Hazard ude mod Atalanta

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 5 måneder siden #13 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Hazard ude mod Atalanta

BBB post=134830 skrev:

Madridista02 post=134826

9eren post=134819

Madridista02 post=134815

9eren post=134811Vi kommer vel heller ikke af med ham, så enten skal man sælge ham gratis eller sætte ham endnu mere ned i løn og tage ham med i de kampe han muligvis kan spille.

“Hvordan vil du sætte ham ned i løn?”

er der ikke en klausul i kontrakten ift skader. Du betaler jo i princippet løn til en som ikke kan arbejde.

Tja, det er vel ikke så unormalt at få løn, selvom du er syg/skadet. Det sker i flere lande i EU, ihvertfald. Jeg har aldrig hørt om en fodbold spiller der ikke fik løn fordi han var skadet. Det er en del af hans kontrakt jo. Jeg har dog hørt om Diaby, da han spillede i Arsenal og var kronisk skadet, han tilbød at gå ned i løn, så vidt jeg husker. 

Kaka lavede samme nummer i AC Milan. Men på daværende tidspunkt havde han vist også tjent rigeligt i Real Madrid. Hazard kunne efterhånden godt gå i samme retning. Ingen løn i en periode med skader - eller et skifte til Milan. Hvad end der lige kommer først :-D

Savner Kaká .... :(

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #14 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Hazard ude mod Atalanta
Hazard skal måske opereres igen hvilket vil betyde at han er ude resten af sæsonen. Av av, to sæsoner spildt. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 5 måneder siden #15 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Hazard ude mod Atalanta
Hvor er det synd for ham, at bliver holdt væk fra sin passion på grund af skader. Håber han får en fodboldmæssig indian summer
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 5 måneder siden #16 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Hazard ude mod Atalanta
Madridista02
Kaka gav os i det mindste nummer 32. Hazard har givet os tung kost

5 år 5 måneder siden #17 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Hazard ude mod Atalanta
EDEN HAZARD back to training with the group. As it stands, Hazard will be FIT to play vs. Liverpool on Tuesday

Hazard was expected to be out until early May, but after a couple of weeks with the Belgian team’s physiotherapist, Lieven Maesschalk, he managed to recover much quicker and is already available to Zidane.

Der er et eller andet helt galt her. Han bliver nok skadet anyway så snart han går på banen.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Kiwes.

5 år 5 måneder siden #18 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Hazard ude mod Atalanta

Kiwes post=135236 skrev: EDEN HAZARD back to training with the group. As it stands, Hazard will be FIT to play vs. Liverpool on Tuesday

Hazard was expected to be out until early May, but after a couple of weeks with the Belgian team’s physiotherapist, Lieven Maesschalk, he managed to recover much quicker and is already available to Zidane.

Der er et eller andet helt galt her. Han bliver nok skadet anyway så snart han går på banen.

Kan være der er noget galt, men hvis det er legit, skal vi da have fat på den physioterapeut hurtigst muligt, for han kan da et eller andet

5 år 5 måneder siden #19 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Hazard ude mod Atalanta
Ja, hvis han spiller uden at blive skadet i et par kampe nu, så må de da fatte at den er helt gal med vores "lægestab".

5 år 5 måneder siden #20 af Estadio Santiago Bernabéu
Men var det ikke noget med at der var blevet sat en større undersøgelse i gang internt i Valdebebas, der skulle afklare hvorfor vi får så mange skader i forhold til alle andre hold i Europa?

Hvad er det, femte sæson i træk vi er topscorer på uheld? Det stopper på et tidspunkt med at kunne kaldes uheld, hvis mønsteret fortsætter.

Leveret af Kunena Forum