Officielt: Reinier er Real Madrid-spiller

4 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid meddeler på sin...

Real Madrid meddeler på sin officielle hjemmeside, at man har købt Reinier Jesús hos Flamengo.

 

Det er en nyhed, som har været kendt i et stykke tid, men Real Madrid har ikke ønsket at offentliggøre handlen inden Reinier fyldte 18 år og det skete i går.

 

Han er i øjeblikket med Brasiliens OL-landshold til forberedelse, men han tiltræder i Real Madrid i februar måned og får en kontrakt frem til 2026.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #2 af madrid2000
Man kan synes, hvad man vil om dette, men klubben har en plan and man går all in på det.

Men det vel efterhånden begrænset, hvor mange talenter man kan have på holdet. Der skal ikke går Ajax i den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #3 af baggins
Han ligner endnu en meget spændende spiller. Jeg ville meget gerne kende klubbens plan med ham, Kubo, Rodrygo, Vini, Militão. De optager alle udlandspladser næste år, hvor man ift. Kubo og Reinier allerede har Isco, Ødegaard, James og måske van de Beek. Håber James bliver solgt, og at man ikke henter de Beek ud fra denne handel.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #4 af Ramos4
Vi skal til at have solgt nogle spillere snart.

Det har vi jo set, hvor svært kan være.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Han bliver jo registreret i Castilla, som Rodrigo så han kommer ikke tage en udlandsplads, Kubo kommer vel ikke tilbage for at spille førstehold det nærmeste 1½ år og så kan han søge om Spansk pas.
Vinicius kan vel søge om Spansk pas allerede til sommer.

Jeg har for mig at det er 2 år i landet kravet er, men det kan jo være ændret, men er det stadig 2 år er udlandspladserne det mindste problem.

Spændende spiller, og han som Kubo, Vin, Rodrygo, osv. skal nok vise sig som en OK invistering, pengene de har kostet skal nok komme hjem eventuelt efter et par år i andre klubber kan prisen bare gå op. Om de så bliver gode nok til RM til tiden vise, og her tænker jeg ikke på om de bliver gode nok i år eller næste.
Her kigger jeg igen på spillere som Neymar og Mbappé der først slog igennem da de var i begyndelsen af 20'erne.

Alternativet er at begynde at købe "klare" spillere, men det er jo langt fra sikkert at de slår igennem, bare kig på Bale, Owen, Kaka (listen er lang) og hver af dem koster det samme som vores nye trio.

Spændende projekt er det at følge

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #6 af baggins
Reglen er 3 år i Spanien for spillere fra Brasilien og Argentina grundet historiske årsager (kolonisering). Så Vini er klar efter næste sæson, Rodrygo og Militão om 2 1/2 år.
Mener også regler med at ungdomsspillere registret med b-hold maks kan spille x antal kampe for a-holdet, før de skal registres næste sæson, hvilket kommer til at gælde for Rodrygo.
Kubo er en anden historie, der læste at jeg han skal være i Spanien i 10 år, før han kan søge om et pas, men hans tidligere ophold i Barca gælder ikke, da han flyttede ud af landet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7 af Dios
Jeg kan egentlig godt lide ideen om, at vi går ben hårdt efter de største talenter i verden. Så længe det ikke går udover vores planer med at forstærke kvaliteten i start 11'eren, eller bredden af den, og det synes jeg indtil videre ikke har været tilfældet.
Vi alle ved jo, at det ikke er alle unge spillere, som bliver til det helt store, selvom de er spået til det. Det eneste problem jeg ser i det er, at vi har hentet så mange centrale offensive midtbanespillere. Et er, at de stort set alle på et givende tidspunkt skal kæmpe om samme plads, hvor det største problem er, at Zidane slet ikke praktisere den plads medmindre det er af taktiske årsager eller for at tilpasse spillerne i en kort stund.

Er dog stadig vild med hele konceptet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #8 af Thomaskjensen
Ja det ser godt ud, selv om jeg stadig mener der bliver handlet for lidt, ja eller solgt for lidt så der kan komme penge i kassen.
Tænk om man kunne sælge Bale, Modric, Isco og James, ja jeg drømmer nu, men det skulle alt andet end lige gøre det lettere at få spilletid til Reinier , VIn og Rodrigo, ja og så frigøre kapital til en investering eller to.

Jeg kalder "DIP" på Mbappe og Pogba :) Med de 2 indkøb (og en ny Ramos) er min vurdering at holdet er komplet de næste 3-5 år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #9 af doven

baggins skrev: Reglen er 3 år i Spanien for spillere fra Brasilien og Argentina grundet historiske årsager (kolonisering). Så Vini er klar efter næste sæson, Rodrygo og Militão om 2 1/2 år.
Mener også regler med at ungdomsspillere registret med b-hold maks kan spille x antal kampe for a-holdet, før de skal registres næste sæson, hvilket kommer til at gælde for Rodrygo.
Kubo er en anden historie, der læste at jeg han skal være i Spanien i 10 år, før han kan søge om et pas, men hans tidligere ophold i Barca gælder ikke, da han flyttede ud af landet.

Tror ikke vi skal regne med at Kubo nogensinde bliver spansk statsborger, selv hvis han stadig er at finde i klubben om 10 år. Japan tillader nemlig ikke dobbelt statsborgerskab, så han kan ikke få et spansk pas uden at sige farvel sit japanske statsborgerskab, og det tvivler jeg på at han har lyst til.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #10 af Zyconith
Jesus Reinier endte med at blive dette transfervindues 4. dyreste spillerkøb foran navne som;

Haaland, Gabigol, Minamino, Chicarito, Alcacer, Tousart, Zapata, En-Nesyri, Weigl, Eriksen, Cavaleiro, m.fl.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #11 af raul7=kongen

Zyconith skrev: Jesus Reinier endte med at blive dette transfervindues 4. dyreste spillerkøb foran navne som;

Haaland, Gabigol, Minamino, Chicarito, Alcacer, Tousart, Zapata, En-Nesyri, Weigl, Eriksen, Cavaleiro, m.fl.


Og problemet er? Reelt er det vel kun Eriksen i den flok som har kvalitet til vores hold og ham valgte vores ledelse selv fra, givetvis fordi man ikke kunne afsætte James og Isco, men omvendt er danskeren vel næppe heller et kvalitetsløft over dem.

Så er der Haaland, men han ønskede selv et mellemskifte først og valgte derfor Dortmund-løsningen og en lav frikøbsklausel til fremtiden igen.

Lad os nu se med Reinier. Han ligner et stort talent på en position hvor forskellen på klasse og elite er meget svær at finde. Vi har ramt plet med Valverde, mens Ødegaard, Vinicius, Rodrygo og Kubo vel på nuværende tidspunkt værdimæssigt alle kan sælges for omtrent €30-50 mio mere end vi hentede dem for.

Kunne han hentes billigere? Tjah. Omvendt har vi måske netop et godt ry hos klubberne i Sydamerika, fordi de får en god sum penge og det ikke handler om skjulte gebyrer til mellemmænd(hvem sagde Neymar). Det er jo ikke fordi vi er den eneste klub som bejlede til ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #12 af Zyconith

raul7=kongen skrev:

Zyconith skrev: Jesus Reinier endte med at blive dette transfervindues 4. dyreste spillerkøb foran navne som;

Haaland, Gabigol, Minamino, Chicarito, Alcacer, Tousart, Zapata, En-Nesyri, Weigl, Eriksen, Cavaleiro, m.fl.


Og problemet er? Reelt er det vel kun Eriksen i den flok som har kvalitet til vores hold og ham valgte vores ledelse selv fra, givetvis fordi man ikke kunne afsætte James og Isco, men omvendt er danskeren vel næppe heller et kvalitetsløft over dem.

Så er der Haaland, men han ønskede selv et mellemskifte først og valgte derfor Dortmund-løsningen og en lav frikøbsklausel til fremtiden igen.

Lad os nu se med Reinier. Han ligner et stort talent på en position hvor forskellen på klasse og elite er meget svær at finde. Vi har ramt plet med Valverde, mens Ødegaard, Vinicius, Rodrygo og Kubo vel på nuværende tidspunkt værdimæssigt alle kan sælges for omtrent €30-50 mio mere end vi hentede dem for.

Kunne han hentes billigere? Tjah. Omvendt har vi måske netop et godt ry hos klubberne i Sydamerika, fordi de får en god sum penge og det ikke handler om skjulte gebyrer til mellemmænd(hvem sagde Neymar). Det er jo ikke fordi vi er den eneste klub som bejlede til ham.


Eriksen? Kvalitet nok til Real Madrid? Nu må jeg le.

Jeg problematiserede ikke prisen. Var ligeså meget for at gøre opmærksom på en transfer der måske har fået for lidt opmærksomhed i forhold til hvor kostelig den egentlig har været.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum