Bale scorer altid mod Espanyol i Madrid

5 år 5 måneder siden #1 af Administrationen

Gareth Bale starter ude i aftenens kamp mod Espanyol og ser man historisk på det, er det en dårlig beslutning af Julen Lopetegui.

Den walisiske angriber har nemlig scoret hver eneste gang, at han har mødt Espanyol på Estadio Santiago Bernabéu og i alt er det blevet til tre kampe i den spanske hovedstad mod aftenens modstander.

Gareth Bale har fået en stærk start på sæsonen, hvor han har scoret eller assisteret i samtlige officielle kampe for Real Madrid.

Udeladelsen af Bale bør dog ikke være nogen forhindring for at Real Madrid kan vinde aftenens kamp alligevel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #2 af HalaMadrid
Hej folkens.

Er der nogle herinde som streamer Real madrid - Espanyol kampen, som lige kan sende et link ? :) et der ikke går ud hele tiden, men som virker fint.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #3 af Real Madrid
Hvem er ham den spanske medkommentator på Strive?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #4 af Petroleum
anskaf dig acestream og gå på reddit soccer streams...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #5 af Kiwes
Minut 92 , Real Madrid 1 - Espanyol 0 - Ramos vægler at storme frem! Jeg kan simpelthen ikke følge hans logik og han gør det konstant + han stadig fumler med hans hjernedøde boldbehandling.
Lucas ind i stedet for Ceballos var da godt nok en taktisk fejl af dimensioner. Hele kampen blev ændret.
Hold da op Asensio er blevet ego.

Kamp som jeg ikke tager det store positive med fra desværre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6 af madrid2000
Vasquez er den store taber efter Zidane er skiftet. Han er ikke god i Lopeteguis system. Jeg har endnu ikke set en god indhop fra ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #7 af Dios
@Brylle.

Så du Asensio's sidste aktion, hvor han driver bolden frem. Hans fart sætter ham i en fantastisk situation, hvor ham og Mariano rent faktisk er 2 imod 1. Asensio derimod vælger Asensio-løsningen som jeg har valgt at døbe den. Han prøver igen det svære, og drible forbi i stedet for bare at lægge den til side til Mariano, så han er alene med målmanden. Situationen ender ud i, at Asensio dribler bolden ud i venstre side, og nu står overfor 2 mand, hvor han i sidste ende får den driblet ud over sidelinjen. Det er præcis de her situationer jeg har skrevet om så mange gange, og specielt debatteret med dig om.

Ville egentlig bare lige pointere hvad jeg mente, hvis du ikke forstod det i første omgang.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #8 af Brylle

Dios skrev: @Brylle.

Så du Asensio's sidste aktion, hvor han driver bolden frem. Hans fart sætter ham i en fantastisk situation, hvor ham og Mariano rent faktisk er 2 imod 1. Asensio derimod vælger Asensio-løsningen som jeg har valgt at døbe den. Han prøver igen det svære, og drible forbi i stedet for bare at lægge den til side til Mariano, så han er alene med målmanden. Situationen ender ud i, at Asensio dribler bolden ud i venstre side, og nu står overfor 2 mand, hvor han i sidste ende får den driblet ud over sidelinjen. Det er præcis de her situationer jeg har skrevet om så mange gange, og specielt debatteret med dig om.

Ville egentlig bare lige pointere hvad jeg mente, hvis du ikke forstod det i første omgang.

Jeg har godt forstået din pointe fra den propaganda du hele tiden kører mod Asensio. Den kommer trods alt et par gange om ugen :)

Han er 22 år gammel, har aldrig spillet fast på et storhold og skal stadig lære at træffe de rette løsninger. Han er et geni når det kommer til at suge 2-3 modstandere til sig og så sætte sine holdkammerat i scene. Nogle gange lykkes det og andre gange vil den mere simple løsning være bedre. Den del kommer.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #9 af Dios

Brylle skrev:

Dios skrev: @Brylle.

Så du Asensio's sidste aktion, hvor han driver bolden frem. Hans fart sætter ham i en fantastisk situation, hvor ham og Mariano rent faktisk er 2 imod 1. Asensio derimod vælger Asensio-løsningen som jeg har valgt at døbe den. Han prøver igen det svære, og drible forbi i stedet for bare at lægge den til side til Mariano, så han er alene med målmanden. Situationen ender ud i, at Asensio dribler bolden ud i venstre side, og nu står overfor 2 mand, hvor han i sidste ende får den driblet ud over sidelinjen. Det er præcis de her situationer jeg har skrevet om så mange gange, og specielt debatteret med dig om.

Ville egentlig bare lige pointere hvad jeg mente, hvis du ikke forstod det i første omgang.

Jeg har godt forstået din pointe fra den propaganda du hele tiden kører mod Asensio. Den kommer trods alt et par gange om ugen :)

Han er 22 år gammel, har aldrig spillet fast på et storhold og skal stadig lære at træffe de rette løsninger. Han er et geni når det kommer til at suge 2-3 modstandere til sig og så sætte sine holdkammerat i scene. Nogle gange lykkes det og andre gange vil den mere simple løsning være bedre. Den del kommer.


Haha :D

Jeg håber, men det ligger bare til ham desværre. Di María har stadig ikke lært det.
Uenig. Asensio er fantastisk til at suge 2-3 spillere til sig, men at sætte sine holdkammerater op er han godt nok ikke god til. Det er netop det han skal blive god til. Aktionen med Mariano siger jo det samme. Asensio skal lære hvornår han skal spille bolden, så han ikke dribler den udover sidelinjen.

Jeg håber han får det bygget på sit spil.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #10 af Brylle

Dios skrev:

Brylle skrev:

Dios skrev: @Brylle.

Så du Asensio's sidste aktion, hvor han driver bolden frem. Hans fart sætter ham i en fantastisk situation, hvor ham og Mariano rent faktisk er 2 imod 1. Asensio derimod vælger Asensio-løsningen som jeg har valgt at døbe den. Han prøver igen det svære, og drible forbi i stedet for bare at lægge den til side til Mariano, så han er alene med målmanden. Situationen ender ud i, at Asensio dribler bolden ud i venstre side, og nu står overfor 2 mand, hvor han i sidste ende får den driblet ud over sidelinjen. Det er præcis de her situationer jeg har skrevet om så mange gange, og specielt debatteret med dig om.

Ville egentlig bare lige pointere hvad jeg mente, hvis du ikke forstod det i første omgang.

Jeg har godt forstået din pointe fra den propaganda du hele tiden kører mod Asensio. Den kommer trods alt et par gange om ugen :)

Han er 22 år gammel, har aldrig spillet fast på et storhold og skal stadig lære at træffe de rette løsninger. Han er et geni når det kommer til at suge 2-3 modstandere til sig og så sætte sine holdkammerat i scene. Nogle gange lykkes det og andre gange vil den mere simple løsning være bedre. Den del kommer.


Haha :D

Jeg håber, men det ligger bare til ham desværre. Di María har stadig ikke lært det.
Uenig. Asensio er fantastisk til at suge 2-3 spillere til sig, men at sætte sine holdkammerater op er han godt nok ikke god til. Det er netop det han skal blive god til. Aktionen med Mariano siger jo det samme. Asensio skal lære hvornår han skal spille bolden, så han ikke dribler den udover sidelinjen.

Jeg håber han får det bygget på sit spil.

Du skal være velkommen til at være uenig. Han laver fint med assists og får i mange situationer puttet bolden godt videre. At du kan finde 1-2 situationer fortæller blot at han stadig er ung og stadig skal lære at tage de rette beslutninger. Jeg er meget tilfreds med at vi har så kampafgørende en spiller på holdet. Simpelthen allerede verdensklasse i en alder af 22.

Vi skrives nok om 3 dages tid, når du forsøger igen :)
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #11 af Dios
Brylle skrev:

Du skal være velkommen til at være uenig. Han laver fint med assists og får i mange situationer puttet bolden godt videre. At du kan finde 1-2 situationer fortæller blot at han stadig er ung og stadig skal lære at tage de rette beslutninger. Jeg er meget tilfreds med at vi har så kampafgørende en spiller på holdet. Simpelthen allerede verdensklasse i en alder af 22.

Vi skrives nok om 3 dages tid, når du forsøger igen :)


Så er jeg glad på dine vegne.

Jeg er hvad google er for de fleste. Herinde for at oplyse dig ;D Så behøver du ikke at kigge på hvem der har scoret flest mål på papiret når sæsonen er færdigspillet, og sige ham der han har lavet 5 assist, så må han være god til at finde sine holdkammerater, og så har han endda scoret 20 mål. Ham må vi købe, for han er god i mit Fifa spil :D

Jeg forsøger ikke. Jeg er allerede lykkedes med det, så forstår ikke?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #12 af Brylle

Dios skrev: Brylle skrev:

Du skal være velkommen til at være uenig. Han laver fint med assists og får i mange situationer puttet bolden godt videre. At du kan finde 1-2 situationer fortæller blot at han stadig er ung og stadig skal lære at tage de rette beslutninger. Jeg er meget tilfreds med at vi har så kampafgørende en spiller på holdet. Simpelthen allerede verdensklasse i en alder af 22.

Vi skrives nok om 3 dages tid, når du forsøger igen :)


Så er jeg glad på dine vegne.

Jeg er hvad google er for de fleste. Herinde for at oplyse dig ;D Så behøver du ikke at kigge på hvem der har scoret flest mål på papiret når sæsonen er færdigspillet, og sige ham der han har lavet 5 assist, så må han være god til at finde sine holdkammerater, og så har han endda scoret 20 mål. Ham må vi købe, for han er god i mit Fifa spil :D

Jeg forsøger ikke. Jeg er allerede lykkedes med det, så forstår ikke?

Jaja, tillykke. Hav en god dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce