Cadena SER: Varane på vej væk - Vallejo hentes tilbage

2 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Med Sergio...

Med Sergio Ramos´ farvel i går, spekulerede man i spansk presse i, om Real Madrid ville gøre en ekstra indsats på at holde på Raphaël Varane, som har kontraktudløb næste sommer.

Men ifølge spanske Cadena SER har Real Madrid indstillet sig på også at sige farvel til den franske forsvarer, idet man ikke vil efterkomme kravet om at mere end fordoble hans løn, således at han kommer til at tjene det samme som David Alaba, hvilket er omkring 12 millioner €.

Raphaël Varane får 6 millioner € om året og Real Madrid har tilbudt ham en lønforhøjelse på 1,5 millioner €, men det er altså langt fra franskmandens krav og dermed er der lagt op til et sommerskifte for ham også.

Spansk presse mener at vide, at man vil hente Jesús Vallejo tilbage fra lejemålet og lade ham være ny fjerdemand i forsvaret, som altså også råder over Alaba, Militao og Nacho. Dermed sparer man pengene, som i stedet kan bruges på andre positioner på holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #2 af Daniel
Vilde tider. Det ville være vildt at sige farvel til over 1000 kampe fordelt på to centrale skikkelser i forsvaret i samme transfervindue.

Vi går potentielt fra Ramos, Varane, Militão og Nacho til Alaba, Militão, Nacho og Vallejo.

Det må og kan kun betragtes som en svækkelse af Real Madrids defensiv på den korte bane. Den lange bane er sværere at spå om.

Jeg ville egentlig være tilfreds med Nacho, Militão og Alaba, om end vi ved endnu ikke, hvordan de to førstnævnte kommer til at harmonere med sidstnævnte....... det er et af de store spørgsmål inden sæsonstart. Og så må det være Vallejos allersidste chance!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #3 af Salix7
Lønnen til Alaba vs. Varana virker helt absurd, og jeg forstår godt Varane hellere vil tilbage til Frankrig (som han nok ender i), hvis de vil give ham 100-150% mere i løn. Hvis Militao og Nacho kan holde niveauet fra sidste sæson og Alaba er en succes fra starten, ser det stadig ret fornuftigt ud, selvom Ramos/Varane ikke er nemme at erstatte på kort sigt.
Vallejo er en ganske god fjerde spiller at have, dog bekymrer hans skades-historik mig!
Når det er sagt ofre jeg gerne Varane sammen med Ramos, hvis det betyder velkommen til Mbappé og Haaland.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #4 af Fondo_Sur

Salix7 post=138981 skrev: Lønnen til Alaba vs. Varana virker helt absurd, og jeg forstår godt Varane hellere vil tilbage til Frankrig (som han nok ender i), hvis de vil give ham 100-150% mere i løn. Hvis Militao og Nacho kan holde niveauet fra sidste sæson og Alaba er en succes fra starten, ser det stadig ret fornuftigt ud, selvom Ramos/Varane ikke er nemme at erstatte på kort sigt.
Vallejo er en ganske god fjerde spiller at have, dog bekymrer hans skades-historik mig!
Når det er sagt ofre jeg gerne Varane sammen med Ramos, hvis det betyder velkommen til Mbappé og Haaland.

​Man kan også vende den om og sige, at det er helt vildt dyrt at lade Varanes kontrakt løbe ud, da man ville gå glip af 60-70 mio €. 
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #5 af Cristiano7
Hmm.

Nacho og Vallejo er ofte ude med skader, så det er ikke så klogt med Vallejo som 4.valg. Manden har aldrig rigtigt slået til - pga skader - hvorfor skal han få chancen igen og igen. Sæsonen er lang, og det der er ikke smart.

Kounde eller Pau Torres eller en helt tredje mand som har bevist noget på topplan og er villig til være reserve. Vallejo - kæmpe nej tak herfra. 
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Cristiano7.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #6 af Salix7

Fondo_Sur post=138982 skrev:

Salix7 post=138981 skrev: Lønnen til Alaba vs. Varana virker helt absurd, og jeg forstår godt Varane hellere vil tilbage til Frankrig (som han nok ender i), hvis de vil give ham 100-150% mere i løn. Hvis Militao og Nacho kan holde niveauet fra sidste sæson og Alaba er en succes fra starten, ser det stadig ret fornuftigt ud, selvom Ramos/Varane ikke er nemme at erstatte på kort sigt.
Vallejo er en ganske god fjerde spiller at have, dog bekymrer hans skades-historik mig!
Når det er sagt ofre jeg gerne Varane sammen med Ramos, hvis det betyder velkommen til Mbappé og Haaland.

​Man kan også vende den om og sige, at det er helt vildt dyrt at lade Varanes kontrakt løbe ud, da man ville gå glip af 60-70 mio €. 

 

​Du misforstod vidst - jeg har det fint med at Varane bliver solgt, og vi får nogle penge i kassen (både fra salget og reduction i lønomkostninger)! Jeg er mere uforstående overfor, at Alaba kan få så høj en løn, når Varane ligger på godt det halve, og vel er mindst lige så god, hvis ikke bedre end Alaba? Perez må have vidst at Varane aldrig ville finde sig i, at få så meget mindre i løn, både når man tænker på, hvad han har givett til klubben samt hvilket niveau de to spillere er på.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #7 af Salix7

Cristiano7 post=138984 skrev: Hmm.

Nacho og Vallejo er ofte ude med skader, så det er ikke så klogt med Vallejo som 4.valg. Manden har aldrig rigtigt slået til - pga skader - hvorfor skal han få chancen igen og igen. Sæsonen er lang, og det der er ikke smart.

Kounde eller Pau Torres eller en helt tredje mand som har bevist noget på topplan og er villig til være reserve. Vallejo - kæmpe nej tak herfra. 

​Jeg deler klart din bekymring, og jeg så gerne Kounde eller Pau Torres i klubben, men det bliver en dyr omgang og nogle virkelig tunge lønninger - derfor tror jeg, at Perez vil være villig til at satse lidt og evt. kigge på B-holds spillere også til den kommende sæson.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #8 af El_Juan
Hvis Varane gerne vil væk, så skal man selvfølgelig ikke holde på ham. Så skal han sælges for en pæn sum penge, som man trods alt kan få for ham.

Mén, hvis og i så fald at han bliver solgt, så mener jeg helt klart at der skal hentes en erstatning og her vil pege på Pau Torres.

Det afhænger vel i høj grad også af hvordan Ancelotti ønsker at bruge Alaba. Er han tiltænkt forsvaret, eller?

Men lad os nu se med Varane. Tror man giver ham endnu et (forbedret) tilbud efter Ramos' afgang.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #9 af Fondo_Sur

Salix7 post=138985 skrev:

Fondo_Sur post=138982 skrev:

Salix7 post=138981 skrev: Lønnen til Alaba vs. Varana virker helt absurd, og jeg forstår godt Varane hellere vil tilbage til Frankrig (som han nok ender i), hvis de vil give ham 100-150% mere i løn. Hvis Militao og Nacho kan holde niveauet fra sidste sæson og Alaba er en succes fra starten, ser det stadig ret fornuftigt ud, selvom Ramos/Varane ikke er nemme at erstatte på kort sigt.
Vallejo er en ganske god fjerde spiller at have, dog bekymrer hans skades-historik mig!
Når det er sagt ofre jeg gerne Varane sammen med Ramos, hvis det betyder velkommen til Mbappé og Haaland.

​Man kan også vende den om og sige, at det er helt vildt dyrt at lade Varanes kontrakt løbe ud, da man ville gå glip af 60-70 mio €. 




 

Jeg er mere uforstående overfor, at Alaba kan få så høj en løn, når Varane ligger på godt det halve, og vel er mindst lige så god, hvis ikke bedre end Alaba?

​Fordi Alaba var gratis, så klubber er villige til at give ham en højere løn end normalt. Og Real Madrid tilbød ikke engang den største løn. Det har ikke noget med Varane at gøre selvom man kan blive fornærmet som kollega. 

Over fem år ville Alaba få 22,5 mio € mere i løn sammenlignet med det nye kontraktudspil til Varane. Men hvis man havde købt Alaba for 22,5 mio € (hvad der stadigt er uhyre billigt) og givet ham den samme løn som Varane (og dermed den samme samlede udgift) ville ingen synes, at der var noget usædvanligt. 

Det handler vel mere om, at Varane vil prøve noget andet, hvor han sikkert også kan få en højere løn? 

Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #10 af Cristiano7

Salix7 post=138986 skrev:

Cristiano7 post=138984 skrev: Hmm.

Nacho og Vallejo er ofte ude med skader, så det er ikke så klogt med Vallejo som 4.valg. Manden har aldrig rigtigt slået til - pga skader - hvorfor skal han få chancen igen og igen. Sæsonen er lang, og det der er ikke smart.

Kounde eller Pau Torres eller en helt tredje mand som har bevist noget på topplan og er villig til være reserve. Vallejo - kæmpe nej tak herfra. 

​Jeg deler klart din bekymring, og jeg så gerne Kounde eller Pau Torres i klubben, men det bliver en dyr omgang og nogle virkelig tunge lønninger - derfor tror jeg, at Perez vil være villig til at satse lidt og evt. kigge på B-holds spillere også til den kommende sæson.

​Ja, det er også fint at satse på nogen. Men Vallejo? Det er en oversatsning. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #11 af Elto92
jeg har ingen faglig uddannelse indenfor fodbold, men selv jeg har kunnet se at det er helt absurt og hul i hovedet at vi fortsat snakker om vallejo??? hvad er det der foregår?

vi har bl.a. psg og barca der forstærker sig uden det mindste hensyn til økonomien, og her står vi og samler krummer og prøver at tape korthuset sammen i stedet for at bygge op med et ordentligt fundament
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #12 af Ramos4
Vi må håbe Militao er klart til at tage skridtet op. Alaba skal nok blive en gevinst.

Vi mangler klare forstærkninger i offensiven og pengene skal jo komme et sted fra. Det bliver så fra Varane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce