Bedømmelse af truppen mod Paris S.G.

4 år 7 måneder siden #1 af Administrationen
{karakter 540}...

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (29 brugere)

4.9 Courtois
3.3 Alaba
1.2 Carvajal
3.1 Éder Militão
1.8 Ferland Mendy
2.3 Casemiro
2.9 Federico Valverde
1.9 Lucas Vázquez
1.8 Modrić
2.0 Toni Kroos
1.4 Asensio
2.3 Bale
1.7 Benzema
2.4 Eden Hazard
2.2 Rodrygo
1.5 Vinícius Junior
1.3 Carlo Ancelotti
Hele holdet 2.2
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Lukita
Hvis jeg nogensinde skal se på Carvajal eller Lucas igen, så dør jeg seriøst

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

4 år 7 måneder siden #3 af Thomaskjensen

Lukita post=145851 skrev: Hvis jeg nogensinde skal se på Carvajal eller Lucas igen, så dør jeg seriøst

​Ja at få en HB er måske mere vigtigt end Mbappe....

4 år 7 måneder siden #4 af Lukita
​Ikke bare måske, det er tusinde gange mere vigtigt at få en højre back ind, som ikke er komplet elendig som både Carvajal og Lucas er, de bidrager med INTET. Har længe haft Haaland som klubbens altoverskyggende førsteprioritet, og så Mbappé efter, men en ny højre back må simpelthen være nummer 1 på dagsordenen, hvis ikke Perez kan se det, er han mere debil end jeg lige gik rundt og troede. Jeg var pissehamrende rasende da vi endegyldigt solgte Hakimi til Inter, jeg var endnu mere rasende da vi ikke gjorde brug af tilbagekøbsklausulen fordi vi hellere ville jagte Mbappé i sommers, på trods af at man aldrig nogensinde har kunne forhandle fornuftigt med PSG, og jeg er pissehamrende rasende nu, hver eneste gang jeg ser Carvajal og Lucas spille for Real Madrid. Jeg brækker mig i lårfede stråler, og det ødelægger min tro på noget som helst omkring den her klub, at de to fortsat får lov at bære den hvide trøje.

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.

4 år 7 måneder siden #5 af DeLaRed
Fair nok man ikke kan lide nogen af dem, der er dog gigantisk stor forskel paa hvor mange maal de hver isaer koster, det er jo ikke Dani der koster maalet idag, det er igen igen igen Lucas. Det var som altid selvmord at sende ham paa banen. (Det underskylder ikke Dani's svage kamp, men Lucas er jo tydeligvis paa intet parameter et bedre valg!)

Donde está la biblioteca?

4 år 7 måneder siden #6 af Lars1991
​Carvajal begik et fuldstændig unødvendigt straffespark..... meget identisk med det han begik imod Sterling for et par år siden.

4 år 7 måneder siden #7 af zaphod111
Men, hvordan kan Bale få 3.0 i bedømmelsen?? Han var inde i ca. 3 minutter og rørte vel ikke bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #8 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Bedømmelse af truppen mod Paris S.G.
Der skal gøres noget på den højre back. Helt enig, og Carvajal er ikke længere urørlig. Han kan stadig spille, men de mange skader gør at han mister niveau.

Håber vi kan få Santos op men ellers skal der købes. Ligeledes skal der være et bedre bindeled mellem midtbane og angreb, en spiller der er mere kreativ i fart og spil.

4 år 7 måneder siden #9 af Kiwes
​Vi spillede en elendig kamp og mødte slet ikke op. Jeg vil dog sige at PSG gav den ALT de havde i presset og det var helt tydeligt at de VILLE det så meget. Jeg har set en del PSG kampe denne sæson (pga Mbappe) og de er slet ikke så aggressive i presspillet som i dag. For mig var det tydligt at de alle var enige om - den her kamp skal vi vinde og alle giver ALT hvad de har. Hatten af for det. Samme attitude så jeg i hvert fald ikke fra os. Noget af det skyldes helt sikkert også manglende kvalitet på banen. Valverde havde været bedre at have med, hvis vi på forhånd vidste at de ville lægge alt i presspillet. 

4 år 7 måneder siden #10 af Elto92
Carvajal har begået den slags mange gange. Ja , det næsten blevet en trademark fra hans side

4 år 7 måneder siden #11 af Dios
​@DeLaRed. 

Jeg elsker du skriver Militao var vores klart bedste forsvarspiller. Var det ikke ham der legede håndboldspiller ved målet? :D Hvordan fanden kan du være så farvet haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum