Ødegaards fremtid i Zidanes hænder

3 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spansk presse afgøres...

Ifølge spansk presse afgøres Martin Ødegaards fremtid i de kommende uger, hvor Zinedine Zidane beslutter sig for, om der skal være plads til nordmanden i Real Madrid-truppen eller om han fortsætter en sæson mere hos Real Sociedad.

Det håber man på i den baskiske klub, hvor sportschef Roberto Olabe for nylig har udtalt, at han er moderat optimistisk i forhold til Ødegaards forbliven i klubben efter de samtaler, som har været ført med Real Madrid.

Real Madrids planer med Martin Ødegaard kan komme til at afhænge af muligheden for at skille sig af med spillere, og det er ikke blevet nemmere mere Corona-krisen, som har stillet flere klubber økonomisk usikkert og det er ikke sandsynligt, at nordmanden ønsker at stå på yderste mandat i Real Madrid-truppen, når han er fast mand i Real Sociedad.

Derfor foreligger muligheden, at han bliver en sæson mere i Real Sociedad og – forhåbentlig – fortsætter udviklingen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #2 af Salix7
Jeg håbet, at Ødegaard bliver i Real Sociedad en sæson mere - ikke fordi jeg ikke gerne ser ham i Real allerede efter sommerferien - men fordi jeg er bange for at Zidane smider ham på bænken og bruger ham 5-10-15min her og der, som han desværre gør med næsten alle vores talenter :(

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #3 af Thomaskjensen
Ja og når de så har en fantastisk kamp smider han dem på benken.
Så længe vi har Iscao, Modric og James i klubben må han gerne tage et år til på leje. ZZ kommer 9 af 10 gange foretrække Modric :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #4 af Sahinovic
Modsat de andre talenter vi har i truppen, stinker Ødegaard kraftigt af kvalitet og er lysår foran dem, især! hvad angår fodboldintelligens.

Han har nogle egenskaber som Real Madrid mangler, evnen til at slå den gyldne bold i dybden. Vi har ikke haft en spiller der mestrer dette siden Mesut Özil. Første gang nordmanden havde bolden i fødderne i sin debut for Real Madrids førstehold kunne man jo tydeligvis se, at der var tale om noget helt specielt. Han er klar til at få en stor rolle, og især når der er udsigt til, at Bale og James forlader klubben lige så snart sæsonen er blevet spillet færdig.

De andre talenter vi har i truppen kan ikke slå nogen af startelleveren, og med det de har vist indtil videre, kommer de forhåbentligt aldrig til det.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 år 9 måneder siden #5 af 9eren
Udover at have set Ødegaard i Tv for Castilla og Real Sociedad, og så korte klip fra hollandsk fodbold, så har jeg også set ham på Castilla og for Real Sociedad på stadion. Han er gået igennem en markant udvikling siden starten på Castilla, hvor Zizou også havde ham. Der var der enkelte problemer mellem de to kan jeg huske, så håber ikke det bliver tilfældet næste gang.

Ødegaard virkede som en høne uden hovede i flere af kampene for Castilla, og tog først en rigtig god udvikling i sit spil efter han kom til Holland. Han havde enkelte gode indsatser for Castilla, men man var lidt bekymret for og han var endnu et talent, som ikke kunne slå igennem for Madrid. Han var også under svære vilkår med holdkammerater på Castilla grundet lønforskellen og enkelte var utilfredse.

I kampen jeg så mod Sociedad fik Ødegaard 9 ud af 10 i min bog. Det eneste han ikke fik gjort var at sende nogle ordentlige afslutninger på mål. Men han spillede en formidabel kamp, hvor ingen spillere tog bolden fra ham, ingen fejlafleveringer og masser af god løb med bold. Han skabte masser af farlige situationer. Det er tiden for Ødegaard at vende tilbage til Madrid og det skal være som fast mand, ellers bør Ødegaard kigge andre veje. Han er simpelthen blevet for dygtig til at blive sat i nogle situationer, hvor hans potentiale ikke udvikler sig endnu mere.

I pokal kampen som så blev set på tv mod Real Madrid, var Ødegaard klart med til at sende os ud. Tja det er dumt at have sine dygtige spillere rendende rundt i andre klubber, når nu vi faktisk mangler materiale med kvalitet i vores egen. Især helt i front.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce