Kylian Mbappé-update
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Der er forlydender om at PSG har tilbudt han en monsterkontrakt her til aften, som vil gøre ham til den bedst betalte i truppen og vel også i verden.
Vi må se. For mig ville den største gevinst ved en Mbappe handel være den totale ydmygelse af PSG, som bare trænger til at få et kæmpe los i løgene, til ære for hele fodboldeuropa.
Edit: Ekstremt underholdende transfervindue forresten. Det har jeg virkelig savnet.
at mbappe har tænkt sig at holde sit løfte Til psg om ikke at skifte gratis, vis a vis at han forlænger!??
- 9eren
- Gæst
-
“A football club just ignored €200+ million offer (in the middle of a pandemic) for a player who made it clear that he will not renew his contract and leave for free next summer”.
- 9eren
- Gæst
-
Nej9eren post=141371 skrev: Madrid Zone er lidt defensa central på en god dag ?
jeg er ligeglad med om vi giver så meget nu, da Perez udemærket er klar over hvad vi har råd til. Og samtidig ville vi få mbappe nu.9eren post=141369 skrev: Fordi vi ikke får ham gratis næste år..
men som sagt, så gad jeg godt at vide hvorfor det er SÅ nødvendigt for ham at købe mbappe nu.
- For fansene?
- af frygt for andre klubber stjæler ham på fri?
- at han er klar over, at mbappe vil forlænge med psg hvis han ikke købes?
osv. osv.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
twitter.com/khm_althani?s=21
Edit: Ved ikke om det virkeligt er ham. Marca tror det.
Jeg er her stadig XOXO
Håbet et eller andet sted at spillere som Ramos og Messi sidder og skammer sig lidt over deres nye arbejdsgiver.
2 timer Don Perez. Få det til at ske.