Kroos' hidtil bedste sæson som målscorer i Real Madrid

8 år 3 måneder siden #1 af Daniel

Kroos scorede sit femte sæsonmål mod Celta i søndags, hvilket er ny rekord for tyskeren.

Det er ikke mål Real Madrids midtbanegeneral, Toni Kroos, har markeret sig med i sin Real Madrid-karriere. Således har tyskeren kun nettet 12 gange i sine 188 kampe for Kongeklubben. 

Ikke desto mindre er Kroos i gang med sin bedste sæson i Real Madrid som målscorer. Tyskeren scorede nemlig sit mål nummer fem for Real Madrid i søndagens 6-0 sejr mod Celta, hvilket er ny personlig rekord. 

Kroos' 12 mål i Real Madrid er fordelt på to mål i 2014/15, et mål i 2015/16, fire mål i 2016/17 og nu fem mål i 2017/18.

Hvor Kroos ikke er den fødte målscorer, er han garant for et formidabelt pasningsspil og en millimeterpræcis højre fod, der har assisteret 44 gange i tyskerens 188 kampe for Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #2 af Zyconith
Ej at forglemme hans 90+% vellykkede afleveringer.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

8 år 3 måneder siden #3 af Real Madrid

Zyconith skrev: Ej at forglemme hans 90+% vellykkede afleveringer.

Bliver aldrig træt af hans afleveringer, den lethed og det blik for medspillerne er ren guf. Kun Alonso, Pirlo og Beckham har givet mig samme “følelse”.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 3 måneder siden #4 af Elto92
Jeg elsker også hans afleveringer og alt det som høre med, men Gud hvor kan han irritere mig når han lunter tilbage imens vi er igang med at blive presset
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

8 år 3 måneder siden #5 af kamaldo

Real Madrid skrev:

Zyconith skrev: Ej at forglemme hans 90+% vellykkede afleveringer.

Bliver aldrig træt af hans afleveringer, den lethed og det blik for medspillerne er ren guf. Kun Alonso, Pirlo og Beckham har givet mig samme “følelse”.

ej at forglemme Zidane
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

8 år 3 måneder siden #6 af Cristiano Ronaldo
Kroos er bare klippestabil og er blandt en af de bedste på midtbanen i verden, kan egentlig godt lide hans tavse facon som en spiller der bare leverer.
Hans tal taler for sig selv og han er blevet et fast anker på midtbanen og det er lykkes at holde ham skadesfri det meste af hans tid i klubben.
Han er en keeper :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

8 år 3 måneder siden #7 af elle44

Cristiano Ronaldo skrev: Han er en keeper :-)

Han er central midt
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum