Engelsk presse: Chelsea prissætter Hazard til 112 millioner €
Daniel skrev:
Hazard has rejected two contract offers so far and says that he doesn't want to sign right now. He's waiting for a move from Real Madrid. [SkySports]
Jeg kan ikke sætte ord på, hvor dårligt arbejde det vil være fra Florentino og co., hvis ikke Eden Hazard er Real Madrid-spiller til sommer. Han har afvist det ene kontraktudspil (og lur mig om ikke disse har været lutraktive) efter det andet, ej at forglemme alle de gange han har været ude i interviews og "sælge sig selv" til Real Madrid.
Den ligger lige til højrebenet...
Alligevel sidder man med følelsen af man ikke tør håbe på det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elto92 skrev: I Hvert transfervindue de sidste mange år er denne nyhed blevet lagt op. Han kommer ikke. fat det nu. Det desperate tider i Madrid og man linker alle profilerede spillere til klubben. Vi står stadig med samme offensiv når vinduet lukker
Forskellen er vel at Hazard gentagende gange denne sæson offentligt har ytret sit ønske om at spille for Real Madrid. Jeg må ærligt indrømme at jeg ser den som sten sikkert - hvis Perez ønsker det (hvilket jeg ser som den største usikkerhed).
Elto92 skrev: I Hvert transfervindue de sidste mange år er denne nyhed blevet lagt op. Han kommer ikke. fat det nu. Det desperate tider i Madrid og man linker alle profilerede spillere til klubben. Vi står stadig med samme offensiv når vinduet lukker
Fordi forrige sommer havde vi Ronaldo og sidste sommer kostede han 200M. Nu koster han det halve da hans snart kontrakt snart slutter. Det er vel et spørgsmål om timing og det hele passer vel sammen nu.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg aner ikke, hvad der foregår i vores klub. Køb ham nu bare.
Dios skrev: Benzema har færrest afslutninger på mål af alle, og hæng mig endelig ikke op på det her, men da artiklen fra AS tidligere på sæsonen kom frem med, at Benzema skulle bruge færrest afslutninger på mål for et mål sammen med Messi, så mener jeg også der stod af Benzema var den angriber, som blev sat færrest gange op af sine holdkammerater. Har hørt det et sted, men kan ikke huske om det var fra den artikel.
Havde Benzema i snit flere skud eller flere chancer i løbet af en kamp, så ville hans målsnit jo højst sandsynligt også være højere.
De har vel lært af tidligere sæsoners fejl :-D for det er vel statistikker, der kun inkluderer denne sæson, som du refererer til.
Jeg har i højere grad opgivet Bale, end jeg har opgivet Benzema, men det betyder på ingen måde at jeg ikke gerne vil af med dem begge. Der må simpelthen kunne findes en angriber, som både kan spille bold og score mål. Agüero ville have fået en fin karriere i RM, hvis han var blevet hentet hos Atletico.
Sammenligningen med Citys trup er lidt fjollet, fordi de jo skifter et halvt hold til hver kamp.
Ift. at miste en målscorer/oplægger, så savner jeg stadig vores 2010/2011 hold (uanset om Benzema eller Higuain var i front).
BBB skrev:
Dios skrev: Benzema har færrest afslutninger på mål af alle, og hæng mig endelig ikke op på det her, men da artiklen fra AS tidligere på sæsonen kom frem med, at Benzema skulle bruge færrest afslutninger på mål for et mål sammen med Messi, så mener jeg også der stod af Benzema var den angriber, som blev sat færrest gange op af sine holdkammerater. Har hørt det et sted, men kan ikke huske om det var fra den artikel.
Havde Benzema i snit flere skud eller flere chancer i løbet af en kamp, så ville hans målsnit jo højst sandsynligt også være højere.
De har vel lært af tidligere sæsoners fejl :-D for det er vel statistikker, der kun inkluderer denne sæson, som du refererer til.
Jeg har i højere grad opgivet Bale, end jeg har opgivet Benzema, men det betyder på ingen måde at jeg ikke gerne vil af med dem begge. Der må simpelthen kunne findes en angriber, som både kan spille bold og score mål. Agüero ville have fået en fin karriere i RM, hvis han var blevet hentet hos Atletico.
Sammenligningen med Citys trup er lidt fjollet, fordi de jo skifter et halvt hold til hver kamp.
Ift. at miste en målscorer/oplægger, så savner jeg stadig vores 2010/2011 hold (uanset om Benzema eller Higuain var i front).
Haha :D
Problemet er jo, at der rent faktisk ikke er skide mange gode angribere, som både kan spille fodbold og score mål. Agüero er vel den eneste, men hans skader har vel altid talt imod ham. Ellers var han jo skræddersyet til Real Madrid.
Ellers synes jeg Firmino er ham der kommer tættest på den profil, men ham får vi desværre nok aldrig.
Jeg sammenlignede egentlig bare kvaliteten på deres offensiv kontra vores offensiv. Jeg synes der er alt for meget fokus på, at det er vores angriber der skal score langt de fleste mål, og derfor nævnte jeg City. Jeg kunne ligeså godt have nævnt Liverpool, da deres mål også er fordelt ud over hele offensiven, og der ikke er en decideret angriber som stikker ud.
Jeg savner Ronaldo mere end nogen anden denne sæson, men det er jo også vanvittigt hvordan hele holdet bare kan falde sammen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.