Optakt: Real Madrid - Sevilla, LaLiga, 35. spillerunde

5 år 4 måneder siden #121 af JesperThomsen

Kiwes post=137519 skrev:

JesperThomsen post=137517 skrev: ​Latterligt at Sevilla bruger hands i feltet uden at Real får straffe.. 

Men selvforskyldt, endnu en uafgjort til samlingen! RM skulle nødigt vinde mesterskabet.. 
Vor herre bevares, dette ZZ show kan ikke fortsætte!

​Hold nu op mand! Militao er jo en kæmpe idiot. Tror han at han er en fugl med de kæmpe vinger. Straffe er helt korrekt dømt.

Hvor skriver jeg om Militao?!
Jeg skriver at Sevilla havde en lignende situation der burde have givet RM et straffe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #122 af Kiwes

JesperThomsen post=137522 skrev:

Kiwes post=137519 skrev:

JesperThomsen post=137517 skrev: ​Latterligt at Sevilla bruger hands i feltet uden at Real får straffe.. 

Men selvforskyldt, endnu en uafgjort til samlingen! RM skulle nødigt vinde mesterskabet.. 

​Hold nu op mand! Militao er jo en kæmpe idiot. Tror han at han er en fugl med de kæmpe vinger. Straffe er helt korrekt dømt.

Jeg skriver at Sevilla havde en lignende situation der burde have givet RM et straffe

​Ja men så lad mig da tage den situation i stedet. Han har jo armen helt inde til kroppen, så self der ikke er straffe. Det havde Militao hvis ikke...

5 år 4 måneder siden #123 af firkant
​øv øv øv og så det lange øøøøvvvv
bare ikke fc dværg 
Truppen trænger til forfriskning 

5 år 4 måneder siden #124 af Estadio Santiago Bernabéu

Cristiano7 post=137500 skrev: 2020-2021 trup må være den værste trupsammensætning i lang tid.

Bare rolig. Det bliver undergået af 2021/2022 truppen :(

5 år 4 måneder siden #125 af Madrid1998
Vi er meget uheldige, og så hjælper det ikke at vi mangler så mange. Dog havde jeg foretrukket en 4-4-2 i dag. Vi har ingen højrekant, så Valverde på midten med de 3 andre. Oppe foran Benzema og Hazard i stedet for Vinicius, ellers kunne det have været med Benzema og en Hazard som en slags 10’er. Vinicius skulle ikke have startet i hvert fald

5 år 4 måneder siden #126 af Real HWL

Kiwes post=137519 skrev:

Forskellen på de to situationer var bare at Militaos arm flagrede ude i luften da bolden rør hånden, det gjorde Sevilla spillerens arm ikke. Så jeg syntes ikke der var straffe.

5 år 4 måneder siden #127 af Dios
​Der var engang. Sådan kommer det nok til at lyde fremadrettede når vi taler Real Madrid. 

Det her er uden tvivl det mest kedelige og dårligste Real Madrid mandskab jeg nogensinde har set. Er tom for ord. Zidane har stille og roligt dræbt interessen for at se holdet spille fodbold. Kroos scoring fik mig ikke engang op af sofaen. Jeg lå helt død og fucking ligeglad. For det her er virkelig ligegyldigt. 

Wow. Bare wow.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

5 år 4 måneder siden #128 af Fondo_Sur

Kiwes post=137523 skrev:

Kiwes post=137519 skrev:

​Ja men så lad mig da tage den situation i stedet. Han har jo armen helt inde til kroppen, så self der ikke er straffe. Det havde Militao hvis ikke...

​Men. Man kan stadigt have armene “helt ind til kroppen” og puffe bolden væk med albuen. Dommeren dømte vel efter reglerne, men reglerne giver ikke mening. 

5 år 4 måneder siden #129 af Kiwes
​Hvis Zidane bruger Modric, Casemiro og Kroos sammen igen så river jeg håret af mig selv. Få nu Valverde ind på midten i stedet.

5 år 4 måneder siden #130 af Real HWL

Dios post=137528 skrev: ​Der var engang. Sådan kommer det nok til at lyde fremadrettede når vi taler Real Madrid. 

Det her er uden tvivl det mest kedelige og dårligste Real Madrid mandskab jeg nogensinde har set. Er tom for ord. Zidane har stille og roligt dræbt interessen for at se holdet spille fodbold. Kroos scoring fik mig ikke engang op af sofaen. Jeg lå helt død og fucking ligeglad. For det her er virkelig ligegyldigt. 

Wow. Bare wow.

Det kan godt være målet ikke fik dig op af sofaen, men det kan blive et vitalt mål.

5 år 4 måneder siden #131 af Petroleum
​vi scorer altså 3 mål i dag, næsten 4 hvis Karim får det straffe... godt nok blive det første underkendt på offside, men odriozola fik jo ikke en super fordelagtig position af offsiden. 

jeg synes det er ganske godkendt. At vi spiller uafgjort er hvad det er. Vi skulle have vundet, men... SIKKE. EN. KAMP. Kæft jeg var underholdt! 

hvor er det en skam, at Vini får så længe på banen. Asensio som første udskifter næste sæson. Og flere minutter til Valverde, tak! Ham Gutierrez ser rigtig spændene ud på VB. Lidt reguillon agtig. Godkendt backup. Væk med marcelo. Isco hvem? Mariano skal have et Los ud af klubben. Ødegaard ind i stedet for Modric. 

ødegaard, Valverde og kroos/Casemiro. Lad os få noget offensiv fodbold. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 4 måneder siden #132 af 9eren

Dios post=137528 skrev: ​Der var engang. Sådan kommer det nok til at lyde fremadrettede når vi taler Real Madrid. 

Wow. Bare wow.

​havde Casemiro scoret så var jeg løbet ud på gaden. Men ja en gang jammerlig fodbold og der trænges til et stort skifte

Leveret af Kunena Forum