Optakt: Real Madrid - Braga, Champions League, Gruppespil, 4. spillerunde

2 år 10 måneder siden #73 af Ramos4
Hvor slem er Kepas skade?

Florentino, dimisión!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #74 af elle44
Ellers en perfekt kamp at komme ind i. Man må have vurderet at det er bedst at vente til efter landskampspausen.

2 år 10 måneder siden #75 af Hamid8210
Offtopicc - 2 mål af kane igen. 100 mio euro havde været et røverkøb
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #76 af 9eren

Hamid8210 post=169658 skrev: Offtopicc - 2 mål af kane igen. 100 mio euro havde været et røverkøb

​vi har sparet pengene 

2 år 10 måneder siden #77 af Hamid8210
Og misset 25 mål i 15 kampe ;)

2 år 10 måneder siden #78 af Kiwes
​4 spanske hold som ener i deres gruppe også....spansk bold er ikke helt død :)
​
​
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Kiwes.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #79 af 9eren

Kiwes post=169661 skrev: ​4 spanske hold som ener i deres gruppe også....spansk bold er ikke helt død :)
​
​

​I have forseen it! Everything that has a beginning has an end: med henblik på PLs dominans i CL fodbold.

2 år 10 måneder siden #80 af Vinícius
Er jeg helt ved siden af, hvis jeg synes, at Lunin gør det bedre end Kepa?

Brahim Diaz må snart få chancen kontinuerligt, og så kan Rodrygo blive brugt som han er bedst - indskifter når vi mangler mål.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 10 måneder siden #81 af Madridista02

Vinícius post=169669 skrev: Er jeg helt ved siden af, hvis jeg synes, at Lunin gør det bedre end Kepa?

Brahim Diaz må snart få chancen kontinuerligt, og så kan Rodrygo blive brugt som han er bedst - indskifter når vi mangler mål.

​Du er ikke helt ved siden af, men giver dig heller ikke nødvendigvis ret. Lunin er ganske habil, men det er Kepa også. Føler det er lidt det samme man får, dog har Kepa mere rutine, og har en lille teori om, at det også gør lidt, at han er spansk og forstår sproget flydende.
med fødderne er de lige gode (lige dårlige). 
​

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Madridista02.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #82 af Brylle

Madridista02 post=169671 skrev:

Vinícius post=169669 skrev: Er jeg helt ved siden af, hvis jeg synes, at Lunin gør det bedre end Kepa?

​Du er ikke helt ved siden af, men giver dig heller ikke nødvendigvis ret. Lunin er ganske habil, men det er Kepa også. Føler det er lidt det samme man får, dog har Kepa mere rutine, og har en lille teori om, at det også gør lidt, at han er spansk og forstår sproget flydende.
med fødderne er de lige gode (lige dårlige). 
​

​Tænker vi ikke, at Lunin er sprudlende på spansk efter så mange år i klubben? Jeg aner det ikke, men andet ville da undre mig. Jeg tænker også, at Kepa har været ganske habil. Han har jo gjort hvad man kan forvente og er bestemt bestået indtil videre. Ham er jeg nok mest tryg ved, selvom Lunin gjorde det godt sidst.

2 år 10 måneder siden #83 af elle44
Jeg synes da ikke vi har noget at brokke os over med Kepa, synes han gør det fint. Personligt synes jeg Lunin ser mere usikker ud, men der er ikke stor niveauforskel på de to.

Leveret af Kunena Forum