Truppen mod Girona, Copa del Rey, kvartfinale, 1. kamp
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Santiago Solari har udtaget 19 mand til aftenens kamp mod Girona i Copa del Rey.
Her er Toni Kroos og Marcos Llorente som ventet nye i truppen, mens man stadig må se bort fra Navas, Asensio, Bale og Mariano, der er ude med skader. Herudover sparer Solari både Carvajal og Fede Valverde.
Truppen mod Girona:
Målmænd: Courtois, Luca Zidane, Altube.
Forsvar: Odriozola, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Reguilón.
Midtbane: Casemiro, Marcos Llorente, Kroos, Modric, Ceballos, Isco, Brahim.
Angreb: Benzema, Vinícius, Lucas Vázquez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Courtois
Odriozola varane, nacho, Marcelo
Ceballos Llorente kroos
Brahim benzema Vini
Givet at de respektive folk er klar..
Kayed99 skrev: Er 100% sikker på, at Lucas kommer til at stare, mens vi nok også får Valverde at se
Du har formentlig ret, men kunne bare være spændende at se en blanding af etablerede spillere og de nye/unge.
Er dog træt af at se på Lucas :S valverde er ok, men vil gerne se ceballos og kroos, hvor ceballos er mere dynamisk mens kroos er mere pasningssikker.. se om de kan komplementere hinanden, hvis Llorente er bagerst, som jo også kan spille bold.
Angrebet vil jeg gerne se mere af hvad brahim kan med en angriber der kan spille bold, som benzema og så uforudsigelige Vini.
Kimbo skrev: Vi skal have den pokal i år, det er alt for længe siden og med Barca halvt ude ser jeg det som vores største chance for success af de turneringer vi er med i.
Hvad? De stillede med et reservehold i går. De skal ikke smide mange normale startere ind, før de kører Sevilla over. Det er under et år siden, at Barca smed Sevilla ud af CdR med en udebanesejr på 0-5.
BBB skrev:
Kimbo skrev: Vi skal have den pokal i år, det er alt for længe siden og med Barca halvt ude ser jeg det som vores største chance for success af de turneringer vi er med i.
Hvad? De stillede med et reservehold i går. De skal ikke smide mange normale startere ind, før de kører Sevilla over. Det er under et år siden, at Barca smed Sevilla ud af CdR med en udebanesejr på 0-5.
Mener du 5-0 i finalen?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Vi skal dog ikke tage noget forgivet i aften. Jeg vil se samme indstilling, som i weekenden mod netop Sevilla. VI skal gøre alt for, at returkampen forhåbentlig bare bliver en formalitet.. ligesom mod Leganés
Enig. Copa del Rey er Real Madrids helt store chance for en stor titel i denne sæson, så den mener jeg også, at man skal gå benhårdt efter. Vi har ikke truppen til at bide skeer med de store i Europa og vi har ikke bredden til at være relevante i LaLiga.
Så må man prioritere sine kræfter og forsøge at vinde Copa del Rey.
Kayed99 skrev: Er 100% sikker på, at Lucas kommer til at stare, mens vi nok også får Valverde at se
Du fik ret mht. Lucas
Opstilling:
Courtois
Odriozola Ramos nacho Marcelo
Ceballos casemiro modric
Lucas Benz vini