Optakt Cádiz - Real Madrid, LaLiga, 32. spillerunde

2 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid skal...

Real Madrid skal i aften forsøge at træde ud af skyggen fra det mislykkede Superliga-eventyr, når holdet gæster Estadio Ramón de Carranza til opgøret mod Cádiz.

Efter weekendens pointtab mod Getafe er der knap råd til flere fejltagelser i LaLiga og derfor er kravet sejr i aftenens kamp, hvor man igen må undvære nøglespillere, idet Kroos og Modric kommer til at mangle på midtbanen. Til gengæld kan Zidane glæde sig over, at Nacho, Varane og Casemiro er retur.

Weekendens opgør mod Getafe blev vanskeliggjort af, at flere spillere måtte spille ude af vanlig position og det bliver også tilfældet i aften, for flere spillere kører på pumperne og den nærmeste fremtid kommer til at byde på masser af kampe.

Cádiz går ind til kampen med udsigten til et dobbelt-opgør. Dels vil man gerne for anden gang i sæsonen slå Real Madrid, dels går man ind med et budskab om, at fodbold er for alle og at man derfor ikke støtter op om Superliga-ideen.

Holdet må undvære Álex Fernández, så der bliver ikke noget opgør mellem brødre i denne omgang heller, men Nacho kan dog se frem til at stå over for Jens Jönsson og dermed er den danske vinkel på plads.

Cádiz er placeret midt i rækken uden fare for nedrykning, men også uden chance for at nå europæiske pladser, men for Real Madrid er der masser på spil.

Der er kampstart kl. 22.00 og kampen kan følges på TV2 Sport X.

Real Madrids forventede hold: Courtois, Carvajal, Nacho, Militao, Marcelo, Casemiro, Isco, Asensio, Rodrygo, Vinícius, Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #2 af Madridista02
Haha fedt at Nacho kan se frem til at spille over for Jens Jønsson. Hvilken ære.
Jeg glæder mig til at se den her kamp, og håber at se Militao starte inde igen. Han har brug for at kontinuitet for at kunne bygge på. Han var, sammen med Chust, en af få lyspunkter mod Getafe.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Madridista02.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #3 af 9eren
Tror nok den modgang Real Madrid møder lige nu er en følelse mange går rundt med.

Han er total positiv med corona. Spiller ikke med i dag.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #4 af Madridista02

9eren post=136333 skrev: Tror nok den modgang Real Madrid møder lige nu er en følelse mange går rundt med.

Han er total positiv med corona. Spiller ikke med i dag.

​Hvad?

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #5 af Madrid1998
Irrelevant i forhold til dagens kamp, men rødt kort til Nabil Fekir i kampen mellem Betis og Bilbao. Deres klart bedste spiller, og vi tager imod dem denne weekend.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, andreashn, Fondo_Sur, Kimbo, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #6 af Madridista02
Blanco starter inde! Elsker at se canteranos i startopstillingen. Det bliver fedt at overvære. Vamonoooooossss!!!!

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #7 af Lars1991
​Var meget imponeret over Blancos lille indhop imod Getafe, så glæder mig til at se ham mere!! Rodrygo skal virkelig steppe op... han har seriøst ikke haft en god aktion i et halvt år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #8 af Madrid1998
Han ser spændende ud ham Blanco. Ville være dejligt med en ny spiller i truppen af egen avl. Elsker derudover navnet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #9 af Madrid1998
Ligeså frusterende er det stadig at se på Odriozola. Hvad kan han egentlig. Værste køb i nyere tid sammen med illaramendi.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #10 af Kiwes
​SÅDAN BENZ!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #11 af Bismo

Madrid1998 post=136343 skrev: Ligeså frusterende er det stadig at se på Odriozola. Hvad kan han egentlig. Værste køb i nyere tid sammen med illaramendi.

​Du mener den nye Xabi Alonso :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #12 af Kiwes
​Og så scorer Odriozola LOL .:D
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce