- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Braga, Champions League, Gruppespil, 4. spillerunde
Optakt: Real Madrid - Braga, Champions League, Gruppespil, 4. spillerunde
Florentino, dimisión!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
vi har sparet pengeneHamid8210 post=169658 skrev: Offtopicc - 2 mål af kane igen. 100 mio euro havde været et røverkøb
- 9eren
- Gæst
-
I have forseen it! Everything that has a beginning has an end: med henblik på PLs dominans i CL fodbold.Kiwes post=169661 skrev: 4 spanske hold som ener i deres gruppe også....spansk bold er ikke helt død :)
Brahim Diaz må snart få chancen kontinuerligt, og så kan Rodrygo blive brugt som han er bedst - indskifter når vi mangler mål.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Du er ikke helt ved siden af, men giver dig heller ikke nødvendigvis ret. Lunin er ganske habil, men det er Kepa også. Føler det er lidt det samme man får, dog har Kepa mere rutine, og har en lille teori om, at det også gør lidt, at han er spansk og forstår sproget flydende.Vinícius post=169669 skrev: Er jeg helt ved siden af, hvis jeg synes, at Lunin gør det bedre end Kepa?
Brahim Diaz må snart få chancen kontinuerligt, og så kan Rodrygo blive brugt som han er bedst - indskifter når vi mangler mål.
med fødderne er de lige gode (lige dårlige).
Jeg savner Pepe :(
- Brylle
- Gæst
-
Tænker vi ikke, at Lunin er sprudlende på spansk efter så mange år i klubben? Jeg aner det ikke, men andet ville da undre mig. Jeg tænker også, at Kepa har været ganske habil. Han har jo gjort hvad man kan forvente og er bestemt bestået indtil videre. Ham er jeg nok mest tryg ved, selvom Lunin gjorde det godt sidst.Madridista02 post=169671 skrev:
Du er ikke helt ved siden af, men giver dig heller ikke nødvendigvis ret. Lunin er ganske habil, men det er Kepa også. Føler det er lidt det samme man får, dog har Kepa mere rutine, og har en lille teori om, at det også gør lidt, at han er spansk og forstår sproget flydende.Vinícius post=169669 skrev: Er jeg helt ved siden af, hvis jeg synes, at Lunin gør det bedre end Kepa?
med fødderne er de lige gode (lige dårlige).