Bedømmelse af truppen mod Paris S.G.
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (29 brugere)
Hele holdet 2.2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ja at få en HB er måske mere vigtigt end Mbappe....Lukita post=145851 skrev: Hvis jeg nogensinde skal se på Carvajal eller Lucas igen, så dør jeg seriøst
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-
Håber vi kan få Santos op men ellers skal der købes. Ligeledes skal der være et bedre bindeled mellem midtbane og angreb, en spiller der er mere kreativ i fart og spil.
Jeg elsker du skriver Militao var vores klart bedste forsvarspiller. Var det ikke ham der legede håndboldspiller ved målet? :D Hvordan fanden kan du være så farvet haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.