Mundo Deportivo: Real Madrid overvejer Marc Roca seriøst
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge Mundo Deportivo overvejer Real Madrid seriøst at hente Espanyols unge spanske midtbanemand, Marc Roca.
Den 22-årige spiller var en af de stærkeste spillere på Spaniens U21-hold, som vandt EM tidligere på sommeren og forventningen i Spanien er, at han bliver en fast del af Spaniens A-landshold i løbet af meget kort tid.
I Real Madrid er han udset til at være en gardering for Casemiro sammen med Fede Valverde og Marc Roca kan være et alternativ, hvis ikke det lykkes at hente enten Christian Eriksen eller Paul Pogba.
Marc Roca har i løbet af sommeren været meldt på vej til Bayern München, som i sidste ende ikke var villige til at betale frikøbsklausulen på 40 millioner €.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis han er en Eriksen-type, håber jeg fandme ikke man betaler 40 mio € for en spiller som ham, i stedet for at give stort set samme beløb for Christian Eriksen.
Hvis man ender med at købe ham, bliver han jo bare endnu en spiller Zidane ikke vil bruge, a la Ceballos. Det ville vøre håbløst efter min mening. Men igen, jeg kender ikke meget til ham. Det kan være frikøbsklausulen er et røverkøb. Så er det bare underligt at Bayern ikke ville betale det
No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!
Florentino, dimisión!