Marca: Marcelo bliver frem til 2022

2 år 9 måneder siden #1 af Benzeron
Marcelo har i...

Marcelo har i et par sæsoner nu lignet en spiller, der ikke har meget mere at tilbyde Real Madrid, men ifølge Marca kommer han til at fuldføre sin kontrakt med klubben, der løber frem til 2022. 

Det skyldes, at bestyrelsen i Real Madrid fortsat har stor respekt for Marcelo, og derfor ønsker man at lade brasilianeren fuldføre sin kontrakt, hvis det er det, han ønsker. Det bliver i så fald med visheden om, at Ferland Mendy er det klare førstevalg på venstrebacken, men derudover må det vise sig, om det betyder, at Miguel Gutiérrez eventuelt skal et år på udlejning.

Marca mener i øvrigt at vide, at Carlo Ancelotti har sagt god for at beholde Marcelo i truppen, og det var faktisk også under italieneren tilbage i 2014/15-sæsonen, at Marcelo nåede sit højeste antal kampe på en sæson, da han her var på banen for Real Madrid 53 gange. Ancelotti kommer dog til at råde over en helt anden udgave af Marcelo, der til sammenligning blot har spillet 42 kampe for klubben over de to seneste sæsoner. 

Hvis Marcelo bliver, og Sergio Ramos forlader klubben, betyder det også, at Marcelo bliver den nye anfører, og ydermere er det ikke usandsynligt, at han kan blive spilleren i Real Madrids historie til at vinde flest trofæer. Både Ramos og Marcelo har vundet 22 trofæer, hvilket blot et ét færre end Paco Gento. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af Salix7
Suk - stor respekt og 1000 tak til Marcelo, men han skulle have været solgt allerede for 2 sæsoner siden, da han ikke havde niveauet længere og er alt for dyr! Ikke mærkeligt at vores økonomi ikke altid er på toppen, og vores trup samtidig er uendelig lang tid om at blive fornyet med unge spillere :(

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Ramos4, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #3 af Jbner
Jeg ved ikke hvad Marcelo tjener, men hans løn vil nok være det jeg har mest imod ved at han bliver.
Hvis han gik ned i løn, og accepterede at være tredjevalg på en back, tror jeg han kunne være guld værd på holdet. Jeg tror han er rigtig vigtig for humøret i truppen, og så tror jeg han kan blive en rigtig fin mentor for Miguel Gutiérrez, som jeg håber at se meget til i næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #4 af Ramos4

Salix7 post=138845 skrev: Suk - stor respekt og 1000 tak til Marcelo, men han skulle have været solgt allerede for 2 sæsoner siden, da han ikke havde niveauet længere og er alt for dyr! Ikke mærkeligt at vores økonomi ikke altid er på toppen, og vores trup samtidig er uendelig lang tid om at blive fornyet med unge spillere :(

​Tænk hvad Marcelo, Isco, Hazard og Bale alene tjener. Jøsses. Jeg tror vi kunne brødføde hele Leicesters trup for de fire lønninger.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #5 af Thomaskjensen
Lad os se, 150+123+416+300 = 989

Vardy, Schmeichel, Maddisson, Praet, Evans, Ndidi tjener mest hos Leicesters .
140+130+110+87+80+75+70 = 612, jeg har hurtigt summeret resten til ca 450 så det er ca £1 062 000,- om ugen for HELE Leicesters truppen.

Marcelo, Isco, Hazard og Bale tjener jo bare £ 989 000,- om ugen, så du er helt ude at cykle Ramos4... :)

www.spotrac.com/epl/leicester-city/payroll/
realmadridlatestnews.com/real-madrid-players-wages/
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #6 af DeLaRed

Jbner post=138847 skrev: Jeg ved ikke hvad Marcelo tjener, men hans løn vil nok være det jeg har mest imod ved at han bliver.
Hvis han gik ned i løn, og accepterede at være tredjevalg på en back, tror jeg han kunne være guld værd på holdet. Jeg tror han er rigtig vigtig for humøret i truppen, og så tror jeg han kan blive en rigtig fin mentor for Miguel Gutiérrez, som jeg håber at se meget til i næste sæson.

​Hvis han er så god for humøret og som mentor så gør ham til pause klovn eller assistent, men for Guds skyld giv nu pladsen til en spiller der har noget at byde på på banen! Over de seneste 3 seasoner (hvor Marcelo har spillet Old-Boys fodbold) har holdet en PPG på 1.81 set over de kampe hvor Marcelo har været på banen, det er horribelt for en klub som Real! Så spørgsmålet i sidste ende er, vil vi have at Eden Hazard har noget at grine af i omklædningsrummet og Miguel får hjælp til at binde sine snørebånd eller vil vi vinde titler, for med Marcelo på banen vinder vi ingen ting!

Og lige ifht Mentor argumentet så er det vildt overvurderet i den nuværende trup da den er fyldt med mentorer, spillere som Modric, Kroos, Casemiro og Benzema er tidligere blevet nævnt af de unge spillere som rolle modeller der hjælper dem meget både på og uden for banen, og så er der også en masse “voksne” mennesker omkring holdet til at hjælpe de unge, det er vitterligt det ringeste grundlag for at beholde Marcelo på, han ville have mere værdi for holdet hvis det var ham der tog trøjerne med hjem og vaskede dem hver weekend!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #7 af Fondo_Sur

Ramos4 post=138849 skrev:

Salix7 post=138845 skrev: Suk - stor respekt og 1000 tak til Marcelo, men han skulle have været solgt allerede for 2 sæsoner siden, da han ikke havde niveauet længere og er alt for dyr! Ikke mærkeligt at vores økonomi ikke altid er på toppen, og vores trup samtidig er uendelig lang tid om at blive fornyet med unge spillere :(

​Tænk hvad Marcelo, Isco, Hazard og Bale alene tjener. Jøsses. Jeg tror vi kunne brødføde hele Leicesters trup for de fire lønninger.

​Vi slipper heldigvis for tre af dem fra næste sæson! (altså 22/23). 

Det er helt vildt, hvor lidt de giver til truppen. Bale har sine perioder på 3 kampe i ny og næ, men vi kunne ligeså godt rykke fire spillere op fra Castilla.

Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce