Marco Asensio: Det er ikke mig, der skal trække læsset

5 år 4 måneder siden #1 af Administrationen

Marco Asensio er blevet interviewet i programmet Vamos på Movistar Plus, hvor han kommer med nogle ret markante udtalelser.

Eksempelvis omkring hvem der skal tage ansvaret under krisen:
- Jeg ser det ikke som en krise. Jeg skal ikke være den, der trækker læsset i klubben. Der er andre spillere, som har været længere i klubben og som er mere erfarne, som har en større status end mig og det er dem, som skal trække læsset.

Om sin egen rolle som indskifter, siger han:
- Lige nu har jeg en mindre hovedrolle, men konklusionerne tager vi efter sæsonen. Der er noget kritik, som ikke er rimelig, men vi ved hvordan det fungerer i journalist-kredse. Jeg vil ikke inkludere alle, men der er kritik, som kun kommer for at gøre skade.

Marco Asensio var før denne sæson udset til at få en mere betydningsfuld rolle på holdet efter Cristiano Ronaldos farvel, men har haft problemer med at holde et højt niveau.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #2 af -#7-
Puha. Kunne man forestille sig Cristiano Ronaldo, Raúl, Ramos eller Casillas komme med sådanne udtalelser som 22-årige?

Asensio har muligvis en pointe, men der er jo ikke én eneste spiller som har trådt i karakter i denne sæson, så måske skulle han se det som en mulighed for selv at gøre det, fremfor at kigge til siden.

Har Asensio kvaliteten og ikke mindst mentaliteten til at blive den helt store stjerne i Real Madrid? Jeg tvivler mere end nogensinde efter denne halvsæson.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #3 af Real Madrid
Wow for en sølle udtale, Marco...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #4 af nono
Som ung spiller kan man enten lære af Ronaldo og aspirere til at blive som ham eller det kan blive en hvilepude hvor man lærer at nyde, at spille uden pres fordi en anden altid redder, eller forventes at redde, kastanjerne ud af ilden.

Det lader til at Asensio er blevet fordærvet. .
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #5 af Jonas

nono skrev: Som ung spiller kan man enten lære af Ronaldo og aspirere til at blive som ham eller det kan blive en hvilepude hvor man lærer at nyde, at spille uden pres fordi en anden altid redder, eller forventes at redde, kastanjerne ud af ilden.

Det lader til at Asensio er blevet fordærvet. .


Der skal noget helt specielt til at vende en læringsperiode under det sandsynligvis bedste eksempel til noget negativt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #6 af Elto92
Øv en ynkelig kujon.... havde ellers spået ham til at blive den helt store spiller. Det må man sige at han har ødelagt med de kommentarer. Han skal ud af porten.....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #7 af Mathiaska
Jeg troede ikke det kunne ske, men min kærlighed for Asensio har virkelig lidt et knæk her. Føj for en udtalelse.

Kan man stole på han er blevet oversat korrekt?
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Mathiaska.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #8 af Zyconith
Jeg forstår ærlig talt ikke overraskelsen. Ligesom Bale slægtede sig på Ronaldos tilbøjelighed til stjernenykker og manglende defensivt arbejde, så er Asensio gået i Iscos fodspor og ligger en elendig indstilling og indsats for dagen i efterhånden hver kamp.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #9 af Real HWL
Et eller andet sted har han jo ret. En 22 årig skal ikke trække læsset på et hold som Real. Det skal spillere som Ramos, Marcelo, Benzema, Bale, Modric osv. Men han skal stadigvæk bidrage med meget mere end han har gjort indtil nu. Når det så er sagt, så forstår jeg simpelthen ikke at han kommer med sådan en udtagelse. Men nu giver det bare mening for mig hvorfor han ikke har slået igennem i den her sæson. Mentalt er han slet ikke klar. Og spørgsmålet er om han nogensinde bliver god nok til en klub som Real. Det bliver spændende at følge hans udvikling de næste par år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #10 af El Siete
Det der umiddelbart irriterer og skuffer mig mest er at han ikke ser ud til at tage ansvar for sine egne dårlige præstationer, og begynder at snakke om at drage konklusioner efter sæsonen. Altså, indse nu egne fejl og arbejd på det i stedet for at fralægge sig ansvar for manglende udtagelser og blive fornærmet.
Hvis han personlighedsmæssigt ikke føler sig som en leder, hvis han ikke har det godt i den rolle, så fint, men lad være med offentligt at fralægge sig ansvaret.

Jeg tror stadig på ham og på at han endeligt kan slå igennem, men han har maks. næste sæson med til at bevise sig selv. Der blev argumenteret imod et køb af Hazard fordi man mente Asensio var klar, hvilket han ikke har bevist endnu, og det ville være på sin plads hvis han selv indså det

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #11 af nono
Marca også ude med en hård dom:
www.marca.com/en/football/real-madrid/op...6163f2cb98b4634.html
Han får som fortjent...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #12 af JesperA
Så har han da fået vasket sine hænder i pressen efter det lort han har leveret på banen i det mindste...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce