Smuk afskeds-ceremoni for Sergio Ramos

2 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid sagde...

Real Madrid sagde i dag farvel til Sergio Ramos ved en smuk og velfortjent afskedsceremoni, hvor Florentino Pérez blandt andet sagde følgende om legenden:

- Dette er en afsked fyldt med følelser for alle Madridistas og for mig. I dag er ikke nogen let dag. Sergio har været her i mange år og jeg har stor glæde og store følelser for dig. Jeg glemmer ikke den 8. september 2005, da du kom til Real Madrid. Du var kun 19 år og havde spillet få kampe i La Primera. Det var mit første spanske indkøb. Et køb, som ikke var let og vi vidste at med din ankomst ville vi tegne en æra. Der er gået 16 år og i al den tid har du været med til at skabe en af de største æraer i klubbens historie. Jeg er enormt stolt af, hvad du har opnået. Du er en af de store legender i Real Madrid. Du har været vores forbilledlige anfører gennem flere år. Du har vundet respekt i hele verden. Alle Madridistas vil altid have dig i deres hjerter. Tak for alt hvad du har givet denne klub. Du vil altid være manden bag La Décima. Det er svært at opnå alt hvad du har gjort i Real Madrid. 22 titler gør dig sammen med Marcelo til manden med flest titler i klubbens historie, kun overgået af Paco Gento. Du har scoret 101 mål og spillet 661 kampe. 11 gange valgt til FIFAs verdenshold. Du har vundet 1 VM og 2 EM for Spanien, hvor du har spillet mere end nogen anden, 180 kampe. Vi takker dig for at have hjulpet Real Madrid til at udvikle sig i hele verden. Dette vil altid være dit hjem. En legende som dig vil altid være en af de store ambassadører for Real Madrid. Tak, kære Sergio.

Herefter fik Sergio Ramos ordet og han blev hurtigt overvældet af følelser og brød grædende sammen:

- Et af de sværeste øjeblikke i mit liv er kommet. Man kan aldrig været forberedt på at forlade Real Madrid. Jeg kom hertil som en dreng og nu har jeg en fantastisk familie. Jeg vil gerne takke min familie først og fremmest for at være der for mig i med- og modgang. Jeg vil også gerne takke Real Madrid, min præsident for al din kærlighed, alle mine trænere, holdkammerater og alle ansatte i klubben, som er som en familie for mig….Jeg ser jeres ansigter og jeg bliver meget følelsesmæssigt berørt, for jeg har været her i mange år. Og jeg vil også gerne takke tilhængerne. Jeg ville gerne have takket af på Estadio Santiago Bernabéu. Jeg vil altid have Real Madrid i mit hjerte. Der åbner sig nu en ny æra med fremtidsdrømme, med lyst til at vise mit værd og vinde flere titler. Mange tak til alle. Før eller siden vender jeg tilbage til Real Madrid. Dette er ikke et farvel, men et på gensyn.

Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af Estadio Santiago Bernabéu
Mega ros til Madridista.dk for at være så hurtig med denne artikel!

Tak for alt, Sergio. Legenden, myten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #3 af Ramos4
Man må da håbe klubben ved hvad de laver. Men man kan have sin tvivl.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce