Vinícius Junior får debut....for Real Madrid Castilla
Jeg husker ikke om han var i kamp, men hav trænede ikke med førsteholdet
www.google.dk/amp/s/www.cbc.ca/amp/1.589001
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
nono skrev: Marcelo tilbragte et halvt år hos Castilla da han endnu ikke var fyldt 18 da han kom til klubben.
Der bliver ikke mere fake news. Ganske enkelt. Marcelo spillede sin sidste kamp for Fluminense d. 11/12-06 mod Cruzeiro og sin første officielle kampe for Real Madrid d. 1/7-07 mod Deportivo.
Han har aldrig været en del af Castilla, så aftalen den gang må have været, at han skulle blive i Fluminense frem til vinterens transfervindue, hvor han så kunne skifte efterfølgende.
Higuain99 skrev: Jeg har lige set lidt highlights fra Castilla kampen idag - og er det bare mig eller har vores nye unge brasilianer en helt ualmindeligt ringe første berøring, tager mange dårlige beslutninger ift. hvornår han skal drible (dribler mange gange lige ind i manden) og ligger nogle helt vanvittigt skæve afleveringer?? Jeg ved godt, at man måske forventer for meget fra ham pga. hans store prisskilt og at han da lige skal vende sig til tilværelsen i det spanske. Men havde godt nok forventet mere og særligt hans første berøring er jeg godt nok bekymret for... for joh han er da hurtig osv. men ikke særlig imponerende indtil videre.
Han spillede bedre i venskabskampene. Mon ikke bare det handler om medspillernes evne til at sætte ham op?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Daniel skrev:
nono skrev: Marcelo tilbragte et halvt år hos Castilla da han endnu ikke var fyldt 18 da han kom til klubben.
Der bliver ikke mere fake news. Ganske enkelt. Marcelo spillede sin sidste kamp for Fluminense d. 11/12-06 mod Cruzeiro og sin første officielle kampe for Real Madrid d. 1/7-07 mod Deportivo.
Han har aldrig været en del af Castilla, så aftalen den gang må have været, at han skulle blive i Fluminense frem til vinterens transfervindue, hvor han så kunne skifte efterfølgende.
Der er også 6 måneder i mellem de to datoer. Jeg havde heller ikke hørt noget om Castilla tidligere, men de to datoer beviser intet.
BBB skrev:
Daniel skrev:
Der er også 6 måneder i mellem de to datoer. Jeg havde heller ikke hørt noget om Castilla tidligere, men de to datoer beviser intet.
Jeg havde læst datoerne forkert på Transfermarkt. Han spillede sin sidste kamp for Fluminense d. 12/11-06 og sin første kamp for Real Madrid d. 7/1-07.
Så de to datoer beviser ret meget alligevel. Marcelo har aldrig været en del af Castilla.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
No solo soy perfecto, también soy Madridista.