Leganés vil leje Reguilón

4 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse vil Leganés forsøge at få en lejeaftale i stand med Sergio Reguilón, som ikke er i kridthuset hos Zinedine Zidane.

Den unge venstreback har ellers været et af de få positive bekendtskaber, men Zidane ønsker at genrejse Marcelo og lade brasilianeren kæmpe om pladsen med et ny-indkøb, sandsynligvis Lyons Ferland Mendy, og dermed bliver der ikke plads til Reguilón.

Real Madrid har dog i den netop overståede sæson haft uheldige oplevelser med udlejning af spillere til Leganés, idet man udlejede målmandstalentet Andriy Lunin med forhåbning om masser af spilletid, men ukraineren har stort set siddet på bænken hele sæsonen og det vil man naturligvis gerne undgå i fremtiden.

Real Madrid vil sandsynligvis forsøge at få Reguilón afsted på en lejekontrakt eller via et salg med tilbagekøbs-klausul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af henrikcomn
Det virker jo fuldstændig vanvittigt.

Han har præsteret laaangt over Marcelos niveau i denne sæson, og virker klar til at være fast starter... Og så vil man udleje ham??? Og uden nogen backup til Marcelo??

Hmm, både Marcelo og Kroos ligner startere i næste sæson.. Jeg er bestemt ikke optimistisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Leganés vil leje Reguilón
Jeg synes nu nok folk er lovlig meget på røven over Reguilon. Ja i forhold til Marcelo har han spillet en fin sæson, men ikke mere end det. Han har spillet...fint. Vi har brug for en venstreback af højeste skuffe. Det er Reguilon ikke. Det er Theo ikke. Hakimi nok heller ikke. Vi skal ud og købe en i min optik, og Zidane har gudskelov set sig varm på en. Om han så er god nok, aner jeg ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Leganés vil leje Reguilón

Ramos4 skrev: Jeg synes nu nok folk er lovlig meget på røven over Reguilon. Ja i forhold til Marcelo har han spillet en fin sæson, men ikke mere end det. Han har spillet...fint. Vi har brug for en venstreback af højeste skuffe. Det er Reguilon ikke. Det er Theo ikke. Hakimi nok heller ikke. Vi skal ud og købe en i min optik, og Zidane har gudskelov set sig varm på en. Om han så er god nok, aner jeg ikke.


Meget enig. Reguilon minder mig så meget om Miguel Torres, at det gør ondt. Begge spillede fint uden at være særligt blændende, da de kom på førsteholdet. En udlejning vil være en god løsning synes jeg.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af Raul-Madrid
Det er vel OK at han lejes ud med det skal altså være til en større klub end Leganes ( Et CHL hold måske ? )

Plus så mener jeg at vi burde straffe Leganes for ikke at bruge eller udvikle Lunin og ikke udleje noget til dem i en god periode...!

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce