Bedømmelse af truppen mod Liverpool

2 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (44 brugere)

3.3 Courtois
3.9 Éder Militão
3.7 Ferland Mendy
4.0 Nacho
3.4 Casemiro
3.1 Federico Valverde
3.9 Modrić
4.5 Toni Kroos
3.3 Asensio
3.0 Benzema
3.4 Lucas Vázquez
2.3 Rodrygo
4.8 Vinícius Junior
4.5 Zinedine Zidane
Hele holdet 3.6
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #2 af Fondo_Sur
VINICIUS, SERIE 2 SPILLEREN. ZIDANE, INGEN TAKTISK FORSTÅELSE.

HVOR ER I HENNE?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #3 af Thomaskjensen
HA HA HA, jeg tænkte det samme, og det var også derfor jeg skreg som Ramos da han missede målet efter at have driblet et ½ hold.

Mener dog at Vini har masser af områder han kan blive bedre på, men når ZZ ENDELIGT bygger det meste af spille op så det passer til Vini og hans kvaliteter, så sker der ting.
Vini skal spilles som Vini, ikke som Hazard, det tog ligt tid for ZZ at indse åbenbart. Det er det samme med Jovic, Martin, Rodrigo osv.
Det er det jeg kritisere ZZ for.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #4 af DeLaRed

Thomaskjensen post=135431 skrev: HA HA HA, jeg tænkte det samme, og det var også derfor jeg skreg som Ramos da han missede målet efter at have driblet et ½ hold.

Mener dog at Vini har masser af områder han kan blive bedre på, men når ZZ ENDELIGT bygger det meste af spille op så det passer til Vini og hans kvaliteter, så sker der ting.
Vini skal spilles som Vini, ikke som Hazard, det tog ligt tid for ZZ at indse åbenbart. Det er det samme med Jovic, Martin, Rodrigo osv.
Det er det jeg kritisere ZZ for.

​Den eneste plads Jovic skal spille naeste season det er paa baenken hos Eintracht Frankfurt!!!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Ja den bad jeg vel næsten om. Jovic gider jeg ikke, magen til doven skid og klumpetung Ronaldo (gamle) vannerbe skal man lede længe efter. Gider ikke folk der ikke ofre alt, i alle kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #6 af Petroleum

Thomaskjensen post=135445 skrev: Ja den bad jeg vel næsten om. Jovic gider jeg ikke, magen til doven skid og klumpetung Ronaldo (gamle) vannerbe skal man lede længe efter. Gider ikke folk der ikke ofre alt, i alle kampe.

​Tænker ikke at vi skal i gang med at sammenligne Jovic og Ronaldo de Lima? Det ville være tarveligt overfor Jovic, da han aldrig kommer i nærheden af Ronaldo. 
Men jeg er enig i meningen med dit indslag - Jovic skal ikke være i Madrid. Jeg synes han var spændende da vi oprindeligt hentede ham, men han fungerer ikke lige nu, og forhåbentlig ændrer vi ikke vores taktik og spillestil, så det passer til ham - det ville være tarveligt overfor Real Madrid fans. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #7 af Thomaskjensen
Misforstå mig rigtigt, det var på ingen måde en direkte sammenligning, ikke mere end jeg sammenligner en gravhund med en enhjørning...
Køber vi Ronaldo di Lima i dag kommer han at bidrage mere end Jovic.
Med det sagt skal jeg nu gå ud og vaske min mund med brun sæbe, sætte mig i badekaret og skamme mig over at jeg nævner Jovic og ham den anden store spiller i samme sætning.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #8 af Sebberg

Fondo_Sur post=135425 skrev: VINICIUS, SERIE 2 SPILLEREN. ZIDANE, INGEN TAKTISK FORSTÅELSE.

HVOR ER I HENNE?

​Det er unægteligt indlæg som de dér, der gør, at det her forum dag for dag, time for time, bliver mindre og mindre læsværdigt. 

Hvad er meningen overhovedet? Så fordi man mener, at en spiller eller træner har en masse mangler, skal man stilles for retten, når vedkommende med én, to eller fem kampe vist noget andet? Den måde at debattere og argumentere hører jo til i børnehaven eller i folkeskolen.

Nu har tre sæsoner i streg rystet på hovedet over tarvelige inderside-afslutninger fra Vinicius, der enten har været overplaceret eller med alt for lidt fart. Derfor bliver jeg naturligvis nærmest lykkelig, når han for én gangs skyld losser til den med vristen og sparker en flot bold ind til 1-0 mod Liverpool.

Det er dog ikke ensbetydende med, at jeg er overbevist, og jeg går da slet ikke med til, at det skal mindske lysten til at få Mbappe til. Dertil er det da heller ikke ensbetydende med, at jeg som kritiker af Vinicius skal føle mig tvunget til at gå herind og kaste roser efter ham, selvom dit indlæg bebuder det.

Hvis det modsat er holdningen fra majoriteten af forummet, så gider man da ikke komme med konstruktiv kritik og vurderinger af vores spillere, når prisen er det. Det bliver simpelthen for plat. 

Flere velovervejede, gennemtænkte indlæg. Færre latterlige oneliners. Så tror jeg, at vi vil få selskab af mange flere gamle forum-koryfæer, der rent faktisk ved, hvad de taler om. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #9 af Taxii89

Sebberg post=135449 skrev:

Fondo_Sur post=135425 skrev: VINICIUS, SERIE 2 SPILLEREN. ZIDANE, INGEN TAKTISK FORSTÅELSE.

HVOR ER I HENNE?

​Det er unægteligt indlæg som de dér, der gør, at det her forum dag for dag, time for time, bliver mindre og mindre læsværdigt. 

Hvad er meningen overhovedet? Så fordi man mener, at en spiller eller træner har en masse mangler, skal man stilles for retten, når vedkommende med én, to eller fem kampe vist noget andet? Den måde at debattere og argumentere hører jo til i børnehaven eller i folkeskolen.

Nu har tre sæsoner i streg rystet på hovedet over tarvelige inderside-afslutninger fra Vinicius, der enten har været overplaceret eller med alt for lidt fart. Derfor bliver jeg naturligvis nærmest lykkelig, når han for én gangs skyld losser til den med vristen og sparker en flot bold ind til 1-0 mod Liverpool.

Det er dog ikke ensbetydende med, at jeg er overbevist, og jeg går da slet ikke med til, at det skal mindske lysten til at få Mbappe til. Dertil er det da heller ikke ensbetydende med, at jeg som kritiker af Vinicius skal føle mig tvunget til at gå herind og kaste roser efter ham, selvom dit indlæg bebuder det.

Hvis det modsat er holdningen fra majoriteten af forummet, så gider man da ikke komme med konstruktiv kritik og vurderinger af vores spillere, når prisen er det. Det bliver simpelthen for plat. 

Flere velovervejede, gennemtænkte indlæg. Færre latterlige oneliners. Så tror jeg, at vi vil få selskab af mange flere gamle forum-koryfæer, der rent faktisk ved, hvad de taler om. 

​Det er i hvert fald ærgerligt, hvis vi ikke kan diskutere uenigheder uden at det bliver det rene mudderkast.

Nu kan jeg se at blandt andet Steen, som vel har været en af de meget kritiske røster, har givet både Vini og ZZ 5/5, så er det vel helt fint? Jeg er også en af dem, der er ret kritisk anlagt overfor begge to og det ændrer en fantastisk kamp ikke på. Rammer Vini det her niveau kontinuerligt bliver det interessant, men jeg har stadig min tvivl.

ZZ er stadig ikke manden for mig, der skal føre Real Madrid igennem generationsskiftet. Han må dog meget gerne føre os til endnu en CL-triumf i år :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #10 af Fondo_Sur
@Sebberg

Hahaha, ro på. Det var skrevet som en spøg, men også en spydig kommentar til dem, der har skrevet oneliners om Vinicius (som dig måske) kamp efter kamp efter kamp efter kamp. Hvad man snart ikke har læst. Fra gammel til ny bruger, det er fuldkomment ligegyldigt.

Så kan du ikke undskylde dig med, at Vinicius snart har været en dårlig afslutter i tre sæsoner. Det har jeg også syntes, men alligevel støttet valget af ham, da han får spilletid med henblik på at blive bedre. Og ved du, hvad? Loyaliteten bærer frugt med sig, og nu skal vi så høre, hvor pudsigt I synes det er, at Vinicius pludseligt er ved at sende Real Madrid i en semi finale.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #11 af Thomaskjensen
@Sebberg, jeg ved snart ikke hvor mange one-liners jeg har læst om Vini, jeg vil ikke pege fingre for så bliver jeg aldrig klar. Han har vist sig som en spændende spiller med masser af potentiale, efter Covid pausen sidste år var han vel den eneste kreative kraft på holdet.
Han er blevet svinet til her på siden, i medierne og af sine medspillere. Jeg har ikke tal på hvor mange her på siden der har krævet ham solgt og at han aldriv ville blive god nok til RM.
Det er disse kommentarer der ødelægger en debat.

Med det af mit hjerte, så er jeg faktisk enig med dig her, og trods nedtagningen til første mål var lige så magiskt som afleveringen å er det altså ikke 2 CB der er blandt de 100 bedste i England der spillede, og ved mål nr 2 burde alison nok havde nappet den.

Vi har vel lært i nyere tid at man ikke skal sælge skindet inden hesten er slagtet, her tænker jeg på et kæmpe fejlscoutning af Jovic.
Nu ved vi hvad Vini kan, og ikke bare i denne kamp, nu er det op til bevis at han kan holde formen resten af denne seassong, derefter skal han holde den i 14 år tak.
For at drage andre paralleller så var alle her på forummet vel overbevist om at Rodrigo havde slået igennen efter hans CL hatrick, men han er vel om nogen gået i stå. Håber ikke dette sker for Vini, for ja jeg er en stor fan af ham.

Min kritik af ZZ-top som jeg ikke har kaldt ham meget længe og tak for det :) er igen igen at han ikke før på det seneste bruger unge spillere så de når deres fulde potentiale, og det er måske uretfærdigt og for meget at forlange, at han dels skal vinde alle kampe med 8-0 spille smukt, hvile spillere og spille ind nye talenter på holdet. Specielt taget betraktning alle de skader der bare havler ned over klubben.
Til forsvar af ZZ så har de fleste trænere ikke samme udfordringer som ham, at have så store talenter der bør/skal have spilletid, bare se på Martin, han spiller jo hver kamp i Arsenal, Vini, Rodrigo, Fede, Militao, Nacho, Marcelo, Lucas med flere skulle jo også være sikre på fast spilletid i de fleste klubber.

Men måske er det netop ZZ styrke at han ved hvornår man skal stå sammen, hvornår man skal være i form (April/Maj) for det er her man vinder titler...
Samtidig har han vel nu lykkedes med at få ind 3 nye spillere i systemet, Mendy, Fede og Vini så hvorfor skulle han ikke lykkedes med at få ind 2 nye næste år? (Haaland og Mbappe) lol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #12 af madrid2000
Finishious Junior er fucking ringe til at afslutte, undskyld mit sprog, men det er han.

Det ændre en god kamp ikke på, men kampen viser hans potentiale, så han skal have længere snor, så hans afslutninger i det mindste kommer op på skolefodbold niveau.
Ligenu er det mere held end forstand. 99% af alle hans mål har været afrettet.

Han er dog helt fantastisk til at løbe forbi spillere pga. af hans teknik og fart. Han dribler også godt.

Jeg er stor tilhænger af Vinicious, men jeg står ikke og jubler over den ene kamp, for jeg ved, at jeg kommer til at rive mig i håret i de næste mange kampe over hans elendige afslutninger. Jeg har dog en forhåbning om, at kampen har givet ham mere selvtillid, så jeg håber, at han er mere rolig foran målet, så han i det mindste ikke brænder de der 110% chancer.


 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce