Optakt: Real Madrid - Sevilla, LaLiga, 35. spillerunde

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 11 måneder siden #37 af 9eren

Henke post=137435 skrev:

9eren post=137433 skrev: Hvorfor stille op uden offensiv så vi får sværer ved at scorer når vi kommer bagud

​Fordi han har ligeså meget nosser, som han har taktisk snilde.

​det er på tide at få en ny træner

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #38 af DeLaRed
Nu ved jeg godt han lige er vendt tilbage fra skade, og jeg er med på at han bliver spiller ude af position på højre, men er der andre end mig der savner bare en knivspids af den aggresivitet, både i defensiven og offensiven, vi tidligere har set fra Fede?

...og så skulle jeg spørge fra en meget bekymret mor om i har set hendes søn Toni, han har været væk i over en uge nu?

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #39 af longwind
Modric og Kroos fik tonsvis af ros i de kampe, de bar os tidligere på sæsonen. Nu skal de eddermame også have kritik, for nøj hvor har de to dog leveret under al kritik i de seneste par kampe. Hold kæft det er udynamisk. Som om de ikke tør nærme sig feltet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #40 af Dios
​Vi er kun bagud 1-0, så det er da positivt. Sevilla spiller jo for et mesterskab, og de er godt kørende - trods nederlag i sidste runde. Håber ikke Zidane satser for meget i hverken taktik eller udskiftning. Vi kan stadig få et godt resultat med herfra. Håber vi måske kan gå lidt mere offensivt til værks i slutminutterne, hvis resultatet ellers tillader det, og den stadig står 1-0. 7-9-13 for at Sevilla ikke skaber flere store chancer. 

Ville elske, hvis Zidane allerede nu tænkte på at spare Benzema frem mod det hårde kampprogram. Spillerne må jo være trætte og udmattet. Det er bare ikke menneskeligt, at skulle spille hver 3. dag for et spansk hold. Heldigvis er vi ikke United, som skal spille 4 kampe på 8 dage. 

Godkendt præstation. Måske lidt for offensivt til min smag, men dejligt, at Kroos og Modric begge går ned i forsvaret for at forstærke defensiven. Er vild med det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: longwind, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #41 af Cristiano7

Sebberg post=137427 skrev: ​Den her kamp er jo perfekt til at få en klar vurdering af Vinicius.

Du kan drible og have nok så godt en antrit, men hvis du seriøst ikke kan ramme målet med bare nogenlunde fart i skuddet, når du endda er inde i feltet, så kan du simpelthen ikke besidde en af de tre angrebspladser i Real Madrid. 

Den kan ikke være længere. 

​Vinicius har simpelthen ikke niveauet til Real Madrid. Han ville måske være bedre til AC Milan eller Arsenal. Men fordi han er Perez’ brasilianske køb i håb om at han bliver en Neymar..., så kommer vi nok til at beholde ham de næste par sæsoner, suk. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #42 af Brylle

Sebberg post=137437 skrev:

Brylle post=137430 skrev:

Sebberg post=137427 skrev: ​Den her kamp er jo perfekt til at få en klar vurdering af Vinicius.

Du kan drible og have nok så godt en antrit, men hvis du seriøst ikke kan ramme målet med bare nogenlunde fart i skuddet, når du endda er inde i feltet, så kan du simpelthen ikke besidde en af de tre angrebspladser i Real Madrid. 

Den kan ikke være længere. 


Den kære Navas kan i hvert fald ikke følge med, så han får muligheder nok for at bevise det. Synes der har været nogle gode kampe fra ham, men det slutprodukt skal gerne blive bedre og bedre. Mon ikke han nok skal få succes med det i dag hvis han bliver ved med at prøve selvom den ikke sidder der de første gange.

​Det er så spørgsmålet. Nu har han spillet her i hvad? To eller tre sæsoner? Og prøv at se - det er jo slet ikke blevet bedre. 

Manden kan jo stadig blive en aldeles dygtig professionel fodboldspiller, hvis han går et niveau ned og får lidt mere plads. Men altså: Det duer sgu ikke længere, hvis du spørger mig. Fløjspillere behøver ikke afslutte som Ronaldo eller Messi, men jeg har aldrig - og der mener jeg aldrig - set en offensivspiller i en top ti klub i verden afslutte så forkølet. 

​Hmm jeg ved sgu ikke... Jeg synes jo at man kan se en udvikling i det relationelle, i beslutningerne og i den måde han bevæger sig uden bold i forhold til i starten hvor det var fuldkommen håbløst. Så der er jo sket noget på mange parametre. Det giver mig egentlig troen på at det kan komme, fordi han lægger på sit spil løbende, men du har helt ret i at der ikke skal gå et år mere hvor afslutningerne næsten ryger til indkast, indlæg ingen adresse har og hvor selv de mest simple ting kan ligne noget helt umuligt. Pt er han min foretrukne venstre kant fordi der i det mindste sker noget, men det siger måske også mere om konkurrencen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #43 af Ramos4
Apropos United, så er det vildt hvordan de og nærmest alle andre hold i Eruopa kan stille samme hold to gange om ugen i månedsvis.

Det kan man kun drømme om.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #44 af Thomaskjensen
Det ruller helt OK, vi er uheldige at være bagud.
Skal vi bytte ud er det Marcelo, gerne med Hazard, han er da bedre defensivt. Horribel indsats af brazzen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #45 af Fondo_Sur
Tænk hvad et fyldt Bernabeu havde betydet. Tror ikke at spillerne eller Zidane fatter hvor mange millioner af fans, der ser med. Også spiller man sådan.

Også er jeg ligeglad med manglende kvalitet og skader. Der er et mesterskab i rækkevidde, hvis man vil række ud efter det! Hvor er følelserne henne. 
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #46 af Real HWL
​Det virker jo helt håbløst at vi skal op og lave minimum 2 mål på 45 minutter :/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #47 af Ramos4
Vi spiller med en 6'er og tre 8'ere. Jesus.

Men også meget sigende om vores fløjes kvalitet at Valverde er foretrukket på højrekanten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #48 af zizou21
​Pleeeeeease hiv Marcelo ud. Helt håbløs idag 

Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum