The Sun: Tottenham vil hente Bale

4 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge engelske The Sun vil Tottenham forsøge at hente Gareth Bale til den kommende sæson, men det bliver på nogle lidt andre betingelser end Real Madrid sikkert håber og forventer.

CL-finalisterne ønsker nemlig ikke at købe Bale, men i stedet vil man forsøge at få en leje-aftale i stand, hvor Real Madrid betaler knap 2/3 af lønnen.

Samtidig vil man betale Real Madrid 11,5 millioner € for at få leje-aftalen i stand og der spekuleres i, at man i den spanske hovedstad vil få en lidt lettere vej til at hente Christian Eriksen, hvis denne aftale kan gennemføres.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #2 af Raul-Madrid
Det kan godt være Bale skal ud... men vi skal under ingen omstændigheder bare give ham væk på denne her måde!

Tottenham har altid været en "Grådig" klub - jeg glemmer ikke den gang vi købte Bale der fra og de KUN ville sælge hvis han blev verdens dyreste ( over Ronaldo ) og så var vi nød til at betale 1Mio mere eller whatever...

Glem Tottenham og Glem Eriksen...! lad dem rådne op med deres middelmådighed! ( ved godt de er i CHL stadig )

Sorry det sure opstød men deres tilbud kan de stikke langt op!

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #3 af doven

Raul-Madrid skrev: Det kan godt være Bale skal ud... men vi skal under ingen omstændigheder bare give ham væk på denne her måde!

Tottenham har altid været en "Grådig" klub - jeg glemmer ikke den gang vi købte Bale der fra og de KUN ville sælge hvis han blev verdens dyreste ( over Ronaldo ) og så var vi nød til at betale 1Mio mere eller whatever...

Glem Tottenham og Glem Eriksen...! lad dem rådne op med deres middelmådighed! ( ved godt de er i CHL stadig )

Sorry det sure opstød men deres tilbud kan de stikke langt op!

Ja det er fandme også dårlig stil at de vil have så mange penge som muligt for deres (og ligaens) bedste spiller, som havde båret hele holdet på sin skuldre hele sæsonen ;)

Nu ved jeg godt det kommer fra The Sun, så jeg regner ikke med at det er sandt, men jeg ville nu ikke have noget imod hvis det sker. Faktum er, at hvis vi sælger Bale denne sommer, kommer det aldrig til at blive en god handel for os. Der er simpelthen ingen der gider betale så meget for ham, selv ikke rige Qatar-finansierede klubber. Enten sælge vi ham til spotpris bare for at komme af med ham, ellers må vi beholde ham en sæson mere. Så frem for at han skal sidde på bænken og have en dårlig effekt på stemningen i klubben i endnu en sæson, vil jeg da langt sende ham tilbage til England i en sæson, hvor han forhåbenligt kan genfinde bare et nogenlunde niveau igen, for så vil han være langt nemmere at sælge til næste sommer. Desuden slipper vi også for at betale en smule af hans enorme løn, og samtidigt kan det hjælpe med at hente Eriksen til, så jeg kan virkelig ikke se hvordan det skulle være værre en at have ham hængende i et år mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #4 af Lukita
Jeg ville uden at tøve forære ham væk gratis, hvis det stod til mig. Man går glip af en transfersum, men til gengæld sparer man hans fornærmende enorme løn, og vi slipper for hans rædderlige præstationer. Det kommer dog ikke til at ske, da Pérezs stolthed vejer højere end fornuftige beslutninger, men det er blevet en livsdrøm at se Bale forsvinde fra klubben. Uagtet at han har været en af mine yndlingsspillere i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #5 af Jonas

Lukita skrev: ..men det er blevet en livsdrøm at se Bale forsvinde fra klubben.


Stærk kommentar :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #6 af Doc.juego
Den er svær, ingen tvivl om at tilbuddet er en fornærmelse. 11 mil, og så betaler de kun 1/3 af lønen.

Ville egentlig gerne sælge for de 11 eller stort set gratis, da man bare ikke får over 40 for ham, det tror jeg ikke.
Men at vi basicly stadig skal betale hans løn er helt gak.

Det er ko netop hans løn der er problemet, at man årligt skal betale 17 mil eller hvad han får, så ville jeg spare de penge og sælge billigt.

Men på den anden side, hvad er alternativet ? United ? Tror ikke de vil have ham. Måske får Han endda en hæderlig sæson i der engelske, og sælges for 30-70 næste sommer (tror det ikke, men måske) alternativt er han et år ældre, nogle skader rigere, og sværere at sælge.
Og tror heller ikke Bale takker ja til enhver klub. Han er fin tilfreds med at være bænkevarmer i Madrid i 3 år mere til den løn, så alternativerne er ikke mange.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce