Martinez: Hazard kan vinde Ballon d'Or i Real Madrid

3 år 10 måneder siden #1 af Nicklas
...

Belgiens landstræner, Roberto Martinez, er overbevist om, at Eden Hazard vil stråle i Real Madrid, og at han endda kan vinde en Ballon d’Or.

- Hazard vil få succes, lyder det fra Martinez til Cadena SER.

- Nogle gange har man brug for en vanskelig start i din nye klub for at give alt, hvad du har indeni, og for at forstå, hvad en klub som Real Madrid betyder. Tilhængerne kan slappe af, fordi han vil markere en æra. Der er ingen spillere som ham, han kan vinde Ballon d’Or.

Martinez talte også om Hazards skade, og pointerede her, at han har gjort vigtige fremskridt i coronaperioden.

- Hazard er meget glad og tilfreds, trods de bekymringer vi alle har som mennesker. De skridt han har taget - set fra et medicinsk synspunkt - er blevet taget i store detaljer. Han ville have sluttet sæsonen for Real Madrid uden problemer, og nu bliver det endnu bedre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #2 af Thomaskjensen
OK, jeg køber den, men hvornår skal det ske?
Ja det bliver ikke i år, og næste år er det EM og der ser jeg ikke Belgien som en favorit, jeg tror på Frankrig tager guldet, så med mindre vi får handlet riktigt og vinder CL er næste år også kørt for Hazard, 2022 er en mulighed, men der skal han kæmpe mod Mbappe i RM, og en masse i PL samt et par veteraner der måske fortjener en sidste pris, DeBryne, Messi, Ronaldo med mere.
Nej, det kommer ikke ske :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 10 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Han bør dog først lige præstere bedre end Vinicius.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum