- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp
Optakt: Real Madrid - Arsenal, Champions League, kvartfinale, anden kamp
Ham selv?Siempre fiel post=184823 skrev: Bare rolig - Ancelotti har analyseret på det og har identificeret hvad problemerne er 😆😆
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Det har været Vinicius hele sæonen - afsted med ham til Saudi til sommer...NachoFernández post=184829 skrev: Vinicius kan sende en helt fri Mbappe afsted i en sprint næsten alene mod målet men vælger at drible til siden og afsted mod to mand. Det ender med et forkølet skud på grænsen til en tilbagelægning. Jeg forstår slet ikke den mentalitet og jeg synes, at det er at sætte sig lidt over holdet.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
ville ikke tude over det hvis han blev shippet afsted til sommerRamos4 post=184825 skrev: SPIL bolden Vinicius, din hund. 0 spilforståelse.
Hvis nogen har svigtet nogen, så er det klart omvendt. Han sender spillerne på banen med planen om at sende indlæg ind efter, ja hvem? Man skulle tro at vi havde Jan Koller løbende derinde med den taktik jo..Hamid8210 post=184834 skrev: Spillerne har i den grad svigtet Antelotti
DC19
Ryger vi ud i dag, som det tyder på, så vil jeg mene, ledelsen laver en fejl ved ikke at fyre Carlo. Spillerne er nede og jeg kan ikke se han kan komme med en pep talk eller taktik frem mod de to El Clasico. Så jeg kan kun se, at vi har en chance der, hvis man får nye ideer ind blot sæsonen ud til vi kan ansætte en permanent. Ind med Solari for et par måneder.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.