Marca: Ferland Mendy vil have lønforhøjelse

5 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge...

Ifølge spanske Marca mener Ferland Mendy at have gjort sig fortjent til en lønforhøjelse i Real Madrid efter sine to sæsoner i klubben.

Den franske venstreback har for længst taget over for Marcelo på pladsen, men Real Madrid har ikke umiddelbart planer om at forbedre Mendys lønforhold og det åbner naturligvis op for, at han kan være på vej væk fra klubben igen.

I forvejen Real Madrid over fremadstormende Miguel Gutiérrez og for nylig blev man også sat i forbindelse med AS Romas Spinazzola, som dog har en skadeshistorik, der kan hamle op med Bale og Hazard.

Ferland Mendy spillede 30 kampe i sin første sæson og i netop overståede sæson nåede han op på 42 kampe, men var sandsynligvis nået over 50 kampe, hvis ikke et par skader havde bremset ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 2 måneder siden #2 af Madridista02
"men var sandsynligvis nået over 50 kampe, hvis ikke et par skader havde bremset ham."
Det giver vel sig selv, at han havde spillet flere kampe, hvis ikke han var skadet... :D
Udover det, hvad ligger Mendys løn på? Umiddelbart tænker jeg det er for tidligt med en lønforhøjelse til ham, men kunne være rart hvis hans løntal blev nævnt i artiklen.

Jeg savner Pepe :(

5 år 2 måneder siden #3 af mohbar
​Mendy er en rigtig god spiller...men hvad gør lige at han skal have lønforhøjelse ?? Resultatløn? For hvilke resultater? Kvalifikationsløn? Den fik han da han skiftede til os. Han har jo ikke kvalificeret til en bedre løn end det - endnu!

5 år 2 måneder siden #4 af Jona
Kan godt forstå ham. En af dem i truppen der tjener mindst. hverken ham eller RM havde vel forestillet sig han blev sådan en succes.

Blev kun afdriblet 3 gange i sine første 30 kampe for RM. Fuldstændig absurd stats for en wingback. Udover det blev RM et af de hold i Europa der lukkede færrest mål ind den sæson han ankom hvor man altså vandt la liga grundet defensiven hvilket ikke er hans fortjeneste alene selvfølgelig men han havde en stor andel uden tvivl.
RM tabte da heller ikke en eneste kamp i mendy's første 32 kampe i la liga.
Udover det mindes jeg en artikel madridista lagde op godt inde i den netop overstået sæson der viste mendy var den venstreback i Europa med flest succesfulde driblinger (lige foran theo Hernandez forresten)

Så at han er klubbens 4 dårligst lønnede spiller og, med nød og næppe endda, kun tjener mere end Altube, Marvin Park og Arribas er vel lidt absurd.
Ligesom det faktum at odriozola tjener mere end dobbelt så meget

Link til spillernes lønninger:
www.google.com/amp/s/www.sportekz.com/fo...id-players-salaries/

Vidner om hvor inkompetent Deschamps er at han ikke blev udtaget til landsholdet. At man foretrækker Rabiot på venstreback....
Næsten lige så inkompetent som den spanske klovn.  
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved Jona.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 2 måneder siden #5 af Estadio Santiago Bernabéu
​Godt skrevet Jona.

Ud fra den liste bør vi give Fede Valverde en lønforhøjelse. Og vi bør for alt i verden komme af med Isco, Bale, Marcelo men det er der jo intet nyt i. Man kan også argumentere at Casemiro bør tjene det dobbelte. Han slår mig heller ikke som en Bale-type der pludselig falder så drastisk i niveau og bliver umulig at komme af med.

Ja og så tjener Hazard naturligvis 85 % for meget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

5 år 2 måneder siden #6 af Lars1991

Jona post=139069 skrev: Kan godt forstå ham. En af dem i truppen der tjener mindst. hverken ham eller RM havde vel forestillet sig han blev sådan en succes.

Blev kun afdriblet 3 gange i sine første 30 kampe for RM. Fuldstændig absurd stats for en wingback. Udover det blev RM et af de hold i Europa der lukkede færrest mål ind den sæson han ankom hvor man altså vandt la liga grundet defensiven hvilket ikke er hans fortjeneste alene selvfølgelig men han havde en stor andel uden tvivl.
Udover det mindes jeg en artikel madridista lagde op godt inde i den netop overstået sæson der viste mendy var den venstreback i Europa med flest succesfulde driblinger (lige foran theo Hernandez forresten)

Så at han er klubbens 4 dårligst lønnede spiller og, med nød og næppe endda, kun tjener mere end Altube, Marvin Park og Arribas er vel lidt absurd.

Vidner om hvor inkompetent Deschamps er at han ikke blev udtaget til landsholdet. At man foretrækker Rabiot på venstreback....

​For at forsvare ham lidt, foretrækker han jo nok ikke Rabiot over Mendy. Men Lucas Hernandez og Digne. Rabiot blev vel brugt af nød fordi Digne blev skadet kort efter han blev skiftet ind i stedet for netop Hernandez.

Men ja, det jo stadig vildt nok at foretrække især Digne over Mendy. Altså forstil jer at Real hentede Digne og solgte Mendy, der ville jo være ramaskrig :D

5 år 2 måneder siden #7 af Jona
ESB
Tak skal de ha'

Og ja det er også derfor jeg har været lidt uforstående overfor dem der har argumenteret for at alaba kommer til at smadre løn hierarkiet med hans høje løn.... for det løn hierarki har jo alle dage været smadret
Giver jo ingen mening når man sammenligner en spiller som casemiro's løn med knægtene fra Brasiliens løn
At militao, isco, odriozola, asensio og jovic tjener mere end Nacho, casemiro, mendy og valverde.
At Varane i lang tid har tjent halvdelen af hvad Sergio Ramos tjente
At jovic tjener mere end benzema....

Lars1991
Det har du selvfølgelig ret i skal gerne indrømme jeg glemte Hernandez.
Men ja som du også skriver det at digne blev valgt over mendy er til grin. Og kunne nævne flere spillere.
Lemar, dembele og lenglet f.eks. Ved godt ingen af dem er VB men det er altså positioner hvor de har rigeligt med verdensklassespillere og ingen af dem har noget som helst at gøre på det landshold.
Og det har altså intet med de klubber de spiller i at gøre. Lemar har været piv ringe for AM. Har scoret 4 mål i 80 kampe...... Dembele får Bale til at virke pålidelig samtidig med hans bundniveau er nærmest på amatør niveau. Lenglet behøver jeg ikke engang uddybe.
Mendy skulle være spillet ind på det landshold for længst
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

5 år 2 måneder siden #8 af Kaká8

Lars1991 post=139075 skrev:

Jona post=139069 skrev: Kan godt forstå ham. En af dem i truppen der tjener mindst. hverken ham eller RM havde vel forestillet sig han blev sådan en succes.

​For at forsvare ham lidt, foretrækker han jo nok ikke Rabiot over Mendy. Men Lucas Hernandez og Digne. Rabiot blev vel brugt af nød fordi Digne blev skadet kort efter han blev skiftet ind i stedet for netop Hernandez.

Men ja, det jo stadig vildt nok at foretrække især Digne over Mendy. Altså forstil jer at Real hentede Digne og solgte Mendy, der ville jo være ramaskrig :D

For at forsvare ham yderligere, så foretrækker han sandsynligvis Digne pga. dennes kvaliteter på at sparke dødbolde... Men personligt vil jeg da også til enhver tid foretrække Mendy over Digne - og for den sags skyld også Mendy over Lucas Hernandez.

HALA MADRID Y NADA MAS

5 år 2 måneder siden #9 af Estadio Santiago Bernabéu

Kaká8 post=139082 skrev: For at forsvare ham yderligere, så foretrækker han sandsynligvis Digne pga. dennes kvaliteter på at sparke dødbolde... Men personligt vil jeg da også til enhver tid foretrække Mendy over Digne - og for den sags skyld også Mendy over Lucas Hernandez.

Mendy over Gutiérrez?
Mendy over Reguilón?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #10 af 9eren
Han kan få 20 millioner euro for hvert mål han scorer. Det er ligesom når mine forældre motivere børnene på fodbold holdet til at scorer mål. Altså Mendy skal bare lige lære at skyde til bolden!

5 år 2 måneder siden #11 af Kaká8

Estadio Santiago Bernabéu post=139084 skrev:

Kaká8 post=139082 skrev: For at forsvare ham yderligere, så foretrækker han sandsynligvis Digne pga. dennes kvaliteter på at sparke dødbolde... Men personligt vil jeg da også til enhver tid foretrække Mendy over Digne - og for den sags skyld også Mendy over Lucas Hernandez.

Mendy over Gutiérrez?
Mendy over Reguilón?

​Ja og ja. Mendy har så mange kvaliteter, som jeg mener, at vi først lige er begyndt at se. Dog er det ikke nok til at det bør give en lønforhøjelse efter så kort tid i klubben.

HALA MADRID Y NADA MAS
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum