Bild: Dortmund tilbyder Bellingham historisk kontrakt

1 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Jude Bellingham har længe...

Jude Bellingham har længe syntes tabt for Dortmund, men ifølge tyske Bild har man nu præsenteret det engelske stortalent for et historisk tilbud.

Man skal nemlig have tilbudt Bellingham en ny kontrakt med en gigantisk årsløn på 15 millioner € og det er en løn, som sandsynligvis vil overgå den løn, som Real Madrid vil tilbyde englænderen og det er en løn, som også matcher de to engelske klubber, som også har vist interesse, nemlig Manchester City og Liverpool.

Om buddet så er stort nok til at overbevise Jude Bellingham til at blive i den tyske storklub, må tiden vise, men Dortmund lykkedes for nylig med at overtale Moukoko til en kontraktforlængelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #2 af Iscosen
Er jeg den eneste der synes Bellingham ikke nødvendigvis er løsningen på Real Madrids problemer? Selvfølgelig er han er vanvittigt dygtig spiller med en masse gode kvaliteter, men er han reelt nødvendig? Burde man ikke fokusere mere på at hente en afløser for Benzema, og få forstærkninger på backsne? 

Ikke tag fejl. Jeg ville da selvfølgelig blive glad hvis vi hentede ham, men er han måske for dyr, og dermed en alt for stor belastning på budgettet hvis man gerne vil hente en verdensklassespiller på vb og som angriber? Jeg synes måske man burde fokusere på st hente davies og mbappe frem for bellingham. 
Sidste redigering: 1 år 2 måneder siden ved Iscosen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #3 af Ramos4

Iscosen post=157689 skrev: Er jeg den eneste der synes Bellingham ikke nødvendigvis er løsningen på Real Madrids problemer? Selvfølgelig er han er vanvittigt dygtig spiller med en masse gode kvaliteter, men er han reelt nødvendig? Burde man ikke fokusere mere på at hente en afløser for Benzema, og få forstærkninger på backsne? 

Ikke tag fejl. Jeg ville da selvfølgelig blive glad hvis vi hentede ham, men er han måske for dyr, og dermed en alt for stor belastning på budgettet hvis man gerne vil hente en verdensklassespiller på vb og som angriber? Jeg synes måske man burde fokusere på st hente davies og mbappe frem for bellingham. 

Vi skal have nogle midtbanefolk snart hvert fald. Kroos, Modric og Ceballos har alle udløb til sommer.​
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #4 af Brylle

Iscosen post=157689 skrev: Er jeg den eneste der synes Bellingham ikke nødvendigvis er løsningen på Real Madrids problemer? Selvfølgelig er han er vanvittigt dygtig spiller med en masse gode kvaliteter, men er han reelt nødvendig? Burde man ikke fokusere mere på at hente en afløser for Benzema, og få forstærkninger på backsne? 

Ikke tag fejl. Jeg ville da selvfølgelig blive glad hvis vi hentede ham, men er han måske for dyr, og dermed en alt for stor belastning på budgettet hvis man gerne vil hente en verdensklassespiller på vb og som angriber? Jeg synes måske man burde fokusere på st hente davies og mbappe frem for bellingham. 

​Jeg tvivler på at Davies og Mbappe overhovedet er tilgængelige. Jeg tror ikke, at de undervurderer Davies som de undervurderede Kroos. Og PSG taler for sig selv, de kommer ikke til at sælge til os.  

Men jeg deler din bekymring. I værste fald står vi med 3 færre midtbanespillere næste sæson, men det kommer jo nok ikke til at ske. Og selv hvis det gør, så er der så meget kvalitet derinde, at jeg ikke er super hypet på en "alt eller intet-tilgang" hvor vi så ikke har råd til at købe de to backs og den angriber vi skal bruge til at aflaste Benzema og evt tage del i overgangen til Endrick når han en dag er klar til at starte inde. Så vigtig ser jeg heller ikke Bellingham være. Hvis det kan gøres økonomisk ansvarligt og med øje på at vi skal forstærke flere positioner, så er det rigtig godt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #5 af Mathiaska

Ramos4 post=157690 skrev:

Iscosen post=157689 skrev: Er jeg den eneste der synes Bellingham ikke nødvendigvis er løsningen på Real Madrids problemer? Selvfølgelig er han er vanvittigt dygtig spiller med en masse gode kvaliteter, men er han reelt nødvendig? Burde man ikke fokusere mere på at hente en afløser for Benzema, og få forstærkninger på backsne? 

Ikke tag fejl. Jeg ville da selvfølgelig blive glad hvis vi hentede ham, men er han måske for dyr, og dermed en alt for stor belastning på budgettet hvis man gerne vil hente en verdensklassespiller på vb og som angriber? Jeg synes måske man burde fokusere på st hente davies og mbappe frem for bellingham. 

Vi skal have nogle midtbanefolk snart hvert fald. Kroos, Modric og Ceballos har alle udløb til sommer.​


Min forudsigelse:
Alle 3 forlænger og Kroos og Modric dermed tager hul på deres sidste år som aktive næste sæson.

De vil begge acceptere en gradvis nedgang i spilletid, mens en spiller som Ceballos spiller mere og mere. Trioen vil dog når næste sæson er forbi hede Camawinga - Tchoumani - Fede. 

Bellingham tager (desværre, for satan det er ærgerligt) til Liverpool, mens vi henter en Fabian Ruiz kindaguy til sommer, for at polstre. Ikke yderligere til midtbanen, da Fedes fremtid ligger på den centrale midtbane. 

Jeg tror desuden man holder skarpt øje med Antonio Blancos præstationer, da jeg tror det langsigtede håb er at han skal fases ind i den her midtbane konstellation. Hvis hans nye lejemål også fejler, så lugter det naturligvis af et salg med 50% rettigheder. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #6 af 9eren
Liverpool ender ikke i CL næste sæson. Det ville være et rigtig dumt skridt at tage til en klub som Liverpool.

Er Madridista DKs svar på Antonio Cassano.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #7 af Mathiaska

9eren post=157695 skrev: Liverpool ender ikke i CL næste sæson. Det ville være et rigtig dumt skridt at tage til en klub som Liverpool.

​Enig x2. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum