Real Madrid vil tilbyde Fede Valverde stor kontrakt

2 år 11 måneder siden #13 af BBB

9eren post=135944 skrev: De la Red
Det handler om signal værdig og den var skæv dengang Ødegaard kom til klubben. Det handler overhovedet ikke om sammenligninger, men at klubben nu står og siger til de unge, se hvad der kan komme til at ske hvis I gør det godt via en kontrakt forlængelse til Valverde, så er det overhovedet ikke den vej man skal kigge. Derfor nævner jeg signalværdigen omkring Ødegaards kontrakt dengang han kom til Castilla, fordi den er så skæv!!!! Det er ikke slet ikke noget klubben fokusere på. Bare se på Di Maria... Kan du følge med ??​

 

​Nogle gange er der lidt 'whataboutism' over dine indlæg. Hvad har Dí María at gøre med Valverdes eller Ødegaards kontrakter? Han startede med en lav løn og fik den siden forhøjet. Han var på et tidspunkt utilfreds over, at han ikke fik en lønforhøjelse som lovet. Senere var Mourinho utilfreds med, at han ikke leverede efter sin lønforhøjelse. Hvilken del er det, vi skal kigge på? Jeg ved ikke med de andre, men jeg kan ikke følge med.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #14 af 9eren
Som du selv skriver, Di maria fik ikke den kontrakt han fik lovet. Så når nogen går rundt i den tro at Real Madrid er en flink klub overfor deres spillere der giver den gas til træning og i kampe med gode præstationer, så er det ikke sådan!

Det er der flere eksempler på.

Om det er Florentino der er en kold forretningsmand eller hvad der ellers gør det. Det er jeg mere nysgerrig på! Valverdes kontrakt forlængelse kan altså ikke sprede holdånd til de andre unge i en klub som RM

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #15 af DeLaRed

9eren post=135950 skrev: Som du selv skriver, Di maria fik ikke den kontrakt han fik lovet. Så når nogen går rundt i den tro at Real Madrid er en flink klub overfor deres spillere der giver den gas til træning og i kampe med gode præstationer, så er det ikke sådan!

Det er der flere eksempler på.

Om det er Florentino der er en kold forretningsmand eller hvad der ellers gør det. Det er jeg mere nysgerrig på! Valverdes kontrakt forlængelse kan altså ikke sprede holdånd til de andre unge i en klub som RM

​Selvom vi imo er gået helt off topic her, så er jeg meget interesseret i hvordan du ved hvad Di Maria blev lovet? For der en gigantisk stor forskel på hvad en ansat blir lovet imod hvad en ansat forventer, vi ser det (ifølge rygterne) med Vasquez lige nu, der går ikke forlydender om at Vasquez er blevet lovet noget, men derimod at der har været et kontrakt udspil som ikke svare til hans forventninger og som det så oftest sker i forretningsverdenen så kan det betyde at begge parter må opsige samarbejdet, det er der vel intet galt med, eller er der?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #16 af Thomaskjensen
Man kan altid vinkle det med signalværdi som man vil, og jeg er 110% enid i at Perez frem for alt er en forretningsmand som så mange andre ledere "skider" på visse ansatte, den gruppe af ansatte de mener kan erstattes uden de store problemer.

Man kunne vel også postulere at Fede bare får en ny kontrakt nu da han præsterer regelmæssigt, (og er klart 3 valg på midten) og at andre klubber naturligvis har set dette, og den eneste grund til at han får en nu i stedet for om 1½ år er at til den tid bliver meget dyr at forlænge med.
Jeg afviser bestemt ikke at der kan være så kynisk tænkt.

Naiv som jeg er så vælger jeg at tro på den vinkling der kommer fra klubben, eller kilden...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #17 af Estadio Santiago Bernabéu
Kan vi få en troværdig kilde på den med hvad Angel di Maria blev lovet af klubben?

Man skal ikke tro på alle rygter.​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #18 af BBB

Estadio Santiago Bernabéu post=135957 skrev: Kan vi få en troværdig kilde på den med hvad Angel di Maria blev lovet af klubben?

Man skal ikke tro på alle rygter.​

​Der var en nyhed om det her på sitet for snart mange år siden. Hvornår bliver nyheden troværdig? Dí María fik i sidste ende en ny kontrakt, så jeg ved stadig ikke, præcist hvad 9eren kører på.

www.goal.com/en-gb/news/3277/la-liga/201...d-for-a-new-contract

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #19 af 9eren
Ja han fik en i 2012 men ikke i 2014 hvor han var med til at sikre pokalen og CL, en af de bærende kræfter. Det var efter han forlod Madrid at han var meget utilfreds og i sin afsked skrev at der var ting han ikke fik som lovet.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #20 af Ramos4
Der skulle jo være plads til James...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #21 af 9eren

Ramos4 post=135963 skrev: Der skulle jo være plads til James...

​ja bold move!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #22 af BBB

9eren post=135962 skrev: Ja han fik en i 2012 men ikke i 2014 hvor han var med til at sikre pokalen og CL, en af de bærende kræfter. Det var efter han forlod Madrid at han var meget utilfreds og i sin afsked skrev at der var ting han ikke fik som lovet.

​Så det var ikke eksemplet under Mourinho? Jeg husker ikke situationen i 2014. Stadig et underligt eksempel. Ronaldo fik heller ikke en kontrakt hver gang, er han så også et eksempel?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #23 af 9eren
Jeg gik ellers hjem fra en kamp på bernabeu hvor Ronaldo også på samme måde som Di Maria udtalte ting i radioen om utilfredshed og han ikke vidste dit og dat, skabte tvivl, og vupti ny kontrakt. Der snakker vi også samme tidspunkt som Di Maria ca.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #24 af 9eren
-

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce