Pérez i interview: Fodbolden vil dø uden Super League

2 år 11 måneder siden #121 af Dios
​Det Pep siger er lige præcis min pointe. Selvfølgelig er jeg ikke fan af Super League konceptet, men det der sker nu er absolut det hele værd, og den afgørende faktor hvorfor jeg ikke synes man skal klandre Perez for at holde det omkring Real Madrid. 
Havde Pep nogensinde spyttet så mange guldkorn uden den her polemik? Absolut ikke. Nuvel, så får Perez mm. et mindre knæk, men den korruption og enestyre UEFA har haft i årevis bliver der forhåbentlig gjort op for nu. 
Det er dejligt fansene går forrest og lukker ned for ligaen, men det er immervæk ligeså vigtigt, at spillere som Kroos og trænere som Pep går forrest i kampen imod UEFA. Det er nu alle de gode ændringer kan ske. Perez har jo fuldstændig ret når han siger det er problematisk alle ved hvad Lebron tjener, men ikke hvad chefen for UEFA tjener. Hvorfor har UEFA ligepludselig €400 millioner ekstra som de nu er villige til at smide i puljen? 
Real Madrid har over 50 skader. Liverpool og Arsenal har haft over 30 skader. Barcelona, Juventus, United og City ligeså. UEFA og FIFA er pisse ligeglade og vil bare have flere og flere kampe. Mindre ferie og flere "usexede" kampe for at tjene penge. 

Jeg har altid haft det ambivalent med Perez, og jeg er ikke enig i måden det hele kom frem på, men Pep siger det egentlig meget godt. Dialogen har UEFA altid fejet af bordet, så hvorfor skulle det være anderledes, hvis Perez og de andre ledere rent faktisk startede med en dialog, men blev fejet fuldstændig af bordet? Vi ved ingenting, og jeg forstår godt følelserne omkring det hele, og derfor anser jeg det nu mere som en geni-streg, da der virkelig kan komme forandringer. 
Meget kan som sagt ændres endnu, da vi stadig mangler trækket fra Perez. Forhåbentlig går han ikke ud og forsvarer ESL, men derimod går imod dialogen omkring det nye CHL. 

Jeg er stadig hverken for eller imod. Jeg er bare utrolig glad for, at nogle gør op med UEFA's usle korruption forretning, hvor de kan modtage Psg's penge for at bryde deres grinagtige forsøg på at håndhæve FFP, som var deres forsøg på at ændre økonomien i sporten. Noget skulle ske, og nu er det bare og vente på næste træk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Siempre fiel, Madrid1998, elle44, Fondo_Sur, El Siete, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #122 af Thomaskjensen
Syntes du sammenfatter det ret godt Dios, hvad skal klubberne gøre for at få en dialog i gang med pamperne i UEFA/FIFA?

Hvor store trupper skal klubberne have for at de skal overleve alle skaderne, jeg gad godt vide hvor mange kampe en topspiller forventes at spille om året. Om de vinder CL i det nye format er det bare der (medregnet VW for klubhold og Supercuppen) +20 kampe extra.
Vinder de EM og kvaler ind til VM er det vel yderligere +20 kampe
38 i ligaen og det løse, skal vi sige 12 kampe.
Giver vi den 4 ugers ferie så ligger de rundt 90 kampe om året på 48 uger, det er lige under 2 kampe hver uge.

Hvor mange af disse kommer fylde et stadion?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #123 af Bismo
"I do what I think is good for European and world football." - Ciferin

Lyder meget demokratisk.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601dce268b457d.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #124 af Cristiano7
Perez er blevet skør ligesom Trump. Trist.

“When confronted by the fan protest in west London, Perez bizarrely claimed that Chelsea fans were 'taken' to Stamford Bridge to protest to Super League, which helped spark a chain reaction in the English clubs dropping out.

He said: 'Who brought those Chelsea fans to protest? There were only 40 Chelsea fans, and I could tell who brought them... just like here someone gave Cadiz jerseys (against Super League).'”
​https://www.caughtoffside.com/2021/04/22/florentino-perez-makes-chelsea-fan-conspiracy-claim/ 
 
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Cristiano7. Begrundelse: Link

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #125 af Henke
"There are some matches that I struggle to watch."

Hold da op en klaphat.

Jeg har aldrig haft svært ved at se en kamp pga. af modstanderens niveau eller mangel på samme. Det var jo Real selv, som f.eks. gjorde det svært at se kampen mod Getafe.

Hvis nu han koncentrerede sig om at sammensætte en ordentlig trup og vi havde en træner, som evnede at få spillerne til at spille underholdende fodbold, så var det måske ikke så svært for ham at komme igennem 90 minutter med hans eget hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #126 af -#7-
​Florentino Perez har jo tabt småkagerne helt og aldeles. Jeg kan næsten ikke tro mine egne øjne når jeg læser hvad det er manden siger. Han har sikkert en fin nok pointe hvad angår nogle af tingene, men måden han kommunikerer på lige nu er simpelthen ikke en Real Madrid præsident værdigt, alle står klar til at slagte ham og Real Madrid lige nu. Det ville de givetvis have gjort uanset hvad, men så må en PR-ansat i klubben sgu da lige tage fat i ham, og få ham fortalt at tavshed er guld lige nu. 

DC19
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved -#7-.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #127 af Estadio Santiago Bernabéu

Henke post=136380 skrev: "There are some matches that I struggle to watch."

Hold da op en klaphat.

Jeg har aldrig haft svært ved at se en kamp pga. af modstanderens niveau eller mangel på samme. Det var jo Real selv, som f.eks. gjorde det svært at se kampen mod Getafe.


Mon ikke han tænker på kampe som:

Salzburg-Lokomotiv Moskva
Olympiakos-Marseille
FK Krasnador-Rennes

?

Champions League vrimler med sådanne kampe. Ovenstående er eksempler fra denne sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #128 af Caspern

Estadio Santiago Bernabéu post=136388 skrev:

Henke post=136380 skrev: "There are some matches that I struggle to watch."

Hold da op en klaphat.

Jeg har aldrig haft svært ved at se en kamp pga. af modstanderens niveau eller mangel på samme. Det var jo Real selv, som f.eks. gjorde det svært at se kampen mod Getafe.


Mon ikke han tænker på kampe som:

Salzburg-Lokomotiv Moskva
Olympiakos-Marseille
FK Krasnador-Rennes

?

Champions League vrimler med sådanne kampe. Ovenstående er eksempler fra denne sæson.

​Men disse kampe bliver jo aldrig spillet på et tidspunkt, hvor der ikke også spilles andre og mere højtprofileret kampe. Så nej, det er ikke de kampe, han tænker på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #129 af Henke

Estadio Santiago Bernabéu post=136388 skrev:

Henke post=136380 skrev: "There are some matches that I struggle to watch."

Hold da op en klaphat.

Jeg har aldrig haft svært ved at se en kamp pga. af modstanderens niveau eller mangel på samme. Det var jo Real selv, som f.eks. gjorde det svært at se kampen mod Getafe.


Mon ikke han tænker på kampe som:

Salzburg-Lokomotiv Moskva
Olympiakos-Marseille
FK Krasnador-Rennes

?

Champions League vrimler med sådanne kampe. Ovenstående er eksempler fra denne sæson.

​Jeg tvivler på, at han nogensinde har sat sig ned og set den slags kampe. De kampe er ligeså vigtige for de klubbers tilhængere, som Reals kampe er for os. Magen til navlepilleri. 

Jeg tvivler desuden på, at Laporta finder det svært at se en kamp, som Barca vinder 6-0 over Slavia Prag, med en sprudlende offensiv. 
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Henke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #130 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg tror Perez har sværest ved at se de kampe, han finder mindst interessante ;) Ovenstående er det bedste bud indtil videre på kampe, som Perez finder mindst interessant.​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #131 af Cristiano7

Caspern post=136389 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=136388 skrev:

Henke post=136380 skrev: "There are some matches that I struggle to watch."

Hold da op en klaphat.

Jeg har aldrig haft svært ved at se en kamp pga. af modstanderens niveau eller mangel på samme. Det var jo Real selv, som f.eks. gjorde det svært at se kampen mod Getafe.


Mon ikke han tænker på kampe som:

Salzburg-Lokomotiv Moskva
Olympiakos-Marseille
FK Krasnador-Rennes

?

Champions League vrimler med sådanne kampe. Ovenstående er eksempler fra denne sæson.

​Men disse kampe bliver jo aldrig spillet på et tidspunkt, hvor der ikke også spilles andre og mere højtprofileret kampe. Så nej, det er ikke de kampe, han tænker på.

​Det er også egoistisk at bedømme disse kampe som kampe hvor han har besvær med at følge med. Han er jo ikke en fan af disse klubber vel? Football is for everyone. 

Ved I om der er nogle artikler omkring hvad Real Madrid fans i Madrid tænker om Perez og Super League? 

Jeg kan læse på AS.com vedr. hans interview igår - What thia shows very clearly, and something he states in other parts of the interview, is that his focus is on making Real Madrid great, not about saving football as a whole. Haaland and Mbappé will continue to play football, they may just not be at his club.

Perez sætter ikke sig selv og Real Madrid i godt lys. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #132 af Thomaskjensen
Du behøver ikke gå så langt, bare kig på vores egen gruppe, er der nogen der husker kampene M'gladbach mod Shakhtar?
Nogen der ved hvor mange mål der blev scoret i de 2 opgør?

Skodkampe er der nok af, selv om dem jeg skriver om, måske var ret underholdende, ved det ikke for jeg så dem ikke, fik google resultatet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce