Har Ramos spillet sidste landskamp?

5 år 7 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse begynder Sergio Ramos´ bagland at frygte at Real Madrid-forsvareren kan have spillet sin sidste landskamp.

Baggrunden skal være den ballade, der har været i det spanske fodboldforbund, RFEF, efter fyringen af Julen Lopetegui blot to dage før Spaniens første kamp ved VM i Rusland, idet han havde skrevet kontrakt med Real Madrid.

Sergio Ramos sagde ikke noget direkte, men gennem linjerne skinnede det tydeligt igennem, at han ikke var enig med RFEF-præsident, Luis Rubiales, som har vist sig at være en meget totalitær leder, som da også efterfølgende har skilt sig af med sportschef Fernando Hierro og U-landstræner Albert Celades.

I denne uge udnævnte Luis Rubiales så Luis Enrique som ny landstræner og det er almindeligt kendt, at han ikke kan udstå Real Madrid og han proklamerede da også straks, at hans kommende landsholds-trup vil komme til at indeholde mange overraskelser, ligesom han ikke erklærede sig bange for at tage svære beslutninger.

Og her er det, at Sergio Ramos´ bagland frygter, at Luis Enrique vil sortere den magtfulde landsholdsforsvarer fra og bygge et nyt landshold op med et helt nyt hierarki.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #2 af zizou21
Det kan godt bekymre mig en smule, med Enrique.

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #3 af JesperA
Et landstrænerjob handler vel om at have folkets opbakning, og at stille det hold man vurderer er stærkest. Det kan man ikke hvis man lader sine følelser og holdninger påvirke udtagelserne. Jeg tror Enrique vil møde stor modgang I befolkningen ved selv den mindste modgang, hvis hans tilgang er så forblændet, men det tror jeg nu heller ikke at den er. Han er jo ikke dum, trods alt.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #4 af Vildfaren

JesperA skrev: Et landstrænerjob handler vel om at have folkets opbakning, og at stille det hold man vurderer er stærkest. Det kan man ikke hvis man lader sine følelser og holdninger påvirke udtagelserne. Jeg tror Enrique vil møde stor modgang I befolkningen ved selv den mindste modgang, hvis hans tilgang er så forblændet, men det tror jeg nu heller ikke at den er. Han er jo ikke dum, trods alt.

Prøv at fortælle fortælle Luis Rubiales det.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #5 af zizou21

JesperA skrev: Et landstrænerjob handler vel om at have folkets opbakning, og at stille det hold man vurderer er stærkest. Det kan man ikke hvis man lader sine følelser og holdninger påvirke udtagelserne. Jeg tror Enrique vil møde stor modgang I befolkningen ved selv den mindste modgang, hvis hans tilgang er så forblændet, men det tror jeg nu heller ikke at den er. Han er jo ikke dum, trods alt.


Kommer an på om han forstår han er træner for Spanien og ikke Katalonien :-)

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce