Hazard ude mod Atalanta
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Savner Kaká .... :(BBB post=134830 skrev:
Madridista02 post=134826
Tja, det er vel ikke så unormalt at få løn, selvom du er syg/skadet. Det sker i flere lande i EU, ihvertfald. Jeg har aldrig hørt om en fodbold spiller der ikke fik løn fordi han var skadet. Det er en del af hans kontrakt jo. Jeg har dog hørt om Diaby, da han spillede i Arsenal og var kronisk skadet, han tilbød at gå ned i løn, så vidt jeg husker.9eren post=134819
Madridista02 post=134815
“Hvordan vil du sætte ham ned i løn?”9eren post=134811Vi kommer vel heller ikke af med ham, så enten skal man sælge ham gratis eller sætte ham endnu mere ned i løn og tage ham med i de kampe han muligvis kan spille.
er der ikke en klausul i kontrakten ift skader. Du betaler jo i princippet løn til en som ikke kan arbejde.
Kaka lavede samme nummer i AC Milan. Men på daværende tidspunkt havde han vist også tjent rigeligt i Real Madrid. Hazard kunne efterhånden godt gå i samme retning. Ingen løn i en periode med skader - eller et skifte til Milan. Hvad end der lige kommer først :-D
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Kaka gav os i det mindste nummer 32. Hazard har givet os tung kost
Hazard was expected to be out until early May, but after a couple of weeks with the Belgian team’s physiotherapist, Lieven Maesschalk, he managed to recover much quicker and is already available to Zidane.
Der er et eller andet helt galt her. Han bliver nok skadet anyway så snart han går på banen.
Kan være der er noget galt, men hvis det er legit, skal vi da have fat på den physioterapeut hurtigst muligt, for han kan da et eller andetKiwes post=135236 skrev: EDEN HAZARD back to training with the group. As it stands, Hazard will be FIT to play vs. Liverpool on Tuesday
Hazard was expected to be out until early May, but after a couple of weeks with the Belgian team’s physiotherapist, Lieven Maesschalk, he managed to recover much quicker and is already available to Zidane.
Der er et eller andet helt galt her. Han bliver nok skadet anyway så snart han går på banen.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Hvad er det, femte sæson i træk vi er topscorer på uheld? Det stopper på et tidspunkt med at kunne kaldes uheld, hvis mønsteret fortsætter.