Real Madrid-spillerne appellerer til fansene

6 år 1 måned siden #61 af DarioGomez

asp3200 skrev: Vi får en kæmpe røvfuld. Zidanes eræ er ovre..tiden er kommet. Det går ikke længere at spille som en sæk kartofler.


Har du Lotto-tallene for næste uge også?

Bare så jeg kan vælge nogle andre ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, R7CR7GB11, MadridistaPorVida, AmorMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #62 af Jbner

Kimbo skrev: Vi er klart videre, ingen tvivl om det.
Dagen derpå sidder jeg med en mærkelig følelse i kroppen, er super glad for resultatet men det var virkeligt en spøjs måde det kom på.
Man kan næsten kalde det typisk Madrid i CL, vi har bare heldet og marginalerne når det gælder.

I store dele af kampen er vi totalt nedspillet af PSG og den eneste grund til at vi klapper i hænderne i dag er pga deres uheld samt elendige afslutninger og forkerte beslutninger i begge felter.
Jeg synes Isco gjorde det fantatisk i starten af kampen, man så blev han også lukket ned.
Zidane skal selvfølgelig have ros, men omvendt gjorde han intet spektakulært eller nyt, forskellen var bare at hans indskiftninger stemplede ind, hvilket de ikke har haft for vane at gøre. Arsensio viser det potentiale vi alle ved han har, han gjorde det fremragende.
At Ronaldo får så høj en karakter er lidt til grin, et straffe samt et mål fordi kuglen blev klasket ind på hans knæ og tilfældigvis går i mål. Argh. Han var jo hamrende uskarp i samtlige andre facetter i spillet, især hans afslutninger var af meget dårlig kvalitet.
Modric var fantatisk når vi havde momentet i spillet, han kan bare det hele.
Marcelo var også tilbage på hans fantastiske niveau, at vi stort set ikke får en kontra imod os i hele kampen er mig dog komplet uforståeligt.

Alt i alt fed fed kamp, lækkert at Zidane satser offensivt og næsten perfekt resultat.
Det jeg ønsker aller mest fremover er dog at vi kan dominere vores modstander det meste af kampen, jeg er lidt træt af at sidde og se vores mægtige hold, konge klubben stå afventende på eget græs og overlade alt til modstander holdet. Jeg hader det.


Jeg har set det skrevet flere steder, og jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår det. Ja, det er heldigt at den hopper ud til ham, men som jeg ser det i slow, bevæger han selv knæet og prikker den ind. Den er 100% bevidst at han scorer med knæet, og ikke en bold der bare rammer ham og ryger tilfældigt i mål. Ja, der er heldigt at målmanden giver en ripost, men det er på ingen måde heldigt at Ronaldo står der, og at han scorer med knæet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Chamartin, R7CR7GB11, MadridistaPorVida, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #63 af Casillas2x
Fantastisk præstation fra holdet, ingen forventede vi kunne holde psg fra chancer eller mål. Men alle kæmpede røven ud af bukserne også har vi bare den erfaring og overskud til at afgøre det til sidst.

Zidanes udskiftninger var forskellen, imens unai emery lavede nogen defensive udskiftninger gik vi efter sejren.

Halla Madrid!! dejlig dag at gå på arbejd :)
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #64 af DarioGomez
Unai Emery har vist generelt en ret skidt Bernabéu-statistik ... og så ligner han til tider ham her alt for meget:

i.imgur.com/qT0NRSC.jpg?1

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #65 af Madrid777

DarioGomez skrev: Unai Emery har vist generelt en ret skidt Bernabéu-statistik ... og så ligner han til tider ham her alt for meget:

i.imgur.com/qT0NRSC.jpg?1


Haha! Det er rigtigt. jeg kunne ikke helt finde ud af hvilken figur eller hvem filan han lignede. Men det er da rigtigt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #66 af Zyconith

Kimbo skrev: Vi er klart videre, ingen tvivl om det.


Ironi? For det er å da ingen måde givet. Efter de scorede til 0-1, så er 3-1 minimumsresultatet hvis vi skal have en nogenlunde chance for at gå videre.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #67 af Zyconith

Jbner skrev:

Kimbo skrev: Vi er klart videre, ingen tvivl om det...


Jeg har set det skrevet flere steder, og jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår det. Ja, det er heldigt at den hopper ud til ham, men som jeg ser det i slow, bevæger han selv knæet og prikker den ind. Den er 100% bevidst at han scorer med knæet, og ikke en bold der bare rammer ham og ryger tilfældigt i mål. Ja, der er heldigt at målmanden giver en ripost, men det er på ingen måde heldigt at Ronaldo står der, og at han scorer med knæet.


Helt enig. Bare fordi man ikke scorer på en 'konventionel måde', så betyder det ikke, at der ikke ligger evne bag. Kimbos kommentarer grænser efterhånden til det utålelige.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #68 af El Siete

Zyconith skrev:

Jbner skrev:

Kimbo skrev: Vi er klart videre, ingen tvivl om det...


Jeg har set det skrevet flere steder, og jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår det. Ja, det er heldigt at den hopper ud til ham, men som jeg ser det i slow, bevæger han selv knæet og prikker den ind. Den er 100% bevidst at han scorer med knæet, og ikke en bold der bare rammer ham og ryger tilfældigt i mål. Ja, der er heldigt at målmanden giver en ripost, men det er på ingen måde heldigt at Ronaldo står der, og at han scorer med knæet.


Helt enig. Bare fordi man ikke scorer på en 'konventionel måde', så betyder det ikke, at der ikke ligger evne bag. Kimbos kommentarer grænser efterhånden til det utålelige.


Ja, Ronaldo har en fantastisk placeringsevne. Han står der bare, altid. Det er sgu ikke tilfældigheder.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #69 af Zyconith

Daniel skrev:

zizou21 skrev: Er 3-1 nok?

Var super glad lige efter kampen, men efter den er sunken ind og efter at have genset et par minutter af kampen sidder jeg med usikker fornemmelse...


PSG kommer til at spille kamakazee-bold på Parc des Princes og stik modsat Barcelona, så har Real Madrid kvaliteterne til at straffe dette via hurtige omstillinger.


Ja, det gør de uden tvivl, men hvor mange 80-100% chancer havde PSG ikke igår? Hvordan reagerer Ramos og Co. hvis de lukker to hurtige ind?

Daniel, tror du, at vi i bedste Mourinho stil kan parkere bussen på Parc des Princes og satse på kontraerne? For så tror jeg sgu det bliver nogle lange 90 min.

Nu kommer Carvajal tilbage og Casemiro får forhåbentlig en rolle på bænken for at skulle sprede glæde og adspredelse, for det gik flere gange for stærkt for Real Madrids forsvar igår, og hvis PSG får held med deres kamakazee-bold, ser vi højst sandsynligt RM's forsvar på hælene igen - og det var ikke kønt og alt for nervepirrende igår!!!

Det største problem som jeg oplevede det, var når at midtbanen ikke kom tilbage og hjalp (Isco og Modric), samt at en af backs'ene manglede defensivt.

Så opskriften på et godt udfald som jeg ser den, er mere eller mindre den samme som Zidane lagde for dagen igår, men der skal simpelthen noget defensivt disciplin ind i knoppen på flere af spillerne. Og så skal vi ikke spille med Isco i en diamant, det er så ufarligt som noget kan være. 4-3-3 med BBC på toppen, eller så skulle man ofre Casemiro og sætte Isco ind på 10'eren og gå efter at ydmygede PSG på egen hjemmebane med dominans og offensivt spil. Jeg tror ikke det er nok med at vi stiller os tilbage og håber på det bedste, for der var alt for mange lige-ved-og-næsten-situationer igår.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #70 af asp3200

DarioGomez skrev:

asp3200 skrev: Vi får en kæmpe røvfuld. Zidanes eræ er ovre..tiden er kommet. Det går ikke længere at spille som en sæk kartofler.


Har du Lotto-tallene for næste uge også?

Bare så jeg kan vælge nogle andre ...


Nej det har jeg ikke. Heldet var med os igår. Igen spiller dårligt.. og kampen er slet ikke lukket som mange herinde tror. Er ikke imponeret af indsatsen igår. Men flot de gider ofre sig i CHL og gøre en indsats når der er lidt på spil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #71 af Halamadrid1411

asp3200 skrev:

DarioGomez skrev:

asp3200 skrev: Vi får en kæmpe røvfuld. Zidanes eræ er ovre..tiden er kommet. Det går ikke længere at spille som en sæk kartofler.


Har du Lotto-tallene for næste uge også?

Bare så jeg kan vælge nogle andre ...


Nej det har jeg ikke. Heldet var med os igår. Igen spiller dårligt.. og kampen er slet ikke lukket som mange herinde tror. Er ikke imponeret af indsatsen igår. Men flot de gider ofre sig i CHL og gøre en indsats når der er lidt på spil.


Du er ikke imponeret over indsatsen? Havde du regnet med, at Real Madrid ville spille PSG af banen og vinde 5-0 uden en eneste chance til PSG? Det var en klasse præstation i går. Intet mindre. Og sejren var helt fortjent. PSG havde sådan ca. 10 minutter i hver halveg, hvor de dominerede. I resten af kampen stod der Real Madrid på det hele. Indrøm at du tog fejl og kom videre, i stedet for at postulere at den eneste grund, til at du ikke fik ret, er, at Real Madrid var heldige. Det er simpelthen for komisk at påstå.

I øvrigt er der ingen, der anser kampen for lukket. Det er et fremragende udgangspunkt og intet andet.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Halamadrid1411.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #72 af Sahinovic
Scorer Real Madrid bare et mål, så skal de op og scorer fire og det tror jeg ikke på de gør. Men det afhænger selvfølgelig også lidt af, hvordan Zidane vælger at stille holdet på den pågældende dag. Stiller han et hold som er defensivt orienteret, så giver han Paris en chance, stiller han offensivt så er den definitivt lukket.

Paris' forsvar er simpelthen så ringe når de møder et offensivt indstillet hold. Da Casemiro blev skiftet ud og der blev sat en offensiv spiller ind i stedet for, faldt hele lortet jo sammen for dem - og man skal huske på, at der altså stadig stod 1-1 da Asensio og Vázquez kom ind, så Paris havde jo et udemærket resultat. Jeg synes det er helt vildt hvor meget holdet ændrer sig hver gang der bliver spillet med denne tilgang, offensiven går fra fuldstændig statisk til dynamisk og der er uendeligt mange strenge at spille på.

Hvis Zidane stiller med det samme hold fra det 79' minut i centrum af Frankrig, så vinder han endegyldigt mit hjerte, for der er ingen der kan følge med dette hold.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce