AS: Ramos håber fortsat på Real Madrid-kontrakt

2 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge spanske AS...

Ifølge spanske AS har Sergio Ramos ikke opgivet at afslutte sin karriere i Real Madrid og han er derfor indstillet på at vente til det sidste på at få en opringning fra Florentino Pérez om at genoptage forhandlingerne om en kontraktforlængelse.

Den skal han dog ikke umiddelbart regne med, for Real Madrid har siden marts måned anset det løb for kørt. Her fremlagde man nemlig det andet kontraktudspil for Sergio Ramos (Det første blev fremlagt i december) og det blev pure afvist af forsvareren, som ikke ved den lejlighed var indstillet på at gå ned i løn.

Herefter skulle Florentino Pérez have fortalt Ramos, at man så måtte planlægge fremtiden uden ham, hvortil Ramos svarede, at det skulle man bare gøre, men siden har han set sine to nære holdkammerater og venner, Luka Modric og Lucas Vázquez, forlænge deres kontrakter og samtidig har Real Madrid ansat Carlo Ancelotti som træner.

I Sergio Ramos-lejren erkender man da også, at det ikke længere afhænger af Ramos selv, men man slår fast, at han ønsker at afslutte karrieren i Real Madrid og angiveligt skal han nu være indstillet på at acceptere løn-nedgangen og at han kun tilbydes en et-årig kontraktforlængelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af Salix7
Jeg håber at der kommer en forlængelse, hvor Ramos indser at ingen er større end klubben, hvorfor han vil gå ned i løn og "nøjes" med at blive forlænget med 1 år af gangen, indtil han indstiller karrieren eller tager en sidste sæson eller to hos Beckham i US

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #3 af mohbar
​Vil hellere have Ramos bliver end Varane.
Vi kan tjene 70-80 mio EUR på Varane og Ramos har de lederegenskaber vi mangler på holdet.

 
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #4 af Jona
Mohbar

Tjah den er svær i mine øjne
Ramos er..... Ramos. Men hvor mange år har han tilbage? Især taget i betragtning hvor skadesplaget han var i den netop overstået sæson. Og det er sgu et kæmpe minus i min bog at manden der for ikke mange år siden sagde han ville spille gratis i Real Madrid nu ikke kan acceptere vilkårene og lønnen især med den situation klubben står i med Corona.
Varane er, også, verdensklasse. Han er kun 28 og har, med stor sandsynlighed massere af år tilbage på absolut højeste niveau. Derudover kan jeg godt forstå, i modsætning til Ramos, at han vil have mere i løn. Manden får jo halvdelen af hvad Ramos tjener og har efter min mening været underbetalt længe. Og jeg må bare sige 60 mio (som der bliver meldt United har budt) for en spiller af hans kaliber, altså en verdensmester med 4 cl titler og næsten 10 år på aller højeste niveau i verdens største klub som går sin bedste fodbold alder i møde.... Det ville være et rent røverkøb. Harry maguire kostede 80 mio bare lige for at sætte det i perspektiv. Og varane burde, i hvertfald, ikke koste mindre end det.
Håber begge bliver
For hvor ville jeg ønske vi for en gangs skyld kunne give en legende et ordentligt farvel. Ikke mindst fordi de fortjener det men Hvilket signal er det ikke snart vi sender til andre spillere? Gider Mbappe, Haaland etc komme til en klub hvor kæmpe legender som Raul, Casillas, Ronaldo og nu måske Ramos ikke får et ordentligt farvel på et fyldt bernabeu. Er en officiel melding på RM's website og en "tak for alt" youtube video virkelig en værdig afsked for sådanne navne? Ved godt man kan sætte spørgsmålstegn ved om disse spillere ikke selv er skyld i deres forløb.... Men på den anden side er der også et ordsprog som hedder
"Hvis du møder en idiot, så gå væk, hvis du møder to, så tænk lidt over det, hvis du møder tre, så kig dig selv i spejlet."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #5 af DeLaRed
Kan vaere jeg husker forkert, men fik Raul ikke et ret fint farvel, i en venskabs kamp mod Schalke, hvor han spillede en halvej for hvert hold, eller var det i en anden sammenhaeng?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #6 af Thomaskjensen
Trods det gjorde ondt fik Ronaldo ikke skifte til Juventus?
Får Marcelo ikke lov at bestemme sin egen fremtid.

Ser nu masser af gode historier i RM, når legenderne opfører sig som voksne mennesker.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #7 af Jbner

DeLaRed post=138757 skrev: Kan vaere jeg husker forkert, men fik Raul ikke et ret fint farvel, i en venskabs kamp mod Schalke, hvor han spillede en halvej for hvert hold, eller var det i en anden sammenhaeng?

​Han fik en halvleg for hvert hold i Trofeo Bernabeu i 2013, da han spillede for Al Sadd, som man mødte i den kamp

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #8 af Jona
Ronaldo udtalte han smuttede på grund af Perez. Og jeg sagde intet om at RM var en ond klub der bare holdte fast i spillere så de ikke kunne skifte væk... jeg sagde når de endelig skiftede fik de ikke en ordentlig afsked... og det fik Ronaldo ikke efter min mening. alt han fik var en "tak for alt" YT video. Altså en mand der fyldte et helt stadion bare ved sin præsentation...
altså den mest scorende spiller i klubben historie.... 


Raul jo han fik da en venskabskamp med en halveg i holdets farver. Så ham kan jeg måske fjerne fra ligningen. Men jeg må bare sige når man ser hvilken afsked Barcelona gav henholdsvis xavi og iniesta... Hvilken afsked Roma gav totti.... Tjah jeg ved ikke hvad jeg skal mene...
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Jona.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce