Plan Renove er i gang

1 år 3 dage siden #1 af Administrationen
Real Madrid er i...

Real Madrid er i fuld gang med at forberede sommerens transferaktivitet og selv om der ikke bliver tale om aktiviteter som i sommeren 2009, hvor man brugte 250 millioner € på at hente spillere som Cristiano Ronaldo, Kaká, Benzema, Xabi Alonso og Álvaro Arbeloa, så bliver der sandsynligvis hentet flere spillere.

Real Madrid har allerede de to første spillere på plads, nemlig venstrebacken Fran García og offensiv-spilleren Brahim Díaz, som efter sigende vender hjem fra sit ophold i AC Milan.

Ingen af spillerne er som udgangspunkt udset til at træde direkte ind i startopstillingen, men de vil styrke bredden i Real Madrid og eftersom de begge er 23 år gamle, vil de også være med til at sænke gennemsnitsalderen, som i øjeblikket er på 27,6 år.

Udover de to spillere nævnes midtbanespillerne Jude Bellingham og Gabri Veiga også ofte, ligesom man også jagter en angriber og en højreback.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 dage siden #2 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Plan Renove er i gang
Der er også den mulighed at vi har to fantastiske wingbacks på holdet: Camavinga og Valverde. De har styrke, fart og teknik og passer godt til ideen med backs som også kan fungere som en slags playmakers. Så kunne vi spille 3-4-3. På den måde kan vi vælge mellem Militao, Alaba, Nacho, Rudiger til de tre centerback-positioner.
de to pladser med centrale midtbanespillere kan gå til Tchouameni og Ceballos. De to kanter går til Vinicius og Rodrygo. Så mangler vi bare en angriber i stedet for Benzema

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 3 dage siden #3 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Plan Renove er i gang

Matamoro post=160525 skrev: Der er også den mulighed at vi har to fantastiske wingbacks på holdet: Camavinga og Valverde. De har styrke, fart og teknik og passer godt til ideen med backs som også kan fungere som en slags playmakers. Så kunne vi spille 3-4-3. På den måde kan vi vælge mellem Militao, Alaba, Nacho, Rudiger til de tre centerback-positioner.
de to pladser med centrale midtbanespillere kan gå til Tchouameni og Ceballos. De to kanter går til Vinicius og Rodrygo. Så mangler vi bare en angriber i stedet for Benzema

​Det er en fin mulighed hvis der skal justeres taktisk op til en stor kamp eller lignende. Men vores grundlæggende startopstilling, skal ikke være Valverde og Camavinga som WB. De er alt for gode på deres foretrukne positioner (dm/cm), til at blive degraderet til WBs. Valverde som cm er så pisse dygtig, og det er simpelthen for dårligt, at han(de sidste mange kampe) skal bruges som højrekant. Det kan ikke være rigtigt. Han spillede cm for Uruguay sidste kamp, og det er så tydeligt, at det er dér, han er bedst. Samme gælder for Camavinga.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 dage siden #4 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Plan Renove er i gang
Ceballos spiller en god kamp for Spanien iaftes. Hans blik og afleveringer frem ad banen og langs jorden er virkelig skarpe. 

Spiller også med masser af energi, teknik og bevægelse.

Håber han får flere minutter for Real resten af sæsonen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 dage siden #5 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Plan Renove er i gang
Gad godt se hvad Xabi kan få ud af folk som Fran Garcia, Veiga, Arribas osv.

Hvis Ancelotti fortsætter i sædet, bliver Fran f.eks. bare backup til Mendy.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 dage siden #6 af Mas
Besvaret af Mas på emne Plan Renove er i gang
​Hvem ønsker i egentlig er træneren i Real Madrid næste år? 

Der er meget snak om en ny træner, af en eller anden grund og jeg må indrømme, at jeg ikke helt ser grunden.
Ja, Carlo Ancelotti har sine små-fejl, men hvilket alternativ er bedre? Og ikke bare bedre på ét punkt - Men på flere.

Lad og sige Real Madrid fyrede Carlo Ancelotti efter sæsonen, Hvem ville så kunne gå ind og gøre det bedre med det samme? 
Xabi Alonso & Raul Gonzales Blanco er begge meget nye i faget og selvom de er elskværdige, så ser jeg dem ikke som trænere, som man med sikkerhed kan tro er et bedre alternativ end Carlo Ancelotti.

Så er der Mauricio Pochettino. Han er mere angrebs ivrig, men er han en bedre træner? Har han bedre mandskabsbehandling? Jeg tror ikke det er bedre på alle fronter, at have ham som træner.

Julian Nagelsmann.. Hvis han ikke skifter til Tottenham nu, så ville jeg mene at han har lidt de samme problemer som Mauricio Pochettino.

Hvem er der tilbage? Zidane? Jeg kan ikke lige se en oplagt kandidat. Og jeg synes altså vi skal give Carlo Ancelotti lidt snor i forhold til at han vandt Champions League & La Liga med en trup der er god, men med alt respekt ikke er den bedste i Europa. 
Hvis vi ikke vinder noget i år, så vil jeg mene det er på grund af den konservative transferpolitik der er blevet ført og ikke på grund af træneren. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 dag siden #7 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Plan Renove er i gang
Jeg tror ikke på en vild sommer med store handler fra Florentino Perez side. Tror først det sker næste sommer igen, hvor en Mbappe kan hentes “gratis” (hvis han ikke forlænger hans nuværende kontrakt) og Haaland måske kan lokkes væk fra City. 

Men jeg er ikke så bekymret. For næste sæson. Carlo skal have lov til at tage til Brasilien og træne deres landshold (perfekt match) og så skal Perez ikke bruge penge på Bellingham. Liverpool og Untied kommer til at presse hans pris alt for højt op.

3-4-3 kan blive vejen frem næste sæson. 

               Vinicius - Benzema - Rodrygo

 Camavinga - Tchouameni - Ceballos - Valverde

                  Alaba - Rüdiger - Militao 

Ekstremt stærkt 3 mands forsvar hvor Alaba og Militao kan bygge spillet op fra hver deres side på Rüdiger. 

Camavinga og Valverde der kan være dygtige til at hjælpe defensivt når vi forsvare. Men samtidig bidrage med power og løb offensivt til Vinicius og Rodrygo når vi angriber. 

Midterakse hvor Tchouameni er den kontrollerende og Ceballos med blikket og de skærende afleveringer frem. 

Vini og Rodrygo får mulighed for at trække tætter på Benzema hvor de tre sammen kan kombinere da Camavinga og Valverde bibeholder breden og kommer med overlaps. 

Power, løb, teknik og kontrol vil være ordene for denne opstilling. 

Reserverne er heller ikke noget dårligt hold. 

             Hazard - Alvaro R. - Arribas

    F. Garcia - A. Blanco - Modric - V. Tobias

            Mendy - Nacho - Castilla spiller

Hazard tror jeg simpelthen ikke på at vi kommer af med før hans kontrakt slutter til næste sommer igen. Alvaro R. og Arribas skal have en del minutter næste sæson

F. Garcia og V. Tobias kan få lov til at bidrage offensivt som de skulle være dygtige til, men samtidig også få hjælp defensivt af 3 mands bagkæden. Modric får en masse indhop med 25-30 min. igen af kampene hvor han styre spillet. Blanco er yderste mandat på midtbanen.

Mendy kunne sagtens gøre det godt i et 3 mands forsvar og Nacho kender vi. Ham kan vi altid stole. Han vil også få mange flere minutter næste sæson med et 3 mands forsvar. 

Mit indlæg blev noget langt. Men havde brug for at komme med mine tanker omkring vores elskede hold. Jeg tror virkelige at en 3-4-3 med den trup vi har nu kan være ekstremt underholdende at se og hive mange sejre hjem.

hala Madrid  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 dag siden #8 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Plan Renove er i gang

Mas post=160530 skrev: ​Hvem ønsker i egentlig er træneren i Real Madrid næste år? 

Der er meget snak om en ny træner, af en eller anden grund og jeg må indrømme, at jeg ikke helt ser grunden.
Ja, Carlo Ancelotti har sine små-fejl, men hvilket alternativ er bedre? Og ikke bare bedre på ét punkt - Men på flere.

