Truppen mod Girona, Copa del Rey, kvartfinale, 1. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl Madrid skrev: Spørgsmål om tid før Llorente slår Casemiro af på den plads. Har altid ment at han var bedre, efter jeg så hans sæson i Alaves. Troede allerede at han ville tage pladsen sidste år. Så meget bedre på bolden, og placerer sig meget bedre og klogere på banen
Håber også at det snart for alvor kommer på prøve. Mest fordi Casemiro har spillet dårligt i denne sæson.
Og endnu engang må man sige at det bare er en fornøjelse at have en 6'er der ikke også vil spille som 9'er eller 10'er. Men Lucas på den højrekant er godt nok tørt, hold da op mand, jeg tror jeg kan nævne de første 50 spillere jeg hellere ville have på den plads.
DC19
Men Lucas på den højrekant er godt nok tørt, hold da op mand, jeg tror jeg kan nævne de første 50 spillere jeg hellere ville have på den plads.
Og det siger alligevel en del når Bale ikke er i blandt de 50 :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
-#7- skrev: Jeg begynder efterhånden at tro på Dios når han siger at det her er Benzemas bedste sæson nogensinde for Real Madrid. Jeg synes stadigvæk hans 11-12 sæson var bedre, men holdet dengang var omvendt også langt bedre. Bemærkelsesværdigt er det også at Benzemas samarbejde med Vinicius allerede nu er bedre end det nogensinde har været med Bale. Hvis Vinicius så bare kunne finde ud af at afslutte, så ville det godt nok være giftigt.
Og endnu engang må man sige at det bare er en fornøjelse at have en 6'er der ikke også vil spille som 9'er eller 10'er. Men Lucas på den højrekant er godt nok tørt, hold da op mand, jeg tror jeg kan nævne de første 50 spillere jeg hellere ville have på den plads.
Jeg håber virkelig at Solari træffer den rette beslutning og starter med Llorente i de kommende sæsonafgørende kampe. Han har bare alt det Casemiro ikke har, bogstavelig talt - bedre placeringsevner, pasningsevner og ikke mindst speed! Jeg frygter dog lidt at han ikke ser det helt på samme måde, hvorfor? Det ved jeg ikke - en mavefornemmelse.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev: Men please lad os nu undgå Barca i semifinalerne. Uagtet at jeg totalt har opgivet sæsonen for længst, så er det bare så tungt at få to gange smæk - for selv om vi ka slå mægtige Girona, så er vi jo lysår efter Barca stadigvæk. Og tænk at de ka vinde Copa'en for femte år i træk - og så oveni alle de ligatitler de også hiver i disse år. Fuck altså hvor er det bare frustrerende at vi på dén måde blir totaltdomineret i disse år :-(
Ja de seneste år har godt nok været hårde som fan. Tænk at vi kun har måtte nøjes med 4 CL-trofæer de sidste 5 år :)
Raúl Madrid skrev: Spørgsmål om tid før Llorente slår Casemiro af på den plads. Har altid ment at han var bedre, efter jeg så hans sæson i Alaves. Troede allerede at han ville tage pladsen sidste år. Så meget bedre på bolden, og placerer sig meget bedre og klogere på banen
Taget i betragtning af hvor mange spilminutter den knægt har fået i sine år i klubben, så er jeg sgu imponeret over at han bare viser højt niveau så snart chancen falder. Virker også bare som en spiller der har stået i skyggen uden at beklage sig, og bare har kæmpet og kæmpet for en plads og nu giver det pote. Elsker den slags spillere.
Han skal helt sikkert have flere chancer den kommende tid, for hvor Casemiro virker sløv i tanke og bevægelse, så viser Llorente det modsatte. Og det kan kun blive bedre.
Man kan sige meget om Solari, men har sgu givet chancen (også af nødt pga skader) til flere spændende spillere som Llorente, Vinicius, Reguillon og Ceballos. (I forlængelse af Lopetegui)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.