Officielt: Ødegaard udlejet til Arsenal

5 år 7 måneder siden #13 af Taxii89
Rigtige beslutning at komme væk. Den sidste måned med 5 minutter på 6 kampe var en klar indikation på prioriteringen.

I mine øjne er det også det modsatte af vattet at skifte hold midt i en sæson for at jagte spilletid. Synes tværtimod det er et meget modent træk med fokus på at udvikle sig. Håber han får en masse spilletid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #14 af Macon

Taxii89 skrev: Rigtige beslutning at komme væk. Den sidste måned med 5 minutter på 6 kampe var en klar indikation på prioriteringen.

I mine øjne er det også det modsatte af vattet at skifte hold midt i en sæson for at jagte spilletid. Synes tværtimod det er et meget modent træk med fokus på at udvikle sig. Håber han får en masse spilletid.

Enig, synes ikke det vattet, svært at komme på hold, selv for Valverde, dog begge sat tilbage af skader, men svært for dem at få spilletid, når kroos,modric og casemiro, spiller hver gang, selv når de spiller ringe, ser det ikke ud til at zz har så meget tillid til dem.

5 år 7 måneder siden #15 af Mathiaska

Macon skrev:

Taxii89 skrev: Rigtige beslutning at komme væk. Den sidste måned med 5 minutter på 6 kampe var en klar indikation på prioriteringen.

Enig, synes ikke det vattet, svært at komme på hold, selv for Valverde, dog begge sat tilbage af skader, men svært for dem at få spilletid, når kroos,modric og casemiro, spiller hver gang, selv når de spiller ringe, ser det ikke ud til at zz har så meget tillid til dem.

Men har Kroos, Casemiro og Modric nu også været "ringe"?

Modric er givetvis vores bedste mand denne sæson. De har alle 3 har spillet nogle tynde kampe jovist, men hvis du kigger på deres stats for indeværende sæson er det jo ikke fordi disse indikerer at de har været decideret dårlige.

Hvis vores offensiv bed mere fra sig og greb nogle af de mange muligheder havde både Kroos og Modric haft markant flere assists og 3. sidste fod på mange mål og så havde snakken nok været en anden. Casemiro er desuden vores næst-mest scorende spiller denne sæson med 4 basser, hvilket jo også bare er.... Ja.

Så jeg, personligt, kan godt forstå at den "gamle garde" stadig bliver brugt. Fede har heller ikke spillet op til sit bedste denne sæson, mens jeg aldrig håber at se Isco som CM igen. Men jeg aldrig kommer til at forstå dispositionerne med Ødegaard de sidste 6 måneder.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

5 år 7 måneder siden #16 af Taxii89
Det er godt nok heller ikke nemt at være Ødegaard. 5 minutter mod United og i anden kamp får Luiz rødt kort i første halveg og så Leno rødt kort midt i anden.... Håber han kommer mere på når han falder til

5 år 7 måneder siden #17 af Doc.juego

Taxii89 skrev: Det er godt nok heller ikke nemt at være Ødegaard. 5 minutter mod United og i anden kamp får Luiz rødt kort i første halveg og så Leno rødt kort midt i anden.... Håber han kommer mere på når han falder til

Det tænker jeg nok han skal.
Hvis ødegaard rammer bare 85 % af sidste sæsons niveau, så vil han være selvskrevet til en start plads i Arsenal.
Han har kun været i klubben i en uge nu, kampen efter 2 røde som du skriver.
Han fik jo et kort indhop i førsteblsmp, som var kort da hak havde været i klubben i 2 dage tror jeg.
Men jeg tænker at indholdet er en indikator for at de ønsker at bruge ham.

Håber det er det rigtige valg for ham. Jeg er en af dem der ikke synes at han svigter klubben ved denne manøvre.
Han er ung og vil ikke se sin karriere gå i stå bare på grund af en pseudo loyalitet til klubben. Hvis han får et rigtig højt niveau og kan blive en fast starter og en af de bedste i verden, er det da bedre for real madrid, end at hans karriere får i stå og ender som isco's, bare fordi han skal blive i truppen så Zidane måske kan bruge ham en gang i mellem.
Han har selvfølgelig været skadet, men Zidane har jo også vist at han foretrækker andre spillere, selv isco der er på vej ud.
I sæsonen første kamp skiftede han ødegaard ud og bla. Marwin Park ind... det var jo rimelig godnat.

Jeg forstår godt hvis der er nogen frustration. Han blev hentet tilbage fra en klub hvor han var i rivende udvikling fordi klubben ville hive ham hjem før tid.
Så kommer han til et hold der spiller idé løst, uden nogen løb for boldholder, og som spiller uden hand bedste position. Han har jo ringe forudsætninger for at udvikle sig videre.
Hvis han skal blive starter i fremtiden skal han jo udvikle sig.

Jeg synes det er en fin beslutning fra hans side af
Følgende bruger(e) sagde tak: Taxii89

Leveret af Kunena Forum