Peter Schmeichel: Real Madrid har ingen ret til at være i CL-finalen

1 år 11 måneder siden #1 af Administrationen
Ifølge den tidligere...

Ifølge den tidligere danske landsholdsmålmand Peter Schmeichel, burde det have været Manchester City, som var i CL-finalen og ikke Real Madrid.

Det fortalte han i CBS Sports, hvor han sagde:

- Real Madrid har ingen ret til at være i finalen. De var klart det dårligste hold over de to kampe.

Han forklarer endvidere:
- Jeg troede, at Real Madrid ville kvalificere sig efter det der skete i England, men deres spil var virkelig dårligt. Kun i kampen mod Chelsea, gjorde de det godt. Jeg forstår ikke fodbold.

Danskeren anerkender alligevel Real Madrids kvaliteter:
- Stadion kan være den 12. spiller. Da anden halvleg startede, tændtes stadion ved Vinícius´ chance efter otte sekunder og det var ret utroligt. Man skal aldrig tvivle på Real Madrid. Man siger altid, at erfaring er meget vigtigt i Champions League, men de viste hjerte og ønske. Disse spillere har været i lignende situationer og det har de vist flere gange….De er ikke på noget tidspunkt bange, de tror på dem selv og træneren……det var helt vildt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #2 af Henning Jensen
I blander to forskellige udtalelser sammen - Peter Schmeichels udtalelse sammen med Rio Ferdinands udtalelse. Det sidste positive afsnit er ikke udtalt af Peter Schmeichel, men derimod af Rio Ferdinand. Desuden er oversættelsen ikke korrekt.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3e35338b4573.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #3 af Lars1991
​At han siger at vores mål er vores første chance i kampen viser jo bare at han er helt skudt. Ingen grund til at tage ham seriøs, hans bias er tydelig :D
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #4 af Ramos4
Jeg mener han sagde at det var første skud inden for rammen, hvilket er korrekt men fuldstændig underordnet.

Det er patetisk at høre en kommentator være så subjektiv og bitter. Men desværre noget man har vænnet sig til.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #5 af madrid2000
Jeg ser min CL fodbold på CBS kanalen, hvor han er en del af holdet.

Jeg kan sige, at han er pinlig ringe til sit arbejde. Han fremstår altid som den dummeste ekspert kommentator. De har også Henry som er en af de bedste ekspert kommentator jeg har oplevet. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Jona

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #6 af Ramos4
Thierry Henry er klasse. Wenger virker også ret fornuftig. Ved ikke lige hvilken kanal han er på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #7 af Jona
De engelske pundits, særligt ledt an af Jamie carragher og Micah richards (ja ham som først inden for det sidste halve år var blevet overbevist om at Benz er på kane's niveau), har en dagsorden. Og de danske eksperter på tv3, som alle til daglig sjovt nok kommentere PL, er ikke et hak bedre.
Så snart der bare er den mindste argumentation for at PL er den bedste liga vil det blive fremstillet som ren og skær fakta og topholdene som de bedste i verdenen med længder. Det bliver set som fakta at city og Liverpool er med afstand De bedste hold i verdenen... Men hvad har de udrettet udover det i deres hjemlige liga? CL finalen? Hvem har Liverpool slået? Inter som jo vist er italienske mestre men overhovedet ikke det samme hold som sidste år og så Benfica og nummer 7 i laliga... Det er da nok den nemmeste vej til en finale jeg nogensinde har set og havde endda store problemer mod 2 af de hold. city's vej mod semi finalen er ikke meget mere imponerende. Så igen spørger jeg bare hvad har de bevist der retfærdiggør at de åbenbart er niveauer over hold som Bayern, PSG og RM? PSG viste da de var mindst ligeså gode som city i gruppespillet?? De her "eksperter" har nogle fordomme og et syn på RM og det de ser for de så til at passe ind med det narrativ.
Det resultere i at når RM scorer er det pisse heldigt og modstanderne der er dårlige til at forsvare mens når modstanderne scorer er det ikke på grund af fejl fra RM men simpelthen bare fordi de er så fantastiske. Hvis Chelsea havde gennemført deres comeback tror i så nogen havde fremhævet deres pisse heldige første mål eller det faktum at der aldrig skulle have være hjørnespark på rudigers mål? Havde de fremhævet at det var en fejl af RM at spille på resultatet fra første kamp? Gu havde de da ej. Jeg er så træt af alle de her eksperter der på ingen måde kan forholde sig neutrale og konstant miskreditere RM
Nu skal jeg nok holde min kæft men det her er virkelig noget jeg kan kæfte op omkring..
Sidste redigering: 1 år 11 måneder siden ved Jona.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Vinícius, Fondo_Sur, NadaMás, El Siete, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #8 af Dragam

madrid2000 post=149497 skrev: Jeg ser min CL fodbold på CBS kanalen, hvor han er en del af holdet.

Jeg kan sige, at han er pinlig ringe til sit arbejde. Han fremstår altid som den dummeste ekspert kommentator. De har også Henry som er en af de bedste ekspert kommentator jeg har oplevet. 

​Han er fodbold kommentatornes equivelant til kuglestøderen...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum