vil vi igen i 2018 vaere i en forfatning, hvor der ikke rigtig er noget modstander der skraemmende.
Dog ser jeg ogsaa helst at vi undgaar City og PSG lige i foerste omgang. Det vil sige at der er 66% chance for en modstander vi i min optik vil kunne ekspedere ud af turneringing med relativ lethed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 4 måneder siden #12 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Engelsk, Paris eller Pepe
De mulige modstandere kan vel deles op im 3 grupper efter styrke forhold.

Gruppe 1 - De offensivt stærke:
Manchester City
Paris Saint-Germain

Gruppe 2 - De taktiske:
Manchester United
Chelsea

Gruppe 3 - De meget overkommelige:
Besiktas
Liverpool

Til første runde i knockout fasen ville jeg fortrække et lettere hold da Real Madrid lige skal igang. Her ser jeg favoritmodstanderen som Liverpool eller Besiktas, der er ingen tvivl om at de er de svageste. Det ville give noget selvtillid i knockout fasen at starte ud med en let modstandere så man kan komme ubesværet videre og igang med knockout fasen. Chelsea og United er 2 hold man hurtigt kunne snuble over hvis man ikke er fokuseret i en af kampene. Det er uden tvivl de 2 bedst taktiske mandskaber og trænere der er at finde på de 2 hold her, svære udebaner i Old Trafford og Stampford Bridge og 2 af deres profiler har et horn i siden på Real Madrid (Morata og Mourinho), gør at de bliver meget farlige udover at man altid gerne vil slå de bedste. Morata smed os trods alt ud af turneringen sidst man mødte ham. Dog kan de to hold i februar være trætte efter ingen pause i PL og Fokusset på at blive i top fire eller indhente City kan være af lidt højere priotering for dem, men jeg ville ikke se dem som lette modstandere.

Så efterlader det os med skrækscenarierne City og PSG. Er vi ikke vågen i forsvaret og sidder tæt på midtbanen så vil de 2 hold høvle mål ind på os og så bliver det et kapløb om hvem der scorer flest mål, hvilket vi med vores offensive forfatning pt. vil tabe med længder. Har man dog styr på organisationen mod dem i 2 kampe er det hverken svære udebaner at spille mod eller nogle taktiske genier man møder, og så skal man nok lykkedes med at trække det lange strå, men de må ikke få så meget som en lillefinger, for så tager det hele hånden.

Giv mig Liverpool i 1/16 finalen og derefter kan de bare komme an. Finder vi formen her henover de næste 2 måneder så er vi trods alt stadig et ret okay hold ;)

#udmedmølby

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce