Hazard: Jeg vil spille mere

1 år 6 måneder siden #1 af Benzeron
Eden Hazard spillede...

Eden Hazard spillede 65 minutter i Belgiens 2-1-sejr over Wales i går aftes, og efterfølgende snakkede Real Madrid-7’eren med pressen.

Her sagde han om sin karrieremæssige situation;
- Jeg var glad for at starte inde i en kamp. Det tænker jeg, at man kunne se. Jeg er glad, når jeg spiller, og det var dejligt at spille her foran fansene igen. Jeg ved, hvad jeg kan udrette. Nu vil jeg komme i form til VM. Vi må se, hvad træneren beslutter, men jeg er gladest, når jeg spiller. Når jeg spiller, så giver jeg alt. Det er en besværlig situation i Real Madrid – jeg ønsker at spille mere, men jeg kan ikke gøre mere. Jeg har altid sagt, at den gamle Eden Hazard kommer tilbage, når han spiller. Jeg har bare brug for at komme ind i en rytme.

Hazard spillede i sidste sæson 23 kampe for Real Madrid, scorede ét mål og lavede to assist. 903 spilleminutter blev det til, hvilket giver et gennemsnit på 39 minutter per kamp.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #2 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Hazard: Jeg vil spille mere
Ja, det vil du ganske givet Eden, men det har Carlo heldigvis indset, at du ikke skal.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #3 af Thomaskjensen
Det vil jeg også :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #4 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Hazard: Jeg vil spille mere
1. Heldigvis handler Real Madrid ikke om at goere Eden Hazard glad!!!
2. " Jeg har altid sagt, at den gamle Eden Hazard kommer tilbage, når han spiller. Jeg har bare brug for at komme ind i en rytme."....meeen var det nu det du sagde denne sommer, eller har du lige smidt et ar ekstra ord paa det der egentlig blev sagt, fordi du ikke kunne leve op til det du lovede???
3. Olympiakos venter paa din opringning, god tur til Januar ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #5 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Hazard: Jeg vil spille mere
​Han skal nok få masser af spilletid denne sæson, når vi begynder på CdR og Vinicius, Benzema, Valverde, osv, begynder at blive trætte. 
I det mindste har Hazard gejsten og viser nogle vilje, i modsætning til en Bale, der bare ikke gad længere. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #6 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Hazard: Jeg vil spille mere
​Nogen update på Hazards skade fra igår?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #7 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Zyconith post=154790 skrev: ​Nogen update på Hazards skade fra igår?

​Who cares anymore - fristes man til at sige. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Dragam, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #8 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Ramos4 post=154792 skrev:

Zyconith post=154790 skrev: ​Nogen update på Hazards skade fra igår?

​Who cares anymore - fristes man til at sige. 


ØHhh... Så længe han suger 10% af lønbudgettet og har været den dyreste indkøbte spiller i Real Madrids historie er jeg rimelig interesseret i at han får fingeren ud af røven og begynder at bidrage.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #9 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Zyconith post=154800 skrev:

Ramos4 post=154792 skrev:

Zyconith post=154790 skrev: ​Nogen update på Hazards skade fra igår?

​Who cares anymore - fristes man til at sige. 


ØHhh... Så længe han suger 10% af lønbudgettet og har været den dyreste indkøbte spiller i Real Madrids historie er jeg rimelig interesseret i at han får fingeren ud af røven og begynder at bidrage.

​Han kommer aldrig til at bidrage, for han har simpelthen bare ikke niveauet til det længere.

RM BURDE sende ham gratis videre til en arabisk eller kinesisk klub, som vil matche hans løn, så vi da trods alt sparer 2 års yderligere lønudgifter.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #10 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Zyconith post=154800 skrev:

Ramos4 post=154792 skrev:

Zyconith post=154790 skrev: ​Nogen update på Hazards skade fra igår?

​Who cares anymore - fristes man til at sige. 


ØHhh... Så længe han suger 10% af lønbudgettet og har været den dyreste indkøbte spiller i Real Madrids historie er jeg rimelig interesseret i at han får fingeren ud af røven og begynder at bidrage.

​Selv skadesfri er han jo en perifær skikkelse på holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #11 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Hazard: Jeg vil spille mere
Det er jo en ganske enkel sag. Hazard, ligesom Asensio, lider af, at der er bedre alternativer. Og ikke så meget andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #12 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Hazard: Jeg vil spille mere

Fondo_Sur post=154827 skrev: Det er jo en ganske enkel sag. Hazard, ligesom Asensio, lider af, at der er bedre alternativer. Og ikke så meget andet.

​Helt uenig. Hazard og Asensio's situation i klubben (baade fortid og nutid) kan slet ikke sammenlignes. Asensio lider lige pt af at han skiftede agent, og blev overtalt til at skulle have flere penge i loen posen (saa Agenten kunne tjene lidt til den nye swimming pool), og derigennem har han nu lukket for en laengere varende fremtid i Madrid, og det betyder at Ancelotti med stor sansynlighed hellere vil fokusere paa spillere der ogsaa er i hans trup efter naeste sommer. Man kan i og for sig ikke klandre Asensio for at gaa efter en bedre kontrakt (uanset om man mener han fortjener det eller ej), men faktum er bare at han tabte magt kampen og det betaler han prisen for idag, det har absolut intet at goere med hans spil paa banen (han har kun spillet 100min i denne season for land og klub,men har kvitteret med 2 G/A).

Hazard derimod er jo en kaempe fadaese baade for klubben men saa sandelig ogsaa for spilleren selv. Paa nuvaerende er Lucas Vazquez jo et bedre alternativ end Hazard, saa hans problem er at han helt grundlaeggende bare ikke har niveauet til en klub som Real mere, noget som ikke burde komme som nogen som helst overraskelse for dem der har set ham spille de seneste 3 seasoner.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce