Cubansk spåkone: Lionel Messi skifter til Real Madrid

5 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

En historie fra det lidt mere muntre hjørne. Især fordi det heldigvis aldrig bliver en realitet.

Ifølge en cubansk spåkone bliver Lionel Messi det kommende Galáctico-indkøb i Real Madrid som afløser for Cristiano Ronaldo.

Det fortæller Mhoni Vidente, som er særdeles populær i Central- og Sydamerika:

- Messi tager til Real Madrid. Nu, hvor Cristiano er rejst, er Messi til forhandling. Det mest sikre er, at han forlader Barcelona. Det vil blive en stor nyhed, for Real Madrid vil fortsætte denne tendens med at vinde titler.

Mhoni Vidente er ikke bleg for at komme med vilde spådomme og tidligere på året bekendtgjorde hun selvsikkert, at Cristiano Ronaldo ikke ville forlade Real Madrid, men til gengæld at Gerard Piqué ville forlade Shakira til fordel for en mand.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #2 af Salix7
“Fordi det heldigvis aldrig bliver en realitet.” Jeg er med på at manden spiller i den helt helt forkerte klub, men ville du seriøst sige nej tak til at få Messi?
Hvis ja, var du så også imod både Laudrup, Ronaldo og Figo?
Lad os sige, at det utænkelige sker, og Messi kommer - så ville vi vinde LaLiga 9 ud af 10 gange, grundet den svækkelse det vil være for hans nuværende klub at miste ham:)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #3 af Administrationen

Salix7 skrev: “Fordi det heldigvis aldrig bliver en realitet.” Jeg er med på at manden spiller i den helt helt forkerte klub, men ville du seriøst sige nej tak til at få Messi?
Hvis ja, var du så også imod både Laudrup, Ronaldo og Figo?
Lad os sige, at det utænkelige sker, og Messi kommer - så ville vi vinde LaLiga 9 ud af 10 gange, grundet den svækkelse det vil være for hans nuværende klub at miste ham:)


Lionel Messi må ALDRIG komme til at bære Real Madrids trøje. ALDRIG. Han er usympatisk som få og.....Ja, bare decideret ækel. Min holdning./Jesper.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #4 af JimmyBroe

Administrationen skrev:

Salix7 skrev: “Fordi det heldigvis aldrig bliver en realitet.” Jeg er med på at manden spiller i den helt helt forkerte klub, men ville du seriøst sige nej tak til at få Messi?
Hvis ja, var du så også imod både Laudrup, Ronaldo og Figo?
Lad os sige, at det utænkelige sker, og Messi kommer - så ville vi vinde LaLiga 9 ud af 10 gange, grundet den svækkelse det vil være for hans nuværende klub at miste ham:)


Lionel Messi må ALDRIG komme til at bære Real Madrids trøje. ALDRIG. Han er usympatisk som få og.....Ja, bare decideret ækel. Min holdning./Jesper.


Det vidste vi sgu da godt. /Jimmy

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 8 måneder siden #5 af BBB
Kærlighed er større end rivaliseringer. Jeg håber det bedste for Pique og hans kommende mand.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce