Optakt: Levante - Real Madrid, LaLiga, 25. spillerunde

4 år 1 måned siden #133 af Ramos4
For at blive seriøse for et øjeblik, så tror jeg på ingen måde vi får klø af City. Men det er dæleme svært at gå videre, når ingen af vores offensive spillere kan score. Det samme mod Barca. Det bliver ligesom sidste år, hvor vi spillede rigtig flot mod dem i ligaen og Copa del Rey 3 gange på kort tid - men kun scorede 1 gang.

Jeg er med på det er en overgangssæson, men jeg har svært ved lige at sætte fingeren på hvad der skal ske af mindre mirakler næste sæson. Vi har Hazard, Benzema, Vinicius, Rodrygo, Lucas og Bale (og Asensio) ingen af dem er målscorere, ingen af dem er killere. Jeg har svært ved lige at knække koden, for Benzema bliver jo ikke solgt. Og så er der kun 1 ledig plads i offensiven, vi kan købe en målsluger til.

Mht. Hakimi på højreback, så nytter det jo ikke noget at vi endelig har lukket hullet i venstresiden med Mendy for så at smide Hakimi ind til højre, der er lige så offensivt orienteret og ikke skide god defensivt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #134 af ElMadrid

Zyconith skrev:

ElMadrid skrev: Nu ved jeg godt at vi allesammen er skuffede og frustreret. Kritikken er også på mange områder også berettig. Men er det seriøst ikke snart på tide at vi hæver niveauet lidt herinde?
Og
Der bliver jo snakket alt om fra at fyre Zidane til at Hazard er det største flop nogensinde og jeg ved ikke hvad.

Nuvel så må der gerne rettes en kritik af, hvordan tingene har kørt de sidste par måneder og hvordan vi er gået fra selvtillidsfulde og næsten overvindelige til forvirrede hønse, men meget af det der bliver skrevet, er jo på børnehave niveau.

Det hjælper heller ikke at der er visse brugere, som man ikke ser skyggen af når RM vinder, men som skal skrive lange romaner om, hvor elendigt det hele er. Det værste er, at det er det samme som skrevet før. Absolut ingen ting nyt.

Jeg har savnet nogle indlæg fra folk, der adresserer vores udfordringer og mulige løsninger. #7 og Ramos4 har været ind på nogle af dem. Men det virker som om at siden her er blevet et sted, hvor man skal lufte ud, når kæresten har banket en med gryden eller lign. Og dette sker efter hvert pointtab.

Håber ikke at nogen vil opfatte dette som angreb. Det er bare min holdning.

Lad os håbe på at vores kære RM rejser sig på onsdag og giver City en lektion i god fodbold. Ved godt at det ser sort ud, men vi har tidligere set hvad CHL kan gøre ved RM.


Du beder om at niveauet hæves og så liker du er indlæg der kræver at Jovic spiller istedet for Benz?!?


Jeg giver et like fordi han kommer med et forslag til, hvad vi kan gøre for at løse vores udfordringer med at score mål.

At jeg så er uenig, er en anden ting. Det skriver jeg også i mit svar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce