Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde
2. Synes det er en lidt hård dom imod Tchou. Jeg har ikke noget imod at sådanne en gir straffe, men så SKAL det vare være hver gang, og dem der er der masser sf der ikke blir dømt!
3. Vini har været horribelt ringe i 1 halvej, virkelig virkelig skuffende. Jeg har det sjældent sådan, men lige nu vil jeg ikke sige noget til st han blev skiftet ud i pausen, for han har imo ikke gjort sig fortjent til er minut mere i denne kamp!
4. Vi har brug for Brahim/Guler, der kan spille sig igennem første kæden i ATMs forsvar og kan bevæge sig i de små rum, vi skaber jo ingen chancer når vi ikke kan få bolden tæt på feltet!
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er jo bare samme kamp på repeat gennem hele sæsonen.Real HWL post=182780 skrev: Vi kan jo spille her fra og til jul, vi score aldrig. Det er tæt på at være noget af det tammeste fodbold jeg længe har set. Vi spiller en hel halvleg uden at skabe noget der ligner en mål chance. Hold kæft det er pinligt.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
5. Ceballos læner sig op af et rødt kort i 25. minut, heldigt at dommeren ikke går i dybden med den situation. For hvis Tchou laver straffe, så skal Ceballos ihvertfald også have rødt!DeLaRed post=182789 skrev: 1. Der er en helt fri motorvej ned igennem vores højresiden, ser ud til Vazquez helt har opgivet at dække af. Alle deres chancer er kommet i højre, måske man burde gøre noget ved det?
2. Synes det er en lidt hård dom imod Tchou. Jeg har ikke noget imod at sådanne en gir straffe, men så SKAL det vare være hver gang, og dem der er der masser sf der ikke blir dømt!
3. Vini har været horribelt ringe i 1 halvej, virkelig virkelig skuffende. Jeg har det sjældent sådan, men lige nu vil jeg ikke sige noget til st han blev skiftet ud i pausen, for han har imo ikke gjort sig fortjent til er minut mere i denne kamp!
4. Vi har brug for Brahim/Guler, der kan spille sig igennem første kæden i ATMs forsvar og kan bevæge sig i de små rum, vi skaber jo ingen chancer når vi ikke kan få bolden tæt på feltet!
Donde está la biblioteca?
El Siete post=182790 skrev:
Det er jo bare samme kamp på repeat gennem hele sæsonen.Real HWL post=182780 skrev: Vi kan jo spille her fra og til jul, vi score aldrig. Det er tæt på at være noget af det tammeste fodbold jeg længe har set. Vi spiller en hel halvleg uden at skabe noget der ligner en mål chance. Hold kæft det er pinligt.
Ja helt enig. Jeg har også bare kopiret et tidligere indlæg fra en anden kamp og smidt ind i den her tråd ;)
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Fair, tak for at byde ind. Jeg hælder stadig til at den kan dømmes og at det var unødvendigt dumt. Men jeg anerkender dit synspunkt og kan være med så langt at den ligger lidt i en gråzone og at ikke alle havde dømt denLars1991 post=182783 skrev:
NachoFernández post=182766 skrev: Hvordan takserer I ellers at man træder på en i en duel i feltet? Er der bare fri leg i forhold til det? Det kommer i forhold til to der jagter bolden. Havde givet frispark ude på banen
Eller hvad tænker I siden I ikke synes der er straffe? Gør mig endelig klogere her
Det her er jo netop ikke en duel i feltet. Bolden er ikke i nærheden, det ikke en duel. Atletico Madrid spilleren kommer løbende alt for sent og ikke i nærheden af at nå bolden, og løber ind i Tchouamenis råderum, som egentlig bare træder ned efter han har prøvet at ramme bolden. Han træder oven i købet ikke engang helt ned med sålen.
For mig har det her ikke noget med fodbold at gøre. Det svært at føle sig engageret i det fodboldmæssige for tiden må jeg bare sige.
Carlo ball er det bedste, ved ikke hvorfor vi har tvivlet på ham
Rodrygo endnu engang involveret
- 9eren
- Gæst
-