Lad og sige Real Madrid fyrede Carlo Ancelotti efter sæsonen, Hvem ville så kunne gå ind og gøre det bedre med det samme? 
Xabi Alonso & Raul Gonzales Blanco er begge meget nye i faget og selvom de er elskværdige, så ser jeg dem ikke som trænere, som man med sikkerhed kan tro er et bedre alternativ end Carlo Ancelotti.

Så er der Mauricio Pochettino. Han er mere angrebs ivrig, men er han en bedre træner? Har han bedre mandskabsbehandling? Jeg tror ikke det er bedre på alle fronter, at have ham som træner.

Julian Nagelsmann.. Hvis han ikke skifter til Tottenham nu, så ville jeg mene at han har lidt de samme problemer som Mauricio Pochettino.

Hvem er der tilbage? Zidane? Jeg kan ikke lige se en oplagt kandidat. Og jeg synes altså vi skal give Carlo Ancelotti lidt snor i forhold til at han vandt Champions League & La Liga med en trup der er god, men med alt respekt ikke er den bedste i Europa. 
Hvis vi ikke vinder noget i år, så vil jeg mene det er på grund af den konservative transferpolitik der er blevet ført og ikke på grund af træneren. 

​Håber selvfølgelig på Ancelotti. Hjernedødt af fyre ham og forvente meget bedre resultater, når holdet nu engang ser ud som det gør. Desuden er han ikke blevet bakket op i sine transfer ønsker. Ingen træner kan få mere ud af eet hold uden backs og en højrekant. 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 dag siden #9 af Mas
Besvaret af Mas på emne Plan Renove er i gang
​@Madridista02
Enig.

Jeg mener heller ikke, at der er en træner der kunne få mere ud af den trup vi havde sidste år. Og hvis Florentino Perez går ud og køber godt ind i sommerens transfervindue, så vil jeg meget gerne have at det er Carlo Ancelotti der er manden til at bygge videre på sidste års succes. 
Sidste redigering: 1 år 1 dag siden ved Mas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 1 dag siden #10 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Plan Renove er i gang

Mas post=160533 skrev: ​@Madridista02
Enig.

Jeg mener heller ikke, at der er en træner der kunne få mere ud af den trup vi havde sidste år. Og hvis Florentino Perez går ud og køber godt ind i sommerens transfervindue, så vil jeg meget gerne have at det er Carlo Ancelotti der er manden til at bygge videre på sidste års succes. 

​Enig. Tænk på det hold Ancelotti overtog sidste sæson, det var det samme hold som spillede ekstremt kedeligt og ringe fodbold under Zidane sæsonen forinden. Med god grund selvfølgelig, da der er tydelige mangler på flere positioner. Men Dét hold forvandlede Ancelotti, hvor især spillere som Rodrygo, Valverde, Vinicius og Militao er blevet virkelig gode og kampafgørende. Et mirakel vi vandt Chl sidste år, burde aldrig være muligt med det hold. Og nu vil man fyre Ancelotti uden at have tilføjet nogen spillere til holdets start 11er. Giver ingen mening.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Mas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 dag siden #11 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Plan Renove er i gang
​Så bliver du sikkert glad for den seneste melding fra Marca.

Carlo Ancelotti is participating in all the meetings for next season. The club will not get major reinforcements and many at Real Madrid consider Ancelotti the ideal coach to continue.
@marca

Jeg er sådan set enig..en ny træner med samme trup vil ikke gøre det bedre. Og hvis der ikke kommer forstærkninger til sommer, så er det ikke Ancelotti man bør sætte spørgsmåltegn ved, men derimod Perez.
Sidste redigering: 1 år 1 dag siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 dag siden #12 af Mas
Besvaret af Mas på emne Plan Renove er i gang
​Ja, jeg så godt lige "nyheden". Det er jeg glad for at høre! :) 

Håber Florentino Perez forstår alvoren i at forstærke den her trup inden næste sæson. Ellers så vinder vi ikke ligaen næste år. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce