Optakt: Villarreal - Real Madrid, Copa del Rey, ottendedelsfinale

1 år 3 måneder siden #1 af Administrationen
Real Madrid skal i...

Real Madrid skal i aften forsøge at få vendt den lurende krisestemning og komme tilbage på sejrssporet, når man spiller ottendedelsfinale i Copa del Rey ude mod Villarreal.

Den gule ubåd voldte Real Madrid problemer i årets første kamp, hvor man vandt LaLiga-opgøret med 2-1 og Villarreal er netop nu et af de mest formstærke mandskaber i LaLiga med tre sejre i de seneste fire kampe, hvorfor der kan forventes en svær kamp. Samtidig har Real Madrid ikke vundet i de seneste seks opgør på Estadio de la Cerámica.

Den bliver ikke lettere af, at man til opgøret må undvære de skadede Carvajal, Lucas Vázquez, Alaba og Tchouaméni, samt Luka Modric, som får en pause i den spanske hovedstad.

Fraværet af de to førstnævnte har øget forventningerne til, at der endelig er en Canterano, som rykkes op og får chancen og brasilianske Vinícius Tobias er da også med i truppen, men spansk presse kan ikke blive enige om, hvorvidt han starter inde eller om det bliver Nacho.

Carlo Ancelotti har på forhånd bebudet, at det bliver tæt på stærkest mulige opstilling og derfor bliver der ikke pause til nogle af de mest benyttede spillere og det betyder blandt andet, at Vinícius igen skal op mod Juan Foyth i en direkte duel, som godt kan blive kampafgørende. Den kan i hvert fald blive afgørende for Real Madrids muligheder for at skabe chancer.

Og det har været et alvorligt problem i den seneste tid, at man nok har bolden meget, men det kniber til gengæld alvorligt med kreativiteten og det bliver nødvendigt at finde frem mod et defensivt velorganiseret hjemmehold, hvor Raúl Albiol og Pau Torres styrer sagerne med sikker hånd.

Real Madrids defensiv har vist alvorlige svaghedstegn i den seneste tid, hvor Eder Militao har været den eneste til at vise klassen gennem hele sæsonen og brasilianeren får nok at se til i aften med nye folk og Ferland Mendy omkring sig, når spillere som Yeremy Pino, Chukwueze og rutinerede Gerard Moreno skal forsøge at overliste Thibaut Courtois i Real Madrid-målet.

Der er således nok at se til for Real Madrid, som i denne kamp også skal forholde sig til den svære udekamp mod Ath. Bilbao, hvor man kan være seks points efter Barcelona, der tidligere søndag møder Getafe hjemme, når man træder ind på San Mamés.

Der er kampstart kl. 21.00 og kampen vises ikke i dansk TV, men heldigvis kan opgøret ses hos diverse betting-firmaer.

Real Madrids forventede hold: Courtois, Vinícius Tobias, Militao, Nacho, Mendy, Kroos, Camavinga, Fede Valverde, Rodrygo, Vinícius, Benzema.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #2 af Ramos4
Arribas ikke udtaget, men vi har to keepere på bænken. Make it make sense.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #3 af -#7-
Er Arribas virkelig så god? Har godt nok læst hans navn mange gange herinde det sidste stykke tid. Men altså, han er 21 år, bliver 22 år kort efter sæsonstart i næste sæson. Havde man ikke set meget mere til ham på førsteholdet, hvis han reelt set var så stort et talent? Er han ikke mere den næste Sarabia, end den næste Raúl, ærligt talt?

Jeg vil også gerne se mere til vores egne spillere på førsteholdet, men kun hvis de er gode nok, ellers er der vel ingen pointe i det. Og jeg kan godt have min tvivl om at man i klubben ikke godt ved at Arribas bare ikke er god nok til Real Madrid på den lange bane.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #4 af Ramos4

-#7- post=157438 skrev: Er Arribas virkelig så god? Har godt nok læst hans navn mange gange herinde det sidste stykke tid. Men altså, han er 21 år, bliver 22 år kort efter sæsonstart i næste sæson. Havde man ikke set meget mere til ham på førsteholdet, hvis han reelt set var så stort et talent? Er han ikke mere den næste Sarabia, end den næste Raúl, ærligt talt?

Jeg vil også gerne se mere til vores egne spillere på førsteholdet, men kun hvis de er gode nok, ellers er der vel ingen pointe i det. Og jeg kan godt have min tvivl om at man i klubben ikke godt ved at Arribas bare ikke er god nok til Real Madrid på den lange bane.

​Fin pointe. Det kan godt være vi i virkeligheden har ladet alle vores store talenter gå. Theo, Hakimi, Llorente, Ødegaard osv.

Men jeg synes stadig det er skræmmende at vi ikke giver bare lidt spilletid til talenterne. Det behøver ikke engang være Arribas, men hvorfor udtage to reservekeepere? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #5 af elle44

-#7- post=157438 skrev: Er Arribas virkelig så god? Har godt nok læst hans navn mange gange herinde det sidste stykke tid. Men altså, han er 21 år, bliver 22 år kort efter sæsonstart i næste sæson. Havde man ikke set meget mere til ham på førsteholdet, hvis han reelt set var så stort et talent? Er han ikke mere den næste Sarabia, end den næste Raúl, ærligt talt?

Jeg vil også gerne se mere til vores egne spillere på førsteholdet, men kun hvis de er gode nok, ellers er der vel ingen pointe i det. Og jeg kan godt have min tvivl om at man i klubben ikke godt ved at Arribas bare ikke er god nok til Real Madrid på den lange bane.

​Fortjener Hazard en plads i truppen? Mariano? Odriozola? Vallejo? Det handler ikke så meget om hvorvidt de her Castilla spillere er gode nok lige nu, men der er da et potentiale. hvorfor skal de spillere der tydeligvis er på badeferie i Madrid have en trupplads i stedet for en spiller som Arribas?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #6 af Wpee86DK
Er der nogen af de linkkyndige der ved om kampen kan findes ligesom supercup finalen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #7 af Ramos4

Wpee86DK post=157441 skrev: Er der nogen af de linkkyndige der ved om kampen kan findes ligesom supercup finalen?

​Tjek PB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #8 af Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 3 måneder siden #9 af 9eren
Flot start

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #10 af Kiwes
​Nå 3 minutter og så er den gal igen :s

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #11 af DeLaRed
Hvaaa Toni, skal du lige have 10min til at komme igang eller hvordan?

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #12 af JesperThomsen
​Carlo efter endnu en sløj indsats i 2023:
Jeg er tilfreds med truppen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum